Youtubesta näemmä löytyy Juicen legendaarinen 40v -konsertti. Koko konsertti on mahtava, mutta aivan erityisesti täytyy nostaa esiin päätösbiisi "Kiitos vaan", jonka itse kuulin ensimmäistä kertaa tuolta videolta. Juicehan ei tätä koskaan levyttänyt itse, mutta Tommy Huovinen on jossain vaiheessa tämän levyttänytkin.
http://www.youtube.com/watch?v=Ail4LSqylVQ&t=13m40s
Biisi kertoo mitä ilmeisimmin alkumetreilleen kariutuneesta potentiaalisesta parisuhteesta. Mutta se voisi kertoa mistä tahansa nupuillaan olleesta unelmasta, joka sitten ei koskaan puhjennutkaan kukkaansa. Itseni tekee mieli soittaa tuota biisiä nyt, kun alkaa valjeta että muinoin aloittamani opinnot eivät taida koskaan saavuttaa sitä pistettä, että lopulta saisin paperit kouraani. "Tästä olisi voinut tulla jotain, vaan minkäs mahtaa kun ei mitään tullutkaan. Siis kiitos vaan".
Biisin sanat: http://www.tommyhuovinen.net/tekstit?item=2
Kiitos vaan
7
1022
Vastaukset
- Afroditen lanko
no kaikki "parisuhteethan" sillä kariutui.Aina tuli uutta muijaa pasteeraamaan julkisuuden nälkäänsä, kunnes huomasi että Juike oli vain ylipainoinen, sairas alkkis,
- tokaji78
Ei minusta kukaan Juicen vaimoista ole paljoa paistatellut julkisuudessa eikä viimeinen avioliitto kariutunut. En myöskään usko, että Juicen ylipaino, sairaudet tai alkoholismi tulivat varsinaisesti yllätyksenä yhdellekään naiskumppanille.
Muilta osin olen samoilla linjoilla mielipiteesi kanssa. - Kylähullu (the last)
Myönnän ja tunnustan: Itse latasin tuon konsertin Tubeen ja sikälimikäli kiinnostaa niin katsokaapa samaiselta kanavalta Rällämi-dokumentti 'Lopun alkua'.
Kiitos vaan-biisi uppoaa yksyhteen tuon Sinä-teemaan ja on ehkä jopa liian suorasukainen biisi Annista (?). Hyvä kappalehan kyseessä on. Ihmettelen kyllä miten Juice uskalsi pistää noinkin omakohtaisen biisin Huovisen laulettavaksi, toimii nimittäin Leskisen suussa paljon paremmin. - tokaji78
Kylähullu, kiitoksia sinulle tätäkin kautta!
- Kylähullu (the last)
Eipä mittään. Ajattelin, että nyt laitetaan harvinaisuudet jakoon kertaheitolla, turha niitä ahneesti itsellään vaan säilyttää. Pistelen varmaan vielä tulevaisuudessakin jotain Juice-pätkiä samaiselle kanavalle, vaikka ne kaikkein rareimmat onkin jo tullut laitettua.
- domini90
Mistä alunperin sait nuo haltuusi?
Muistan, että vielä olisi ainakin taltiointi vuodelta 1996 olemassa, taisi olla Tavastialta. Myös joku pätkä netistä löytyy Matti Pellonpään muistokonsertista vuodelta 1995. Tällöin Juice teki viimeisen keikkansa Grand slamin kanssa. Olisi hienoa, jos koko keikka löytyisi joltakin. Siellähän soittivat myös esim. Eput ja Popeda.
Minulla siis itselläni ei näitä mitään ole ikävä kyllä. - Kylähullu (the last)
Tuo 40-veekonsertti oli yhellä kaverilla vhs:llä, jonka hän taas oli saanut muistaakseni faijaltaan. Lainasin videokasetin ja siirtelin sen dvd:lle.
Tuosta Pellonpään muistokonsertistahan on joku lataillut Viidestoista yön YouTubeen. Olisihan toki kiva nähdä koko keikka vaikka eivät ilmeisesti montaa biisiä heittäneetkään. Eppujen osuushan löytyy bändin dvd:ltä 'Video jää pystyyn'. Käsittääkseni siinä on koko keikka ja se käsittää vain kolme kappaletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499