Kirjekamu hakusessa? Vilkaise tänne!

Aria.

Heippadei,ja heissuli vei!
Täällä kirjottaapi 13vuotias tyttönen. (helmikuun yheksäs päivä vuosia tulee täyteen jopa 14!) Etsiskelisin kirje kaveria. Voit olla tyttö tai poika! Olisi ihanaa jos olisit sen vähintään 13vuotta,toki jos olet nuorempi saat kirjoittaa,en kiellä.
Sukupuolellakaan ei ole väliä.

Minä tykkään tanssia ja laulaa,vaikken olekkaan niissä mikään hyvä. Kirjoitan runoja,novelleita ja laululyriikoita. Eivät nekään ole kovin kummoisia.
En harrasta varsinaisesti mitään.

Musiikki makuuni kuuluu: Michael Jackson. (r.i.p King of pop!) Apulanta Ja Jukka poikakin menee.

Käyn aktiivisesti netissä,ja tykkään kirjoittaa. Olen luotettava ihminen. Tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen enkä syrji ketään,sillä tiedän itse miltä syrjiminen tuntuu. (seitsemän vuoden kokemus(y))

Pystyn juttelemaan kaikenlaisista asioista ja voin auttaa jos sulla on joku ongelma,tai voin ainaki yrittää auttaa :)
olen pitkäaikainen kirje ystävä ja kirjoitan aktiivisesti,pyrin vastaamaan korkeintaan viikonviiveellä. Koskaan ei mene yli viikkoa. Yleensä vastailen päivittäin. Mutt joo. Jos kiinnostuit Otappayhteyttä!
S-postini on: aria99@luukku.com.

1

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lettunetska

Moikka oon10v mut voiiks olla niinku kirjekamuukoska mulla ei oo niinku vielä sspostii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33