Perjantaina tulin kipeäksi. Alkoi kurkkukivulla jota edelleen vähän ja sitten sellaista kuivaa yskää ja jokapaikkaa koskee. Ajoittain myös huono olo
Netissä sanotaan että:
Influenssan oireita ovat korkea kuume, vilunväristykset, yskä, päänsärky, lihassäryt, pahoinvointi ja kurkkukipu.
Itselläni nyt jotain noista oireista mutta ei tuota kuumetta, mistä siis tiedän onko tässä aihetta lähteä lääkäriin vai parantelenko vaan kotikonsteilla
Flunssaa vai muuta?
3
195
Vastaukset
- MIP83
Lisäisin tuohon viestiini vielä sen että ristiselkää myös särkee
- 13+1
Mulla on aikalailla samat oireet jo kuudetta päivää. Lääkärissä olen käynyt ja virusflunssaksi epäilty. Hoito kotikonstein eli lepoa ja kuumaa juomaa.
Jos huono olo jatkuu ja flunssa pitkittyy, mene ihmeessä lääkäriin. - Nuhakas
Hei vaan
Minä sairastuin juuri ennen jouluaattoa flunssaan joka kesti toipilasaikoineen 4 viikkoa. Sen jälkeen aloitin heti kuntoilun vaikka kehkot työnsi koko ajan limaa. Sairastuin uudelleen lauantaina. Päätä särki ja kaulan jänteitä ja kurkku tuli kipeäksi. Kuume nousi 38 asteeseen yhdeksi päiväks ja älytön nuhatauti.
Sain työnantajalta 3 päivää sairaslomaa ja huomenna on mentävä yleislääkärille hakemaan lisää kun ei tunnu hellittävän kotikonstein.
Onneksi mulla oli varastossa paljon pehmeitä nenäliinoja. Ruoka ei oon maistunu kun hajuaisti lähti heti alkuunsa. Pakko kuitenkin syödä kun olen diabeetikko.
Olin niin tyhmä etten kivunpeloissani ottanut edes flunssapiikkiä. Ensi kerralla olen viisaampi.
Toivottavasti sinä (kuin minäkin) parannutaan taas liikuntakuntoisiksi.
Hyvää jatkoa nessujen parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707