Perjantaina tulin kipeäksi. Alkoi kurkkukivulla jota edelleen vähän ja sitten sellaista kuivaa yskää ja jokapaikkaa koskee. Ajoittain myös huono olo
Netissä sanotaan että:
Influenssan oireita ovat korkea kuume, vilunväristykset, yskä, päänsärky, lihassäryt, pahoinvointi ja kurkkukipu.
Itselläni nyt jotain noista oireista mutta ei tuota kuumetta, mistä siis tiedän onko tässä aihetta lähteä lääkäriin vai parantelenko vaan kotikonsteilla
Flunssaa vai muuta?
3
208
Vastaukset
- MIP83
Lisäisin tuohon viestiini vielä sen että ristiselkää myös särkee
- 13+1
Mulla on aikalailla samat oireet jo kuudetta päivää. Lääkärissä olen käynyt ja virusflunssaksi epäilty. Hoito kotikonstein eli lepoa ja kuumaa juomaa.
Jos huono olo jatkuu ja flunssa pitkittyy, mene ihmeessä lääkäriin. - Nuhakas
Hei vaan
Minä sairastuin juuri ennen jouluaattoa flunssaan joka kesti toipilasaikoineen 4 viikkoa. Sen jälkeen aloitin heti kuntoilun vaikka kehkot työnsi koko ajan limaa. Sairastuin uudelleen lauantaina. Päätä särki ja kaulan jänteitä ja kurkku tuli kipeäksi. Kuume nousi 38 asteeseen yhdeksi päiväks ja älytön nuhatauti.
Sain työnantajalta 3 päivää sairaslomaa ja huomenna on mentävä yleislääkärille hakemaan lisää kun ei tunnu hellittävän kotikonstein.
Onneksi mulla oli varastossa paljon pehmeitä nenäliinoja. Ruoka ei oon maistunu kun hajuaisti lähti heti alkuunsa. Pakko kuitenkin syödä kun olen diabeetikko.
Olin niin tyhmä etten kivunpeloissani ottanut edes flunssapiikkiä. Ensi kerralla olen viisaampi.
Toivottavasti sinä (kuin minäkin) parannutaan taas liikuntakuntoisiksi.
Hyvää jatkoa nessujen parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595