Tulkaa kaikki kauppatorille, hieno tilaisuus alkamassa. Iltapäivällä vielä porokisat ja huomenna oli päivällä potkurikisa ja paljon kaikenlaista muuta tekemistä, tai vain katsomista, jos ei halua osallistua. Syömäpuoltakin näkyi olevan myynnissä. Minä tulin hakemaan toiset vaatteet päälle ja uudelleen sinne.
Kauppatorille la ja su , loistava tapahtuma
2
67
Vastaukset
- 12341234
Ihan kiva oli, ainoa mitä kaipasin oli nuotio jossa olisi itse voinut paistaa makkaraa ja syödä eväitä :) Olihan siellä yksi makkaramyyjä, mutta 3,50 euroa poromakkarasta on kyllä jo mielestäni kiskurihinta ja tulee isommalle perheelle turhan kallista ruokailua.
Istumapaikkojakaan ei juuri ollut eli selän päälle kävi näin vanhemmalla ihmisellä.
Muuten ihan ok tapahtuma. Edullisia hienoja käsitöitä oli myynnissä ja hyviä leipomotuotteitakin. Myyjiä olisi ehkä saanut olla enemmän, että olisi ollut katseltavaa. - ööröm.
...ei kyllä mittään poroja tarvis raahata ouluun.pöllöä touhua pöljäillä poroilla keskustassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294