Nordea pisti kapuloita rattaisiin..

Niin myin tuossa hetki sitten asuntoni koska se oli liian iso ja kallis ylläpitää yhdelle ihmiselle, no tarkoituksena tietysti ostaa pienempi asunto, no omani myynti sujui ok mutta kas kummaa pankin suhtautuminen minuun asiakkaana muuttui passiivisesti, koska minulla ei ollut enää tätä talolainaa päällä, no ilmoitin kyllä että tarkoitus olisi ostaa heti uus asunto kun sopiva kohde löytyy, no pankkineuvoja ilmoitti varsin törkeästi edellisen asunnon lainan poismaksutilaisuudessa että nyt tilanne rahamarkkinoilla on erittäin tiukka ja lainoja ei myönnetä, samaan hengenvetoon tämä ilmoitti että etuasiakkuuteni raukeaa koska minulla ei ole lainoja enää pankissa mutta toivovat silti minun jatkavan asiakkaana.

No tämähän on täysin tyrmistyttävää koska olen kuitenkin jo 13 vuotta ollut säännöllisesti palkkatyössä ja hoitanut aina raha asiani ja samaan aikaan nordea tahkoo rahaa ja ilmoitti erittäin hyvästä tuloksesta eli hyvin menee..
Muilla samanlaisia kokemuksia nordeasta?

Kyllä pankki menee vaihtoon jo ihan periaatteesta, Nordea ei mun rahoilla enää juhli.

Kyllä pankki menee

12

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siirtynyt.

Vielä viisastelet, että olet moisen rottaporsaan asiakas.
      Sinuna olisin jo lähtenyt.
      Vie rahasi esimerkiksi S-pankkiin, ei ole tilinhoitomaksuja ei mitään ja saat hyvän katteen rahoillesi. Korkoa. Paljon paremmin kuin missään.
      Siellä olet ainakin etuasiakas.
      Tämä ei ole mainos, tämä on totuus. Itse olen ollut lähes kaikkien pankkien asiakas ja kun viimeinenkin OP alkoi lypsämään tilinpitomaksuja, läksin sieltäkin.

• Heh, heh, hee !

"Vie rahasi S-Pankkiin." Hei haloo! Entä sitten, kun tarvitaan lainaa siihen uuteen asuntoon? Mikä pankki noteeraa lainanhakijaa, jonka talletukset ova siellä S:ssä. Huonon neuvon annoit! Hyi sinua.....

• hmmmm4

Nyt sinua ei sido Nordeaan enää mikään, joten voit vaihtaa pankkia. Suosittelen esimerkiksi Tapiolaa. Sitten kun uuden lainan hakeminen koittaa niin shop around vaan ympärillesi ja siirry sellaisen pankin asiakkaaksi, joka sinulle lainan myöntää.

S-pankki ei myönnä asuntolainoja.

• 147åå

miksi avainasiakkuutesi purettiin.... jos velka meni niin rahaa tuli...

• Avainasiakkuuteni oli kuulemma sidoksissa vain asuntoluottooni, mukavahan
        tuokin oli tietää näin 5vuoden asiakkuuden jälkeen. No huomenna alkaa pankinvaihtohanke.

• toisen asiakas

Nordea on paskapankki.

Etuohjelmat on huijausta. Sillä ei ole asiakkaalle mitää väliä saako jonkun vitosen edun jos on ainakin viistonnia velkaa tai säästöä.

Muuta vuokralle, se on kaikkein simppeleintä tässä tilanteessa.

• Ainut on vielä nuo autovakuutukset jotka ovat Nordean trygissä. Sieltä voi tulla kapuloita.

• Mitäs kapuloita
        samu1 kirjoitti:

Ainut on vielä nuo autovakuutukset jotka ovat Nordean trygissä. Sieltä voi tulla kapuloita.

sieltä nyt voisi tulla? Netistä löytyy laskurit vaikkapa
        Turvalta ja monelta muulta yhtöltä. Laske niillä itsellesi paras
        vakuutus. Parhaassa tapauksessa voit vielä hyödyntää
        jonkun sisäänheittotarjouksenkin (kasko halvemmalla ekan
        vuoden ajaksi tms.).

• Nordaxsissa 3 vuott

ON.
      Ihmettelen kun niin moni on vielä vanhanaikaisesti rakastunut pankkiin, minusta sitä pitää vaihtaa vähintään 3-4 vuoden välein

• Jep jep jep

Juuri näin, ihmisiin rakastutaan, pankkeja vaihdetaan - ei ne muuten opi.

On erittäin vanhanaikaista ajattelua se, että pankit jotenkin palkitsisi kestoasiakkaitaan. On erittäin tyhmää kahlita itseään pankkiin vakuutuksilla, rahastotuotteilla tms, minkä saa vähintään yhtä edullisesti muualtakin. Moni kuvittelee, että asuntolainan ottaminen tarkoittaa samaa asiaa kuin mennä naimisiin ko lainapankin kanssa. Mulla ei ole mitään muuta kuin asuntolaina eräästä pankista. Ei korttia, ei verkkopankkia, ei mitään. Hyvin toimii.

• aasiakas

Pankinvaihto ei ole monestakaan syystä mahdollista noin usein.

Tavalliselle ihmisilli ei ole mitää hyötyä mistään pankista. Koko pankkiasia on vain välttämätön paha.

• Santerikuusman

Samu. Ota ja lähde nyt helvettiin sieltä nordeasta, niin kuin olisit jo. Minulta meni viisi vuotta tajuta tämä, enkä muuten kadu sekunttiakaan. Jos sulla on vielä nordean vakuutukset niin kyllä sua on kustu silmään oikeen paineella, törkeällä paineella, ihmettelen, että et ole huomannut, kun silmäsi vispaa päässä, kun mulkku hullun perseessä.

Nordean vakuutukset 5% kalliinta vakuutusyhtiötä kalliimpi
      Nordean asuntolaina 10% ylimääräisiä kuluja 5% ylimääräinen vakuutus millä et tee mitään
      Kusettaa sua ostamaan asuntolainaa omalla rahalla mikä kiteytetään asuntolainaan. JOS TÄTÄ EI TAJUA on tulos tämä:
      OSTAT 2900€:lla "lainaa". Sinulle tehdään maksusuunnitelma esimerkiksi 3,5 kuukaudelle. Saat 2900€:lla 27000€ lainan, Sitten saat sen lasku suunnitelman käteesi, huomaat, että olet ostanut 27000€ lainan ja maksat todellisuudessa toisen 2900€ päälle. Tämä ei todellakaan tarkoita sitä, että saat 27000€ lainan VAIN maksamalla 2900€ nordealle xx. ajan vaan se lisätään itse haettuun lainasummaan, koska se maksettu 2900€ on vain vakuus lainalle jota haet, ja nordea käyttää sen mikäli et ole pystynyt hoitamaan lyhennystä. TOSIN sinulle myydään vielä erikseen lainaturva joka kattaa tämä ns. rahattomuuden, mutta ä-ä-äää, eipäs mene näin. Se menee niin,e ttä kun rahat loppuu ja työpaikka menee ilmoittaa nordea vakuutus sinulle, että emme voi taata lainasi takaisinmaksu summaa johtuen työpaikkasi menetyksestä joka on ollut oman toimintasi vika ja sitä rataa plaapalaplaa paskaa, samaa mitä luonnonilmiöissä kerrotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223