olemme menossa Antalyaan lomalle maaliskuun alussa? Millaista säätä on yleensä ollut noihin aikoihin? Noin lämpötilat? Joko tarkenee uida altaassa? Käymme myös Pamukkalessa joka on muutaman sadan kilometrin päässä Antalyasta. Onkohan siellä kylmemmät kelit? Ajattelin vaan että mitä vaatteita pakkaan lapsille mukaan. kiitos tiedoista.
Antalyan sää maaliskuun alku?
5
334
Vastaukset
- Petskuli
Antalyan keskilämpötila maaliskuussa on 12.6 astetta. Maximi 18 ja minimi 8.1 astetta.
Pamukkalen keskilämpötila 10.2. Maximi 15,5 ja minimi 4.8 astetta.
Eli pakkaa todellaki jotain lämmintä mukaan. Itse en lähtis tuona ajankohtana todellakaan Turkkiin, mut jos ei sitä lämpöä lähe hakemaan niin ok. Ja eihän noihin keskilämpötiloihin ole aina niin luottamista. Toivottavasti teille sattuu kuitenki lämpimämmät ilmat. Mukavaa lomaa. - Kaarina2013
Kiitos vastauksestasi. aika viileitä kelejä voi olla, mutta toivotaan parasta. Onkohan hotelleissa lämmitystä? Ajattelin että tartteeko ottaa villasukat että tarkenee nukkua yöllä. En ole helteen ystävä ja tarkoitus on katsella nähtävyyksiä Antalyassa. Lapsille ois tietysti kiva että pystyis uimaan altaassa.
- 0603
Olen ollut vain kerran Antalayassa, mielestäni ajankohta oli maaliskuun alkupuolella. Silloin ainakin oli todella upeat kelit: aurinko paistoi koko viikon ja lämpöä oli yli 20 astetta. Mutta olisi tietysti voinut sataakin koko viikon, kai. Toivotaan, että saatte aurinkoa.
- 0603
0603 kirjoitti:
Olen ollut vain kerran Antalayassa, mielestäni ajankohta oli maaliskuun alkupuolella. Silloin ainakin oli todella upeat kelit: aurinko paistoi koko viikon ja lämpöä oli yli 20 astetta. Mutta olisi tietysti voinut sataakin koko viikon, kai. Toivotaan, että saatte aurinkoa.
Korjaus: siis Alanyassa olimme. Antalayassa pyörimme muutaman tunnin ennen lentoa. Oikein lämmintä oli sielläkin.
Etsi Turkish State Meteorological Service Official Web Sites.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870