Asun itse kaupungissa, ADSL liittymäni pätkii taloyhtiön huonon johdotuksen takia, joten vaihto 4G yhteyteen on melkein pakollista..
Vain sonera tarjooa 4g-yhteyttä, jonka kantoalue ulottuu kotiini.
Kokemuksia Soneran 4g yhteydestä helsingissä?
Soveltuuko vaativaan käyttöön?
4G pelaamiseen?
3
311
Vastaukset
- veikko20
Miksipäs ei. Hommaat lisäantennin, niin eiköhän sillä saa jopa alle 50 pingin, jolla pelaa jo varsin hyvin, toki kannattaa varautua siihen että se vaihtelee välillä 40-100.
- Welhooo
Ei sovellu. Sonera nattaa yhteydet ja tämän johdosta minkään porttien avaus ei onnistu. Useimmissa nettipeleissä vaaditaan porttien avausta joka 4G verkoissa ei ole mahdollista!
Moro Welhoo,
Meillä voi käyttää opengate-APN:ää jolloin yhteydessä ei ole nattia käytössä. Ainoo tossa on se että se toimii tällä hetkellä 3G-verkossa, 4G-puolelle sitä odotellaan koko ajan kuin kuuta nousevaa. Pitäisi siis tulla hetkenä minä hyvänsä :)
Tero@SoneraPartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645