Vauvani on 1v ja kovasti tissin perään eli repii paitaani päivin öin. Yöllä vaatii tissin nukahtaakseen ja heräileen USEIN. Voiko imetyksen lopetus kokonaan auttaa myös öihin? Onko kokemuksia? Ei huoli tuttia eikä juo mistään kunnolla.
imetyksen lopetus-yöt paremmiksi?
2
219
Vastaukset
- yövieroitus
Jos et halua vielä lopettaa imetystä, niin mikset lopeta vain yöimetyksiä? Kyllä lapsi on mahdollista yövieroittaa ja jatkaa silti päivisin imetyksiä. Voi olla, että vauvallasi on eroahdistusta meneillään, roikkuuko muuten päivisin sinussa kiinni? Silloin yleensä imetetyt roikkuvat rinnallakin, menee kyllä ohi.
Yksivuotias ymmärtää jo pikkuisen puhettakin, joten voit tehdä yövieroituksen toistelemalla, että tissitkin nukkuu nyt ja tehdä selkeän eron yön ja päivän välille. Imetät esimerkiksi ainoastaan sohvalla kirkkaassa valaistuksessa, ei makuuasennossa ja öisin ollaan sitten hiljaa. Toki muutama yö menee varmasti itkuja kuunnellessa, mutta kyllä se siitä helpottaa. Parasta olisi, jos puoliso (jos sellainen löytyy) voisi hoitaa yörauhoittelut. Hän ei tuoksu maidolta ja rauhoittelu saattaa näin onnistua paremmin. - MSS12
Lopetin yöimetyksen tytön ollessa 10kk. Yhtenä yönä riideltiin ja huudettiin mutta sen jälkeen tyttö nukkunut rauhallisesti yöt. Sitä ennen tyttö siis todella levoton nukkuja, heräili usein ja itki paljon ja pitkään, ei aina tissikään rauhoittanut...
Päiväimetystä jatkoin kunnes tyttö sitten itse lopetti tissin syönnin pari viikkoa yöimetyksen lopettamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670