Onko mersu hyvä auto?
Kysymys!
12
248
Vastaukset
- antitojota
Riippuu mersusta, mutta 25 vuoden kokemuksella voin sanoa että on hyvä! Seuraavakin autoni on mitä luultavammin mersu.
- muitakin kokeiltu
onhan tuo kelevannu jo lähe 50 vuotta,kaheksas menossa
- Lada 1
Eiköhän Mersu ole vain Egon nostoa varten ja mulkun jatke
- 16-19
Nooo tokkopa sulla kovin pitkä on.
Halpa ja hyvä kun et liian uutta osta, ne taas maksaa:
Mutta jos kelpaa vanhemmat mallit, niin "halpoja " on kilometrit.
124 malli, on halpa ja jos hyvän etsit, kauan saat ajella ilman isoja kuluja.
Väyrysmalleissa on jo sitten vikoja kun on uudempaa tekniikkaa ja Daimler oli silloin Chryslerin kanssa kimpassa ja käytti paljon Chryslerin alihankkijoita ( sähkövikoja, pumppuvikoja ja herkkijä ruostuun. Sitä jos ostat, niin ole tarkkana.
Kun ostat Mersua, niin katso jotta on Boschin Syöttöpumppu , eikä Luukaksen , se ei kestäkuin joku 200 000 ja sähköosat on sitten samaa Lukas linjaa joka ei kauaa kestä.
Mutta jos haluat halvan ja hyvän, niin 124 ja hintaa on kunnosta riippuen 500- 9000 euroa. 2000 saa hyvän kun on antennit ulkona. Sitä saa myös 4-vetona, mutta katso etuperän vuodot, se on samaa pakettia ja paskamainen korjata.- 16+3
eIKÖ SE lucas ossaa vieläkään tuota sähkö puolta sehän on ollu kautta vuosikymmenien ollu sutta ja sekundaa , mitä muistelen.
16+3 kirjoitti:
eIKÖ SE lucas ossaa vieläkään tuota sähkö puolta sehän on ollu kautta vuosikymmenien ollu sutta ja sekundaa , mitä muistelen.
Kyllä se on vieläkin parempi apostolina ; )
- ++++++++++++++++++++
16+3 kirjoitti:
kyllä Lucas osaa!!
tuolta idänmailta tulevat ne heikoimmat tekeleet
- MB 1
Mersu on luotettava auto jos ostaa sellaisen jota ei poikaset ole revittäneet kylillä. Männöö kardaanin tukilaakeri ja kumi paskas.jatkuvasti pittää korjata mb. vika.
- Etuperä ?
Kiitosta vaan,elikkä ihan samalainen kuin muutkin vanhat autot.
- hevosellakin pääs
eikö se kaasuttelua -jota revitteleyksi kutsut- kestäkään, kuten bemu, volvo ja toyota? jos auto on kestävä ei se ite sitä tiedä painellaanko kaasua liikenneympyröijen välillä tai ivalo helsinki välillä. Poikasetkin näkyy huoltavan autojaan. kohan öljyt aikonaan vaihtaa ja seuraa jakohihnoja niin kyllä tekniikka kestää merkistä riippumatta.
- tai huono kuski.
Joillakin näkyy olevan huonot renkaat tai ohjauksessa jotain vikaa kun menee niin mutkille suoralla tielläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088