Kuinka kerron vauvasta vanhemmilleni :)

äippädää

Ei varmasti ole oikea ketju kirjoittaa mutta en löytäny parempaa..
Olen 22-vuotias ja avokkini muutaman vuoden vanhempi. Olen viikolla 11 raskaana ja kun kaikki sukulaiseni asuvat toisella paikkakunnalla pohdin kuinka heille kertoisin vauva-asiasta. Työni vuoksi pääsemme harvoin käymään ja nyt vkloppuna olemme menossa kyläilemään mutta ultraa ei vielä ole ollut joten en kuvaa saa otettua mukaan. Olemme ikionnellisia mutta uskallan arvata että superankarat vanhempani ja isovanhempani eivät ole niin onnellisia... Haluaisin siis kuulla tarinoita jo tämän kokeneilta kuinka olette saaneet tämän ilouutisen kerrottua?

3

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stellan ja Milonan mamma

Onnea! Minä olen 17vuotias teinimamma ja minä sain kaksi kuukautta sitten kaksostytöt, Stellan ja Milonan

• Onnea teille :)

Itsellänikin suku asuu toisella paikkakunnalla. Kerroin vauvauutisesta siskolleni joskus viikolla 16 (?) lähettämällä facebookin kautta ultrakuvan :) Isälleni ilmoitin tekstiviestillä joskus viikolla 20 :) Annoin sitten sulatella uutista ja seuraavana päivänä soitin ajatuksia.
      Mutta jos haluatte kasvotusten ilmoittaa ja juuri nyt käydessänne, niin entä jos tekisit vaikka jonkin pienen kortin, jossa joku kaunis runo aiheeseen liittyen? Toisaalta, voisitte myös odottaa. Vauvan syntymään on vielä aikaa :)

• hyvinsemenee:)

Itse sain ensimmäisen lapseni 17 vuotiaana, pelotti aluksi kertoa äidilleni mutta hän olikin iloinen meidän puolesta. Toinen poika syntyi kaksi vuotta myöhemmin ja ollaan edelleen yhdessä mieheni kanssa :) Mummut on edelleen tosi aktiivisesti pikkuisten elämässä mukana vaikka asuvatkin eri paikkakunnilla. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      685
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60