Valkeakoskella Eerolassa toimi 100 megan laajakaista vuoden 2012 joulukuuhun asti tosi hyvin. Sen jälkeen ollut ongelmia. Alkaa pelittäämään kohtuullisesti, kun sammuttelee modeemia.
Tänään taas windows-päivitys jumittui, testasin nopeuden soneran omalla testillä, oli jotain 0,2 megaa. Vasta viiden tai kuuden sammutuskerran jälkeen sain nopeudeksi 3-5 megaa, jolla sain päivityksen tulemaan.
"aika hidasta, mutta elämä on"- voisi Sonera mainostaa!
Olen ollut pari kertaa yhteydessä Soneraan, ja alkaahan se sitten toimimaan kun muutaman kerran sammuttaa, löytyy kai sitten sellainen yhteys mikä toimii.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
sonera 100 megan kaapeli-laajakaista hidastelee
heikkih1
2
195
Vastaukset
- Moteemillapääsee
Kuinka vanha modeemi kyseessä? Moodemi on ku auto...parin vuoden välein uusi alle, että varmasti pelaa.
- DynastyWarrior
Joo... Tuo on hyvä neuvo! Ja toinen on että kokeile modeemin muita asetuksia, saa yleensä nopeuden siitä 3-5 megaa sinne 70-100 megaan asti! :)
Ja sitten kuinka suuri verkko kortti sulla on? Jos ei anna tulla enempää sisään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595