Ei varmasti ole oikea ketju kirjoittaa mutta en löytäny parempaa..
Olen 22-vuotias ja avokkini muutaman vuoden vanhempi. Olen viikolla 11 raskaana ja kun kaikki sukulaiseni asuvat toisella paikkakunnalla pohdin kuinka heille kertoisin vauva-asiasta. Työni vuoksi pääsemme harvoin käymään ja nyt vkloppuna olemme menossa kyläilemään mutta ultraa ei vielä ole ollut joten en kuvaa saa otettua mukaan. Olemme ikionnellisia mutta uskallan arvata että superankarat vanhempani ja isovanhempani eivät ole niin onnellisia... Haluaisin siis kuulla tarinoita jo tämän kokeneilta kuinka olette saaneet tämän ilouutisen kerrottua?
Kuinka kerron vauvasta vanhemmilleni :)
3
199
Vastaukset
- Stellan ja Milonan mamma
Onnea! Minä olen 17vuotias teinimamma ja minä sain kaksi kuukautta sitten kaksostytöt, Stellan ja Milonan
- Onnea teille :)
Itsellänikin suku asuu toisella paikkakunnalla. Kerroin vauvauutisesta siskolleni joskus viikolla 16 (?) lähettämällä facebookin kautta ultrakuvan :) Isälleni ilmoitin tekstiviestillä joskus viikolla 20 :) Annoin sitten sulatella uutista ja seuraavana päivänä soitin ajatuksia.
Mutta jos haluatte kasvotusten ilmoittaa ja juuri nyt käydessänne, niin entä jos tekisit vaikka jonkin pienen kortin, jossa joku kaunis runo aiheeseen liittyen? Toisaalta, voisitte myös odottaa. Vauvan syntymään on vielä aikaa :) - hyvinsemenee:)
Itse sain ensimmäisen lapseni 17 vuotiaana, pelotti aluksi kertoa äidilleni mutta hän olikin iloinen meidän puolesta. Toinen poika syntyi kaksi vuotta myöhemmin ja ollaan edelleen yhdessä mieheni kanssa :) Mummut on edelleen tosi aktiivisesti pikkuisten elämässä mukana vaikka asuvatkin eri paikkakunnilla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748