Vuokrasopimus päätyi 31.12. Vuokrat maksamatta syyskuusta joulukuuhun elikkä 4 kk. Vuokralainen oli muuttanut toiseen asuntoon jo marraskuussa. 10.1 en ole saanut avaimet takaisin vielä ja varasto on tyännä tavaroita. Vaihdoin silloin lukot koska kyllästyin. Vasta 3.2 vuokralainen soitti ja halusi tavaransa. Mitä teen? Millaisia oikeuksia minulla on? Vuokrat on maksamatta ja tavarat on ollut siellä jo yli kuukauden.
Vuokrasopimus päättyi, tavarat jäi. Mitä teen?
3
395
Vastaukset
- Vuokraaja
Koita päästä sopimukseen vuokralaisem kanssa, että saa tavaransa kun maksaa vuokrarästit. Oikeutta sinulla ei ole tavaroita pitää, ennen kuin olet käräjäoikeudelta hakenut häädön ja vaatinut siinä tavaroita itsellesi.
- vuokranantaja4
Vuokralainen on jo muuttanut pois koska vuokrasopimus päättyi 31.12. Vuokrat on jo mennyt käräjäoikeuteen mutta vuokralainen on jo ulosmittauksessa (23 kpl) joten voin sanoa hyvästi rahoilleni.
- ettet joudu maksamaa
Et sinä varmaan niillä tavaroilla mitään tekisi?
Päästä hakemaan tavaransa ja ole tyytyväinen jos ei jätä niitä sinulle riesaksi. Jos ei ole viemässä kaikkea kerralla, niin pyydä samalla kuittaus että on saanut kaiken mitä haluaa ja jos jotain löytyy, niin saat tehdä niille mitä huvitttaa.
Näillä veijareilla on sellaisia taipumuksia että hylkäävät tavaransa ja jonkianajan kuluttua kaipaavat kaikenlaista arvokasta mitä heiltä unohtui asuntoon ja kun käy selväski että tavarat on hävitetty, niin vaativat niistä korvausksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416