Hei.
Ostin divarista kirjan jonka välistä löytyi vanha viiden markan seteli vuodelta 1963.
Seteli on Viisi markkaa Litt. B S6194492 1963. Mitähän tuo S6194492 tarkoittaa? ja onkohan raha arvokas?
Viisi Markkaa
4
278
Vastaukset
- Viisi Markkaa
Eikö kukaan osaa vastata?
Vitosen arvo on virheettömänä 3-4 euroa. S6194492 on normaali setelin sarjanumero. Kyseinen raha on valmistettu vuonna 1982 ja painos on 10 miljoonaa kappaletta.
- bycdrew
Elä nyt cevy höpäjä: ) Tuon setelin arvo on noin 350 euroa mutta en välttämättä suosittelisi sitä myymään vaan säilytä se itselläsi. Se on hyä sijoitus.
- kultaa ja hopeaa
http://www.matinmarkka.com/epages/MatinMarkka.sf/fi_FI/?ViewAction=View&ObjectID=77392
Näkyy vaihtelevan hinta noilla 1963 vitosilla: 35 eurosta - 4000 euroon.
Eli otappa yhteyttä tuohon matin markkaan, hän ostaa noita seteleitä ja osaa kertoa mitä siitä maksaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854