Olen tässä vuoden verran metsästänyt jousella ja ajattelin keväällä/kesällä kokeilla jousella kalastusta.
Nyt mietin että osaisiko joku neuvoa että kannattaako tiputtaa jousesta paunat miten alas koska ampumamatkat ovat varmasti lyhyempiä kuin metsällä.
Nyt paunoja on 59 ja mahdollisuus tiputtaa ne lähelle 40 tai alemmas.
Jousella metsästys
4
154
Vastaukset
- poveria peliin
Kyse nyt on lähinnä sinun voimistasi, jos se virittyy suoraan tähtäysasennossa 59 paunalla, niin miksi turhaa pudottaa tehoja. Paremmin se nuoli hajoaa kun on energiaa takana, jollain 40 paunalla voi jäädä ehjäksi ja uudelleen ammuttavaksi.
Köyhät ja homot nuolia säästelee. - mikä nuoliviini
Niin säästääkin silä molempien edustajat ovat normaalia fiksumpia.
- nami viiniä
Nuoliviini on sitä viintä mitä jousiampujat ryystää aina nuolen ammuttuaan.
- jousella
Ei ehkä se nuolien hajoaminen ole ongelma, mut jos on mutapohja niin tarvii minikaivurin et saa nuolen takasin. Sen vuoks kannattaa tiputtaa reilusti tehoja. Nii ja on kevätaikaan kiellettyä=tuulastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850