Olosuhteiden pakosta muutto edessä asuntoon, jossa on muovimatto vessan ja kylppärin lattiassa. Laatoittaminen ei tule kyseeseen, joten oisko ideoita miten saisi meikattua lattioista inhimillisemmän näköisiä? Ainakin vessaan kävis ihan mikä vaan, kun ei ole lattiakaivoa, mutta mites suihkutilan lattian siistiminen? Onko elegantteja, kustannustehokkaita ratkaisuja?
Vessan ja kylppärin lattian meikkaus
3
455
Vastaukset
Lisättäköön vielä kyssäri, että onko sellaisia suihkuseinämiä, joita ei tarvitse ruuvata seinään kiinni, vaan tulisi esim. lattian ja katon väliin kiristäen kiinni?
- gtrgrr
Jos ei ole niin voithan vaikka itse tehdä sellaisen...teetätät jossain pajassa vaikkapa osat. Kaksi sopivan mittaista putkea sisäkkäin, toiseen sisään "mutteri", toiseen kierretanko. Näin sulla on tanko jonka voit kirrata lattian ja katon väliin. Näitä kaksi kappaletta. Ja niiden väliin sopiva pleksi tai turvalasi. Pleksin tai turvalasin kiinnitykseen on ainakin pari vaihtoehtoa.
Pahoin pelkään että öklö muovimatto on vain siedettävä kylppärissä. Mattoa ei kai sitten voi/saa vaihtaa uuteen, koska laatoittaminenkaan ei käy? Muovia ei saa maalattua eikä meikattua. Maton peittäminen jollain ritiläratkaisulla voisi ehkä auttaa, mutta ei kyllä ole mielestäni mitenkään elegantti. Tarkoitan sellaisia muovinappulalaattoja, joita voi liittää yhteen tarvittavan määrän. Tiikkiritilät olisivat ehkä tyylikkäämmät, mutta niin on hintakin. Vessaan voit ostaa ihan perusmaton. Tai vaikka käytävämattoa, terassimattoa yms edullista metrikamaa, jolla peittää orggislattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144