Tulisi semmonen tunne ,että pakko kirjoittaa jos vaikka auttaisi vähän.Tuntuu ,että olen loukussa tämän ainaisen pahan olon ja ahdistuksen kanssa. Olen syönyt mielialalääkkeitä ,aloitin kerran ja sitten jätin kesken ,yritin jaksaa omin voimin,mutta en pystynyt.Aloitin uudelleen syömään ja niistä olikin apua ,mutta sitten piti myös pyytää ahdistus lääkkeitä lisäksi. Rahapulassa en pystynyt ja väsymystä ollessa ,en sitten saanutkaan lääkkeitä enää ja nyt tuntuu taas ,niin voimattomalta olo ja ahdistaa vähän väliä,ahdistus lääkkeitä olen kyllä syönyt ,mutta olen yrittänyt ottaa mahdollisimman vähän. En haluaisi aloittaa uudellen masennuslääkkeitä,mutta kai se on pakko. Kauppaan meno on joskus,melkein aina kauheata. Ja olen pystynyt aloittamaan koulun,nyt taas tuntuu,että olen niin alakuloinen ,että vie hirveästi voimia yrittää olla iloinen,ja kun olen valinnut semmoisen ammatin tai siis tulevan ,että pitäisi olla ihmisten kanssa tekemisissä ,niin se on vaikeata ja tunnen itseni niin tyhmäksi ,kun tuntuu että kaikki ihmiset näkee ahdistukseni ja kun muutenkin olen jännittäjä tyyppiä. Pitäisi viellä jaksaa 8.v pojan kanssa kotona ,joka on kyllä ihana.
Tekisi mieli hakea sairaslomaa,mutta se veisi taas pohjan kaikelta ,kun olen melkein suorittanut koulun.Ja se veisi itsekunnioitukseni ja muut eivät varmana ymmärtäisi......eikä se oisi varmana hyväksikään olla vain kotona,siitäkin on kokemusta.mutta mitä jos sitä ei pystykkään olemaan ihmisten edessä.
ainainen kierre
susku833
0
194
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647