Toimiva Nintendo 64 konsoli, ohjain, virtalähde,tv-johto ja Mario Party peli.
Nouto tai postitus.
mokkulat88@gmail.com
Hinta: 85
Yhteystiedot: PUH: 044-3002999, vain soitot!
O: Nintendo 64 pelikonsolipaketti + Mario Party peli
salos.
3
151
Vastaukset
- jarpetiitti
Hei! =)
Olisiko mahdollista ostaa vain tuo Mario Party? :) Ja entä onko postiennakko käypä tapa saada tuote perille? - Emspaa
Hei oisin kiinnostunut ostamaan pelkänkonsolin ohjaimineen ym. Onnistuisko ja paljonko hintaa ? :)
- etta1
voisin ostaa koko setin hinta olis 10--50 euroa tai vaihto johonkin
esim sega mega drive video game console peli mukaan quackshot
etta2222@pokemail.zzn.com on mun sähgö posti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164