Heippadei,ja heissuli vei!
Täällä kirjottaapi 13vuotias tyttönen. (helmikuun yheksäs päivä vuosia tulee täyteen jopa 14!) Etsiskelisin kirje kaveria. Voit olla tyttö tai poika! Olisi ihanaa jos olisit sen vähintään 13vuotta,toki jos olet nuorempi saat kirjoittaa,en kiellä.
Sukupuolellakaan ei ole väliä.
Minä tykkään tanssia ja laulaa,vaikken olekkaan niissä mikään hyvä. Kirjoitan runoja,novelleita ja laululyriikoita. Eivät nekään ole kovin kummoisia.
En harrasta varsinaisesti mitään.
Musiikki makuuni kuuluu: Michael Jackson. (r.i.p King of pop!) Apulanta Ja Jukka poikakin menee.
Käyn aktiivisesti netissä,ja tykkään kirjoittaa. Olen luotettava ihminen. Tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen enkä syrji ketään,sillä tiedän itse miltä syrjiminen tuntuu. (seitsemän vuoden kokemus(y))
Pystyn juttelemaan kaikenlaisista asioista ja voin auttaa jos sulla on joku ongelma,tai voin ainaki yrittää auttaa :)
olen pitkäaikainen kirje ystävä ja kirjoitan aktiivisesti,pyrin vastaamaan korkeintaan viikonviiveellä. Koskaan ei mene yli viikkoa. Yleensä vastailen päivittäin. Mutt joo. Jos kiinnostuit Otappayhteyttä!
S-postini on: aria99@luukku.com.
Kirjekamu hakusessa? Vilkaise tänne!
Aria.
1
154
Vastaukset
- lettunetska
Moikka oon10v mut voiiks olla niinku kirjekamuukoska mulla ei oo niinku vielä sspostii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667