Oon tutkinut tätä rotua paljon ja sen olen varmaankin ottamassa mutta yksi kysymys.. lähteekö siitä paljon karvaa.? :D sileä- tai Karkeakarvaisest? :D
Kromfohrländer
ldfvmladb
1
189
Vastaukset
- Huhuttu
Meillä karkeakarvainen ja karvaa ei varsinaisesti lähde, ellei se ole jo todellakin nyppimisen tarpeessa. Länderithän nypitään noin 2 kertaa vuodessa, riippuen toki yksilöstä ja karvan laadusta. Nyppiessä karvaa luonnollisesti lähtee, samoin jos jaksaa kovin harjailla, mutta sellaista varsinaista karvanlähtöä niillä ei ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450