Mitä mieltä olette OpenCart-verkkokauppaohjelmasta? Kertokaa hyvät ja huonot puolet. Kiitos.
OpenCart?
8
711
Vastaukset
- 13+14
Minuakin kiinnostaisi. Onko tästä olemassa suomenkielistä versiota?
- _VM_
OpenCart on hyvä ja ilmainen verkkokauppa alusta, mihin on saatavana ilmaisia ja maksullisia lisäosia. Valmista suomenkielistä versiota ei löydy, mutta suomalainen kielipaketti löytyy. Ulkoasusta riippuen kielipaketti tekee siitä kokonaan tai melkein kokonaan suomenkielisen (joskus voi joutua koodailemaan jos haluaa 100%).
Ilmainen itseasennettuna
Helppo asentaa
Paljon lisäosia
Ei mitään ylimääräistä
Hyvä tukifoorumi (En)
Lisäosat suomalaisille maksu- ja toimitustavoille (myös smartpost)
Tilauksen tekeminen ilman rekisteröitymistä
- Monet yritykset myyvät kovaan hintaan ilmaisen ulkoasun kera
- Omasta tarpeesta riippuen voi joutua asentelemaan paljon lisäosia
- Ei valmiiksi suomenkielistä versiota
- Joidenkin ulkoasujen kanssa 100% suomenkielisyys vaatii koodaamista
Tässä nyt jotain mitä keskellä yötä tuli mieleen. :D Voin tehdä (teettää) sinulle perusasennuksen halutut ominaisuudet ihan ilmaiseksi, oppilastyönä :)
Sinun pitää vaan hankkia domain niin mielellään annan opiskelijoilleni tuollaisen pienen projektin... Saavat siitä hyvää kokemusta ja sinä nettikaupan. Ollaan muutamalle pk-firmalle tehty verkkokaupat samanlaisella diilillä ja hyvin on homma toiminut.- Batman
Jussi79, otas yhteyttä soulnote(a)outlook.com ja tehdään web-kauppa
- joppe
Jussi 79 Vieläkötarjous on voimassa?
Jos on niin ota yhteyttä lehtinen.tt@gmail.com - ahm
Hei Jussi79, onko tarjous vielä voimassa, jos on niin maksan sinulle myös palkkio siitä.
Ahmednuor1@hotmail.com
- Anonyymi
Harkitsen OpenCart verkkokauppaa sillä sen saa asennettua webhotelliini ( https://www.xetnet.fi/webhotelli/ ) mutta en tiedä mikä PHP-versio pitäisi valita? Voin cPanel-työkalulla valita PHP 7.4 tai 8.0 esimerkiksi mutta OpenCart sivuilla lukee, että PHP pitää olla 5.4 tai uudempi: https://docs.opencart.com/requirements/
Mikähän versio kannattaa valita tai onko väliä? Luin että PHP 5.6 ei kannata tietoturvan takia käyyttää.- Anonyymi
>>Voin cPanel-työkalulla valita PHP 7.4 tai 8.0 esimerkiksi mutta OpenCart sivuilla
Eiks toi ole aika äkkiä kokeiltu. Koeta vääntää uusin 8.0 päälle, ja katso toimiiko verkkokauppasi OK.
Jos ei toimi, niin sitten pitää alkaa testailla vanhemmilla PHP:n versioilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175