Heippa
Tuli ostettua käytetty postiauto, ajettu pikkasen päälle 200tkm. Automaatti, dieselkone, jos näillä nyt on jotain merkitystä.
Autossa on ilmennyt ongelma. Kun sillä kiihdyttää, yhtäkkiä vauhti alkaa hiljentyä, ja on aivan sama vaikka kuinka pumppaat kaasua, siihen ei auto reagoi, vaan vauhti hiipuu jonnekin 40km/h. Kaasun pohjassa tuntuu jokin"nappi", kun sitä painaa pohjaan. Sama ongelma saattaa iskeä motarilla ohittaessa, tai 50 alueella risteyksestä lähdettäessä. Kun auton sammuttaa, se alkaa taas toimia normaalisti uudelleen käynnistettyä. Ongelma myös ilmenee täysin epäloogisesti, eilen toimi motarilla moitteetta, mutta tänään taas taajamanopeuksissa pyki minkä kerkesi.
Vw Transportterin kaasussa vika?
7
188
Vastaukset
- postikuski
olisko laatikossa jotain vialla, kun se heittää varmuuden vuoksi tehot alas, mene johonkin liikkeeseen jossa on wv vikakoodit käske kytkee läppäriin ja kattoa mikä mättää
- siitselähtee
Ettei vaan olis pahasti karstoittunut moottori..suuttimet,tukossa, venttiilit karstaiset jne..kokeile ensi hätään stf:npuhdistusaineita..maksaa reilu 20€ pullo ja sitte kenkää niin pirusti vaikka tyhjäkaynnillä jos pystyy..
- HAHHHAHHAA
Ai et ei ole postiautolle annettu riittävästi kenkää?
- kuka mitä häh
Polttoaine suodatin vaihtoon.Sit dieselin puhdistus aineet tankkiin.Ennen kun mitn laatikko remppoja.Lique moly tekee oikeesti toimivia aineita,kokeile niitä ensin.
- Mittari6
Kuullostaa sille että ilmamassanmittari on tullut tiensä päähän. Samoja mittareita käyttää useat auton valmistajat.
Veikeä tunne on, kun rekasta lähdet ohi, ja siinä ohituksen puolivälissä teho loppuu. Autoja tulee vastaan. Kokemusta on tästä ongelmasta Opelin kanssa.Mulla ongelmana, että ikäänkuin " kytkin luistaa " liikkeelle lähdettäessä. Ihan sama, onko pakki vai ajovaihde päällä(myös automaatti). Aikansa vaihdettuani takaisin P- asentoon ja siitä pakille tai Dlle alkaa ottaa kiinni. Olisko kytkentäpuolen hommia?
- Öljysoranyrkkeilijä
Asfalttisoturi kirjoitti:
Mulla ongelmana, että ikäänkuin " kytkin luistaa " liikkeelle lähdettäessä. Ihan sama, onko pakki vai ajovaihde päällä(myös automaatti). Aikansa vaihdettuani takaisin P- asentoon ja siitä pakille tai Dlle alkaa ottaa kiinni. Olisko kytkentäpuolen hommia?
Jos perinteinen momentinmuuntimella varustettu vaihteisto eikä DSG: Jos ajovaihteiden kytkinpakka/pakat olisivat menneet levyiltään pilalle, niin vika olisi koko ajan päällä. Se että vian saa "korjattua" renkkaamalla keppiä, antaisi vihiä että kyse on tosiaan kytkentäpuolen, ohjaushydrauliikkapiirien- tai solenoidien toimintahäiriöistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820