Suuresta sydämestä, huumorintajusta, uteliaisuudesta, sitoutumiskyvystä ja kyvystä olla rehellinen niin itselleen kuin muillekin.
Häneen on llisätty roimasti eläinrakkautta, varsinkin hevosia ja koiria kohtaan ja hänen unelmissaan siintää omatalo, talli, hevosia, koiria ja kenties pari lastakin? hän uskaltaa elää, unelmoida ja myös elää unelmaansa, hän uskltaa kohdata elämän haasteet ja uskaltaa antaa osan taakastaan minun kannettavaksi. Tästä ja paljon muusta on minun ihanne naiseni tehty.....
Mistä on ihanne naiseni tehty...
3
146
Vastaukset
- Ihanne miehesi
Niin missä hän onkaan:)?
- paahajoo
mun ihannenainen ois sellanen elainrakas. kissarakas. koirarakas. autohullu. latkahullu. pratkahullu. ja autonharrastaja:-( tallissa autoja 1967 valiantista tuplalamppu ladaan ja mersuun w107-116 koriseen ja 123 koriseen 240 dieseliiin ja 450slc mersuun ja tama harrastaisi este. koulu ja kenttaratsastusta ja koulukisoja
Painolla eikä pituudella ei ole väliä, mutta sen verran pitää olla itsearvostusta, että osaa pitää kehostaan huolta. Vauhdikas! Sellainen, joka osaa sitoutua ja tietää mitä haluaa suhteelta. Semmoinen pörröpää, jonka vierestä herää onnellisena joka aamu.
Vauhdikas ja ideoiva! Töissä ei tarvitse käydä, mutta unelmaa pitää elää. Ei mitään paskaduunissa kituuttavaa pakkopullaa kurkusta väkisin alas nielevää materialistia. Semmoinen, joka ei kadu kuolinvuoteellaan paskaduunissa tuhlattua elämäänsä. Semmoinen, jonka elää muutenkin, kuin vain selviytyäkseen.
Ihminen, jota ei kiinnosta mitkään rikkaat pullukat ja paksut lompakot.
Naisella pitää olla ideoita ja sponttaanisuutta. Sellainen nainen, jonka kanssa ei tule tylsää. Naisen pitää myös osata nauttia yhteisestä ajasta, vaikka molemmat vain istuisivat koneella tai makoilisivat sängyllä ihan hiljaa.
Sellainen nainen, joka ei koskaan valita kivuista ja säryistä yms. Vaan aamulla toteaa sen "paskan kelin" sijaan, vaikkapa "Tulipa ihan saatanan hyvää kahvia!"
Semmoinen nainen, joka kokee ja tietää olevansa seksikäs aamulla herättyään tukka pörrössä ja pelkkä yöpaita ja alusvaatteet päällä :)
Nainen, jota ei muokkaannu muiden mielipiteistä, mutta ei myöskään hehkuta jotain wannabe "et tunne minua" tekstiä julkisessa mediassa.
Rehellisiin naisiin olen ihastunut. Sellasiin, jotka eivät osaa valehdella. Realistisin naisiin, jotka kumminkin haluaa sitoutua ja osaa arvostaa minua.
Sellainen nainen, joka ei ole itse joku 160cm pullukka, joka ei tee kehonsa eteen mitään, ei käy töissä, löysä pillu ja pienet läskillä hommatut tissit, jonka ulisee, kun ei saa miestä, joka on 185 vähintään ja omaa 30cm peniksen ja on miljonääri.
Oma kumppani on juuri täydellinen ja ulkonäkökin on ideaali ja minusta täydellinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164