Olipa kerran kilpikonna ,kepardi ja apinna
Kilpikonna ,kepardi ja apina kinastelivat. Kilpikonna sano olevansa hitaain ,kepardi sanoi olevansa nopein ja apina sanoi olevansa tyhmin no ne päätti kysyä jumalalta kilpikonna meni ekaksi ja kysyi olenko hitain kilpikonna tuli tyytyväisenä kyllä minä olen hitain siten meni kepardi olenhan minä nopein kepardi tuli tyytyväisenä olen minä nopein sitten meni apina olenko minä rumin koko maailmasta apina tuli jumalan luota ja pyöritteli päätään kuka on Vesku.
olipakerran kilpikonna,kepardi ja apina
JOHTAJA
3
1363
Vastaukset
- *nina*
toi oli kipeen hyvä!!!
- kypärä
...kumpi se nyt oli se vesku, tyhmin vai rumin?
vai onko sillä mitään saatanan väliä....
- Raivoisa
Jos kyse oli Vesku Loirista, niin olette tosi tyhmiä. Loiri on parasta mitä Suomen maa päällään kantaa !!! NIH !!!
Että haistakaa nulikat pitkä p..ka !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667