Matkakuviani löydät seuraavasta linkistä:
https://picasaweb.google.com/112938737630632846144/Bergamo_2012_syysloma
Junalla kuljettiin (helppoa ja edullista) ja seuraavaksi hiihtolomalla Milanoon ...
Bergamo-Milano-Brescia-Trevigilio-Verona matkakuvia lokakuu 2012
1
329
Vastaukset
- L'aspetto
Mikäs siinä. Olisivatko vähän kuolleita kuvia; tyhjiä katunäkymiä, kivitaloja. Tuskin tunnelma noin ankea oli? Markkinoilta kuva kaukaa leveän kadun takaa laajakulmalla, vaikka siellä sitä elämää olisi näyttänyt olevan. Colosseumiltakin laajoja kuvia, joissa ei ristinsielua. Tyhjä huone, tyhjä sänky, tyhjä ruokasali, tyhjä (onneksi) vessa. Kannattaisiko mennä vähän lähemmäs, kuvata elämää, ihmisiä, yksityiskohtia? Ruoka-annokset eivät ole kovin houkuttelevan näköisiä nekään, vaikka varmaan olivatkin hyviä - ruokakuvaus on oma taiteen lajinsa. Jos kuvista karsisi vain parhaat, setti näyttäisi paljon paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686