Hyperlinkin avaaminen

aattakee

Hei,

Kuka osaisi neuvoa miten hyperlinkin avaaminen onnistuisi toisesta ohjelmasta mozilla/explorerissa. Tällä hetkellä kun hyperlinkin avaan kone alkaa tulostaa kyseistä web-sivua ja halusi ennen officen poistamista avata sivun wordiin?

9

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .khgyttd

Sulla ei ole mitään käsitystä koko asiasta.

• aattakee

on käsitystä. haluaisin vaan tulostuksen pois päältä/vaihdettua ja sivut avautumaan mozilla

• 19-19

jos tiedoston pääte on HTML, niin laitat polun (polku kirjoitetaan selaimeen) siihen kansioon jossa tämä tiedosto sijaitsee...

Niin ja et todellakaan tiedä asiasta mitään.

• aattakee

kyllä tiedän vieläkin asiasta. Osoitteen kyllä selaimeen pystyy laittamaan ja sivu toimii, mutta kun sivun täytyy vain avata toisen ohjelman hyperlinkin kautta jotta tietty ominaisuus toimisi.

• aattakee

Hommahan on näin ,että olen rekisteröitynyt Last.fm palveluun selaimen kautta ja kaikki toimii ok, mutta kun avaat Winampin esiin pompsahtaa Last.fm ohjelman "sign up/register" sivu jos tässä kohtaa painan Sign UP se joko tulostaa tai menee wordiin eikä selaimeen niin kuin pitäisi. Joten en saa Last.fm palvelua tässä koneessa millään toimimaan missään ohjelmassa koska siitä avautuva perkeleen hyperlinkki ei aukaise sitä selaimessa. Last.fm sivustolle selaimessa kirjautumisella ei ole mitään tekemistä/vaikutusta tän kanssa.

• 19-19

Laitappa koneeseesi VLC ja katso mitä tapahtuu, kun avaat sen.

rehellisesti sanottuna en ymmärtänyt yhtään mitään.

Siis en tajunnut, että liittyykö se Winamp jotenkin musiikin kuunteluun tolla nettisivustolla vai tekeeko se Winamp ton aina vaikka sinulla ei olisi edes selain auki...

Joku näppärämpi ehdottaisi Winampin uudelleen asennusta ja fiksumpi löytäisi Winampista jonkun "säädön"

• 19-19

Niin siis meinasin, että saatko siihen VLChen suorantoiston verkosta kopioimalla selaimesta nettiositteen.

• aattakee

kiitti vinkista ja tuossa iltasella kävinkin katsomassa oletusohjelmat ,mutta mikään siellä ei viitannut tulostukseen/wordiin. VLC avautuu ok ja suoratoista toimaa ok. Last.fm sovellus nyt takkuaa ja winampissa sinällään ei ole mitään vikaa. Yleisesti eilen katsoin niin jokainen web-tyyppinen sovellus mikä työpöydälle saa auki josta löytyy hyperlinkki www-sivustolle tekee saman eli tulostaa/avaa wordissa. Ongelma tietenkin voi olla Flash/Java asetuksista jonka käyn katsomassa. Tämän takia käyttistä en ala uudelleen asentaa ja korjaantuu sitten joskus kun käyttis on asennettu uudelleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4854
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      13
      3463
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2014
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1956
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      682
      1921
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      118
      1855
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1441
    Aihe