Kokemus Epson EH TW-550
Kokemus Epson EH TW-550
2
216
Vastaukset
- PuskaMobili
Huom! Suomen kieli ei ole täydellinen, mutta se ei ole sen pointi!
Tarkoitus kerto kokemusta tavalliselta käytäjältä! :)
Ostin Epsonin EH TW-550 3D projectorin! Voin sanoa että 2D kuva on tosi hyvä minun mielestäni! Minulla on myös EH TW-480 ja värien toisto on huomattavasti parempi! Vaikka EH TW-480 on myös hyvä projectori tavaliselle käytölle!:)
3D kuva ei ole sellainen kuin elokuva teattereissa ja 3D telkarissa ja itsellä ei toimi kaikki formatit jostain syystä! Toimi vain Side by Side formatti!
Lasina käytään 'Samsung SSG-3550CR 3D lasit'!
Minun mielestäni on hyvä projectori hinta ja laatu suhten!
Jos tykkäät nautia leffoista kotona kotisohvalla niin suosittelen lämpimästi tämän projetorin!: :) Olen myös koklanut Battlefieldi 3 ja toimi pelaminen myös! :)
Minukset:
-3D leffa tilassa tuulitin toimi lian kovin
-Itsellä ei toimi kaikki 3D formatit
Loput ovat plussat:
Hyvä kuva, hyvä värien toisto, liiken toisto on ok, ei tarvitse olla täysin pimeä! :)
4 Tähtiä 5:stä - PuskaMobili
Sain toimimaan Side by Side ja Top and Bottom 3D formatit! Hyvä projectori on! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635