Olen suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa ja RASKAANA!

ansassa...

Voi ei. Näin kävi!!! Ja abortti ei ole vaihtoehto... Olen juuri uskaltanut kertoa miehelle, ei tietty ilostunut. Varmaan jutellaan uudestaan pian.

Suhteemme on ollut jo vakiintunut pari vuotta, työn takia asuvat vaimon kanssa aika pitkälle eri paikkakunnilla ja siksi mies on käytännössä asunut jo paljolti luonani. Olen älyttömän rakastunut ja pelottaa! Tämän ei ollut tarkoitus tapahtua!!!

Tyhmähän se täällä palstalla kiekua tällässii, mutta kun..voi apua...
Älkää mollatko pliis ihan kauheasti nyt, mies kusetti mua alkuun ihan rohkeesti, että olis eronnut. Sehän oli helppoa tässä tapauksessa, kun pitkälle asutaan eri paikkakunnilla. Sitten kun selvisi, että onkin naimisissa, oli tosi lähellä että suhde meni poikki. Mutta mies pyysi, etten jätä ja sydämeni ei pystynyt siihen. Hän lupasi erota. Tosin, eroa ei ole vieläkään kuulunut....

Mutta että näin! Ja nyt hän varmaan ajattelee, että tein tämän tahallani... Itsepä leikki ehkäisyn kanssa. Voi itku!!!!

Olen ihan jumissa.
Onko täällä ketään kellä olisi ollut samanlainen tilanne??????

305

10834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outooo

Ootahan kun vaimo saa tietää....siitä riemu repiää. Hitto että työ kakkoset ootta tyhmiä. Uskotta miesten lirkutuksii.

• HapanImeläPetos

Juuri näin. Voin kertoa että ei varmasti eroa. Tuo raskautesi laittaa vaan miehen taistelemaan nopeasti eroon sinusta minimi tappioin.
        Olen itse naimisissa, perheellinen ja hoidolleni kävi muinoin samoin. Loppui kiinnostus siihen paikkaan ja palasin vaimon luo häntä koipien välissä.
        Hyvät naiset, säästäkää itsenne, me varatut miehet olemme varmasti se huonoin vaihtoehto. Vaikka kivaltahan se tuntuu kun ulkopuolinen nainen haluaa antaa seksiä.

• miksmulleeikerrottu?

saapahan vaimo tietää, mitä mies siellä toisella kylällä oikein hommailee. ihan oikein. eikä kenenkään tarvitse enää uskoa sen miehen lirkutuksia.

• taidat olla 17v
        HapanImeläPetos kirjoitti:

Juuri näin. Voin kertoa että ei varmasti eroa. Tuo raskautesi laittaa vaan miehen taistelemaan nopeasti eroon sinusta minimi tappioin.
        Olen itse naimisissa, perheellinen ja hoidolleni kävi muinoin samoin. Loppui kiinnostus siihen paikkaan ja palasin vaimon luo häntä koipien välissä.
        Hyvät naiset, säästäkää itsenne, me varatut miehet olemme varmasti se huonoin vaihtoehto. Vaikka kivaltahan se tuntuu kun ulkopuolinen nainen haluaa antaa seksiä.

Hoidolleni. Hahaaaaaa........ :D
        Kivaa naisestakin kun saa helppoa seksiä. Itsestä ainakin. Ei ollenkaan huonoin vaihtoehto vaan paras.

Tuo hoito-sana kuulostaa todella teiniltä. Sori.

• huoh1

Ala-arvoinen idiootti. Toivottavasti vaimosi ottaa sinusta eron ja joudut elämään pettäjän maineesi kanssa yksin. " Hoidollesi " toivon että hän löytää ihanan ja arvoisensa miehen.

• raakkuna1

Suomen Kansallistietäjä Raakkunan ennustuksen mukaan olet saamassa itsellesi erittäin viehättävän tytön. Ja sinun tulee nyt kasvaa yksinhuoltajuuden kautta vahvemmaksi naiseksi. Ja voin kertoa että lapsen saaminen auttaa sinua kasvamaan, ja et osaa kenties vielä aavistaakkaan miten ihanasti lapsi palkitsee kaiken uhrautuvaisuutesi.

• huuhaaa3
        taidat olla 17v kirjoitti:

Kivaa naisestakin kun saa helppoa seksiä. Itsestä ainakin. Ei ollenkaan huonoin vaihtoehto vaan paras.

TAAS NÄITÄ HUUHAAA JUTTUJA....

2 VUOTTA NAINUT TOISEN MIESTÄ JA NYT MUKA RASKAANA...

• ihanasuomikaksneljä

Mistä lähtien syyllinen on ollut se joka uskoo eikä se joka valehtelee? Tuolla logiikalla ei sitten kannata keihinkään miehiin luottaa eikä ikinä mitään parisuhdetta alkaa, tai jos alkaa niin ainakin urkkia toisen kännykkä ja nettihistoria säännöllisin väliajoin. Minun sympatiani ovat täysin aloittajan puolella ja kellä ei taitaa itse olla joko psykopaatti tai naistenvihaaja.

• rumamies

Ei se painostaminen mitään auta vaan tuo miehes pettää sua luultavasti vielä muiden naisten kanssa yhtä lailla kuin sitä omaa vaimoaa. Ota vaan kaikki elatus maksut ja muut mieheltä jos pidät lapsen. Hyvää isää et sa tuollaisesta pettäjästä ikinä eli susta tulee yksinhuoltaja nainen.

• elämä on laiffii
        taidat olla 17v kirjoitti:

HapanImeläPetos - on katkeran aviovaimon kirjoitus.
        Kiva jatkaa avioliittoa noin ''luotettavan'' aviomiehen kanssa. Eiks jep?

• Taas hölm.
        ihanasuomikaksneljä kirjoitti:

Mistä lähtien syyllinen on ollut se joka uskoo eikä se joka valehtelee? Tuolla logiikalla ei sitten kannata keihinkään miehiin luottaa eikä ikinä mitään parisuhdetta alkaa, tai jos alkaa niin ainakin urkkia toisen kännykkä ja nettihistoria säännöllisin väliajoin. Minun sympatiani ovat täysin aloittajan puolella ja kellä ei taitaa itse olla joko psykopaatti tai naistenvihaaja.

Olethan tiennyt parittelevasi varatun miehen kanssa.Tuleva yksinhuoltaja.Kerran pettäjä aina pettäjä.

• vai niin

IHME JA KUMMA; ETTÄ VAIMOS OTTI SUN TAKAISIN!!!!

• haaveilijahuomisesta

Itse toivon että tulee keskenmeno ettei lapsi tarvitse tällaisten hirviöiden kanssa elää. Toivon myös ap ja mies kuolevat mahdollisimman pian että tästä ihmispaskasta päästään eroon ja ihmiset joilla on moraaleja jäisi tänne elämään,

Unelmoidahan saa...

• safdafaadfda
        rumamies kirjoitti:

Ei se painostaminen mitään auta vaan tuo miehes pettää sua luultavasti vielä muiden naisten kanssa yhtä lailla kuin sitä omaa vaimoaa. Ota vaan kaikki elatus maksut ja muut mieheltä jos pidät lapsen. Hyvää isää et sa tuollaisesta pettäjästä ikinä eli susta tulee yksinhuoltaja nainen.

Mikähän logiikka tässäkin on. Lutka pannu luuserimiestä eikä ole naamaa edes abortoida.

• niiinpä

Ja kaikki vielä sanovat, että naiset ovat petollisia, kyllä miehetkin osaavat olla.

• ihanasuomikaksneljä
        Taas hölm. kirjoitti:

Olethan tiennyt parittelevasi varatun miehen kanssa.Tuleva yksinhuoltaja.Kerran pettäjä aina pettäjä.

Aloituksen mukaan varattu mies on vietellyt vapaan naisen valehtelemalla. Ei toisinpäin.

• Nykymaailmaa
        huuhaaa3 kirjoitti:

TAAS NÄITÄ HUUHAAA JUTTUJA....

2 VUOTTA NAINUT TOISEN MIESTÄ JA NYT MUKA RASKAANA...

Jos nainen lähtee aviossa olevan miehen kanssa rikkomaan avioliittoa ( sama myös ttoisinpäin) on välinpitämätön lumppu millä ei ole mitään kotikasvatusta eikä elämänarvoja, tuo lapsijuttu ei ole uutta nykyisin suomalainen nainen on kun mustalainen, teetetään lapsi ja ero sekä maksut miehelle, mikä perkele vaivaa naisia puolet nykyisin on eronneita yksinhuoltajia ei perkele käy ennen vaikka thaimaaseen taikka venäjälle.

• Joku roti sentäs
        ihanasuomikaksneljä kirjoitti:

Aloituksen mukaan varattu mies on vietellyt vapaan naisen valehtelemalla. Ei toisinpäin.

Huora kumminkin kun ei lähtenyt kun selvisi että mies on aviossa. Ja äijä yhtä halveksittava.

• en ymmärrä
        Nykymaailmaa kirjoitti:

Jos nainen lähtee aviossa olevan miehen kanssa rikkomaan avioliittoa ( sama myös ttoisinpäin) on välinpitämätön lumppu millä ei ole mitään kotikasvatusta eikä elämänarvoja, tuo lapsijuttu ei ole uutta nykyisin suomalainen nainen on kun mustalainen, teetetään lapsi ja ero sekä maksut miehelle, mikä perkele vaivaa naisia puolet nykyisin on eronneita yksinhuoltajia ei perkele käy ennen vaikka thaimaaseen taikka venäjälle.

Mies on vaan MIES mutta nainen on LUMPPU? Kiltti avioliitossa oleva mies jota jokainen aviovaimo ymmärtää.
        Nainen on lumppu joka sotkee kiltin perheenisän elämän. Ei mitään kotikasvatusta eikä elämänarvoja. Miehellä on nuo kaikki?

Onko lumppu tullut etsimään miestä tämän kotoa ja vietellyt? Vaikka olisikin niin onko miehen ollut pakko langeta tuohon lumppuun?

• Mistä näitä löytyy
        safdafaadfda kirjoitti:

Mikähän logiikka tässäkin on. Lutka pannu luuserimiestä eikä ole naamaa edes abortoida.

Lutka? Naamaa edes abortoida? Vitun idiootti kusipää. Tee maailmalle palvelus ja abortoi itse itsesi vai onko sulla naamaa semmoseen?

• stupit

Ihan oikein sulle jos olet noin tyhmä että et ole ehkäisyä käyttänyt. Olet säälittävä ruikuttaja joka kuvittelee että nyt mies eroaa ja perustaa perheen kanssasi. Ei todellakaan katsele sua pitkään alkaa kummasti välit viilenemään että siinä kasvatat lapses yksin saathan sä siltä elatusapua ja jos hyvin käy mies osaa kikkailla niin tulojen suhteen että minimi on 150 kuussa joten sillä selviää että annoit laskea rojut ränniis. ONNEA näin jo etukäteen.

• Jananniina

Kuules "stupit", ehkäisy on ihan kummankin vastuulla. Jos mimmi syö pillereitä ok. Jos mies tuntee naisen kunnolla ja uskoo sen, ok. Mutta jos mies on just aloittanut suhteen ja nainen kertoo syövänsä pillereitä, niin kannattaisipa silti käyttää sitä kumia. Ja miehellehän se kondomi puetaan!
        En nyt puutu tähän ap:n kirjoitukseen ollenkaan, vain tähän sinun kommenttiisi. Joka kaikkiaan osoittaa vaan sen, että sinulla taitaa olla aiheesta omakohtaisia ikäviä kokemuksia. Miksikäs muuten tulisit tuollaisia ihmeellisiä, ei mihinkään perustuvia arvioita tekemään.

Säälittävää on, kuinka moni oikeasti ajattelee noin, että naiset yleensäkin "hankkiutuvat" raskaaksi. Onhan heitäkin, varmaankin, mutta ei nyt suinkaan paljoa! Enkä ap:n tapauksessa usko siihen. Eniten näitä naisia syyttävät miehet (jotka omahyväisyydessään luulevat, että raskaaksi tullut nainen haluaisi häneen ripustautua) ja sitten tietenkin vaimot.

Haloo. Heräisipä Suomen kansa - näilläkin sivustoilla käyvät - ymmärtämään sen, että jokainen suhde on omanlainen polkunsa. Sillä polulla muodostuu toiveita, suruja, iloa, vihaa ja rakkautta. Aivan tismalleen samanlaista polkua ei vastaan tule. Siksipä ei kannattaisi yleistää!!!

• hopi hopi
        Jananniina kirjoitti:

Kuules "stupit", ehkäisy on ihan kummankin vastuulla. Jos mimmi syö pillereitä ok. Jos mies tuntee naisen kunnolla ja uskoo sen, ok. Mutta jos mies on just aloittanut suhteen ja nainen kertoo syövänsä pillereitä, niin kannattaisipa silti käyttää sitä kumia. Ja miehellehän se kondomi puetaan!
        En nyt puutu tähän ap:n kirjoitukseen ollenkaan, vain tähän sinun kommenttiisi. Joka kaikkiaan osoittaa vaan sen, että sinulla taitaa olla aiheesta omakohtaisia ikäviä kokemuksia. Miksikäs muuten tulisit tuollaisia ihmeellisiä, ei mihinkään perustuvia arvioita tekemään.

Säälittävää on, kuinka moni oikeasti ajattelee noin, että naiset yleensäkin "hankkiutuvat" raskaaksi. Onhan heitäkin, varmaankin, mutta ei nyt suinkaan paljoa! Enkä ap:n tapauksessa usko siihen. Eniten näitä naisia syyttävät miehet (jotka omahyväisyydessään luulevat, että raskaaksi tullut nainen haluaisi häneen ripustautua) ja sitten tietenkin vaimot.

Haloo. Heräisipä Suomen kansa - näilläkin sivustoilla käyvät - ymmärtämään sen, että jokainen suhde on omanlainen polkunsa. Sillä polulla muodostuu toiveita, suruja, iloa, vihaa ja rakkautta. Aivan tismalleen samanlaista polkua ei vastaan tule. Siksipä ei kannattaisi yleistää!!!

Haloo ehkäisy on kummankin vastuulla ja muija pistelee pillereitä mut varmaan täysin sokea kun ei nää että äijällä ei ole kumia ja ei vaadi sitä joten tais olla liian kiire muijalla sänkyyn, ja nyt leikkii sisar hento valkosta ja hakee sääliä.

• huoh1

Hei tyhmä! Mitähän tämä aloittajan suhde sinulle kuuluu? P.S. opettele käyttämään välimerkkejä.

• Baitöbai
        hopi hopi kirjoitti:

Haloo ehkäisy on kummankin vastuulla ja muija pistelee pillereitä mut varmaan täysin sokea kun ei nää että äijällä ei ole kumia ja ei vaadi sitä joten tais olla liian kiire muijalla sänkyyn, ja nyt leikkii sisar hento valkosta ja hakee sääliä.

Sisar hento valkoinen tarkoittaa sairaanhoitajaa...

• Kummallakin vastuu
        Jananniina kirjoitti:

Kyllä se mieskin voi siis käyttää ehkäisyä aina ja ei todellakaan ole vaikeaa, jos vain haluaa, vaikka nainen käyttää pillereitä tai muuta ehkäisyä.

Ehkäisy on siis kummankin vastuulla. Silloin kun mies alkaa panemaan ilman kondomia, on hän mielestäni ottanut tietoisen riskin, että nainen voi tulla raskaaksi.

Joten opetelkaa edes perusasiat, kun aletaan pitämään salarakkaita.

• Eitoivottuna
        hopi hopi kirjoitti:

On sillä lapsiraukalla kohtalonsa tuollaisten kumipäitten suhteen. Yleensä sitten lapsikin syntyy kumipäisenä, vaikkei kumia ja pillereitä ole käytettykään. Näitähän sitten syntyy ja ovat yhteiskunnan riesa.Lapsi on viaton ja syytön, niin kauan kuin se alkaa itse oirehtii ja tuottaa ei-toivottuna elämän tuskaansa. Itse olen siitä hyvä esimerkki. Itse olen nippanappa selvinnyt kohtuulliseksi veronmaksajaksi.

Ohje: Lopettakaa jo tuo ei-toivottujen lasten siittäminen. Olen niitä joutunut kasvattamaan työkseni, joten mulle riitti! Itse laitoin ajoissa liinat kiinni. Hyvin pyyhkii siinä suhteessa.

• entäs taudit?
        Kummallakin vastuu kirjoitti:

Kyllä se mieskin voi siis käyttää ehkäisyä aina ja ei todellakaan ole vaikeaa, jos vain haluaa, vaikka nainen käyttää pillereitä tai muuta ehkäisyä.

Ehkäisy on siis kummankin vastuulla. Silloin kun mies alkaa panemaan ilman kondomia, on hän mielestäni ottanut tietoisen riskin, että nainen voi tulla raskaaksi.

Joten opetelkaa edes perusasiat, kun aletaan pitämään salarakkaita.

Tuohan pätee molempiin. Jos ap tiesi, ettei ehkäisy ole hänellä kunnossa, niin miksi antoi miehen panna ilman kumia? Otti tietoisen riskin hänkin. Onko hän täysin syyntakeeton ja johdateltavissa, jos ei saa suusta ulos, että pistä se kumi, mulla ei oo ehkäisyä?

Jos raskaudelta vältytään tuollaisella suhrauksella, niin mitenkäs on tautien laita? Leviävät kulovalkean tavoin.

• Trollia vaan pukkaa

Jaahas, taas tällaista trollia. En kyllä usko hetkeekään. Koko jutusta lemuaa läpi tekaisu.

• Eikö äiti opettanut?

Huoran kanssa pitää aina muutenkin käyttää kumia.

• hffukbg
        Eikö äiti opettanut? kirjoitti:

Juuri näin

• äiti ei tiedä mitään
        Eikö äiti opettanut? kirjoitti:

Nykypäivänä jopa oman kumppanin kanssa pitää käyttää kumia.

• Neuvo -hae tukea

Kirjoitan suoraan, kovaa asiaa, sillä muusta ei sinulle ole apua. Kirjoitusvirheesi paljastavat, että et ole pitkälle koulutettu ja lienet nuori nainen. Kirjoitustyylisi paljastaa, että et ole kaikkein viisaimpiakaan naisia, elämänkoulu on vielä elämättä. Nyt se koulu on kuitenkin alkanut. Oletan siis sinun olevan ei-koulutettu, nuori ja yhä hieman lapsellinen nainen.

Epäilen että raskautesi voi olla osin tahallinen, sillä moni oletukseni kaltainen salarakas on tahallisen vastuuton ehkäisyssä, koska toivoo salaa raskautta, koska toivoo salaa, että raskauden avulla mies jättää vaimonsa ja tulee omaksi kumppaniksi. Mutta edelliset ovat jo kertoneet, elämä on kovaa, ei se näin mene. Tervetuloa aikuisten maailmaan, jossa jokainen vastaa omista teoistaan, ja apua ei saa, ei ainakaan ukkomiehiltä.

Edessäsi on yksinhuoltaäidin elämä. Pohdi sitä. Ota selvää, mitä se todella tarkoittaa, kuuntele tuttuja, kavereidesi joukossa lienee yksinhuoltajaäitejä?

Onko sinulla rakastava perhe takanasi? Jos on, ota salasuhteesi raskautesi heti esille äitisi tai isäsi kanssa. Pelottaa ottaa asia esille heidän kanssaan, ihan varmasti, mutta on pakko, et voi viivytellä päivääkään. Yhdessä oman perheesi kanssa voit ratkaista sen, miten etenet nyt. Jos ei ole ymmärtävää perhettä, joudut pärjäämään yksin, joten mene heti hakemaan apua terveyskeskuksesta tms. jotta pääset juttelemaan tilanteestasi jonkun ulkopuolisen kanssa.

• katkerat vaimot

Kyllä Se elämänkoulu alkaa monella vaimollakin kun kuvitellaan lapsella saavansa pitää miehen. Lapsi syntyy, nainen väsyy,hyysää lasta, unohtaa miehen, mies tylsistyy, seksinpuutetta, kaverit alkaa kiinnostamaa, riitoja kotona, mies lähtee vaimo jää lapsen kanssa kotiin, lisää riitoja. Lisää baari-iltoja. Siinäpä se klassinen keitos. Kärhdys, uusi lapsi ja uudet lupaukset,vaimo uskoo rakastavaa miestä ja isää,lisää väsymystä ja riitoja. Lapset estävät vaimoa lähtemästä......onnea vaan jokaiselle kotiorjalle. Tuollaisestaelämästä unelmoi jokainen raskaana oleva nainen.

• Isälläkin oikeus päättää
        katkerat vaimot kirjoitti:

Kyllä Se elämänkoulu alkaa monella vaimollakin kun kuvitellaan lapsella saavansa pitää miehen. Lapsi syntyy, nainen väsyy,hyysää lasta, unohtaa miehen, mies tylsistyy, seksinpuutetta, kaverit alkaa kiinnostamaa, riitoja kotona, mies lähtee vaimo jää lapsen kanssa kotiin, lisää riitoja. Lisää baari-iltoja. Siinäpä se klassinen keitos. Kärhdys, uusi lapsi ja uudet lupaukset,vaimo uskoo rakastavaa miestä ja isää,lisää väsymystä ja riitoja. Lapset estävät vaimoa lähtemästä......onnea vaan jokaiselle kotiorjalle. Tuollaisestaelämästä unelmoi jokainen raskaana oleva nainen.

Elämänkoulut käyneet tai syntymäviisaat naiset eivät tee lapsia isän tahtoa vastaan.

• viisaussielussa
        Isälläkin oikeus päättää kirjoitti:

Elämänkoulut käyneet tai syntymäviisaat naiset eivät tee lapsia isän tahtoa vastaan.

Ja sinä kommentillasi osoitat, että et ole kumpaakaan.

• face_palm

Neuvo -hae tukea:lle

" Kirjoitusvirheesi paljastavat, että et ole pitkälle koulutettu ja lienet nuori nainen. Kirjoitustyylisi paljastaa, että et ole kaikkein viisaimpiakaan naisia, elämänkoulu on vielä elämättä. Nyt se koulu on kuitenkin alkanut. Oletan siis sinun olevan ei-koulutettu, nuori ja yhä hieman lapsellinen nainen. "

Äläs yleistä. Entäpä jos on lukihäiriö ? Sille ei voi mitään eikä se määrittele millään tavalla tyhmäksi. Ja mitä tarkoitat alikoulutetulla ? Mikään työ ei ole turha. Vaan koska ei ole esim lääkäri koulutukseltaan ei tarkoita että olisi alikoulutettu. Ei tämä lääkärikään pystyisi välttämättä suorittamaan työtään jos nämä "alikoulutetut" eivät tekisi töitään.

• Whataloadofbullocks
        face_palm kirjoitti:

Neuvo -hae tukea:lle

" Kirjoitusvirheesi paljastavat, että et ole pitkälle koulutettu ja lienet nuori nainen. Kirjoitustyylisi paljastaa, että et ole kaikkein viisaimpiakaan naisia, elämänkoulu on vielä elämättä. Nyt se koulu on kuitenkin alkanut. Oletan siis sinun olevan ei-koulutettu, nuori ja yhä hieman lapsellinen nainen. "

Äläs yleistä. Entäpä jos on lukihäiriö ? Sille ei voi mitään eikä se määrittele millään tavalla tyhmäksi. Ja mitä tarkoitat alikoulutetulla ? Mikään työ ei ole turha. Vaan koska ei ole esim lääkäri koulutukseltaan ei tarkoita että olisi alikoulutettu. Ei tämä lääkärikään pystyisi välttämättä suorittamaan työtään jos nämä "alikoulutetut" eivät tekisi töitään.

Surkein argumentti ikinä.

• KALLE KELLO

Unohdit tuosta klassisesta keitoksestasi yhden tärkeän ainesosan: Mies makaa sohvalla ja akka tekee KAIKEN työn ja valvoo kakaran kanssa yöt, vähemmästäkin väsyy.

• kakkosorja

Nyt sitten pukkaa kotiorjaa, huh, huh...eikös se kakkonen aina halua orjaksi sen virallisen tilalle...tunkua on.

• dsfdsfdss
        viisaussielussa kirjoitti:

Ja sinä kommentillasi osoitat, että et ole kumpaakaan.

Miehen abortti on ottaa jalat alleen. On siis miehelläkin valintoja.

• Jananniina

Voi sinua, et vielä ole päässyt siihen vaiheeseen, että ymmärtäisit mikä onni lapsi voi olla!! Älä kuuntele täällä näitä typeryyksiä, omia katkeroita muistojaan, millä ihmiset haluavat pahoittaa mielesi.

Ja olet onnellinen, jos mies oikeasti päästää sinut elämään elämääsi ilman häntä! Sillä johan tuossa on selkeästi tapapettäjä kyseessä, ei hän siitä sinun kanssasi muuttuisi, vaikka eroaisi. Joten älä edes toivo sitä! Ja jos mieltäsi pahoittaa ajatus, että hän ei rakastanut sinua tarpeeksi tms., niin unohda ne ajatukset. Jos hän jää tämän kohun jälkeen vaimonsa kanssa, onpahan löytänyt itselleen sopivan naisen - siis naisen, joka ottaa vastaan mieheltään mitä vaan. Eihän sellaista pidä vaihtoon laittaa!! Voipi jatkaa sitä pettämistä sitten seuraavan kanssa, ehkä vähän huolellisemmalla ehkäisyllä.

Tiedän mistä puhun. Itselleni kävi noin. Olin ihan kauhuissani, minä olin vielä kaikista naisista juuri se, joka ei edes halunnut äidiksi! Mutta raskaus oli edennyt liian pitkälle, että abortti olisi edes ollut mahdollinen (menkat tulivat alkuun normaalisti).

Mutta. Arvaapas mitä. Se oli tähänastisen elämäni suurin onni!! Suhdehan se päättyi niillä main, ensin miehen toimesta ja sitten myöhemmässä vaiheessa, kun hän oli laittanut eron vireille ja yritti päästä takaisin lähelleni, en enää halunnutkaan häntä. Olin saanut sen tarpeellisen välimatkan ja järki oli kasvanut päähäni. Tuo mies ei ollut minua varten.

Joten. Hyvin se menee, ole huoleti! Edellinen kommentti on hyvin asiallinen niiltä osin, että kannattaa todellakin hakeutua neuvojen piiriin, puhua perheelle ja läheisille ystäville. Äläkä sinä häpeä raskauttasi! Ethän sinä ole ketään pettänyt! Mies se on pettänyt vaimoansa, vieläpä valehdellut sinulle alkuun saadaksesi sinut suhteeseen kanssasi. Törkeää.

Nyt vaan pidä huoli itsestäsi, lepää, ulkoile, syö vitamiinit ja hivenaineet ja ala rakentamaan pienelle perheellesi pesää.

• kkkkkl

Isän hänestä saat, paperilla ainakin ja elatusavun/tuen. Isän nimen ja oikeuden omaisuuteensa. Muuta en sano kuin onnea vaan valitsemallasi tiellä. Äläkä oleta mitään. Voit jäädä lapsesi kanssa yksin. Parhaimmillaankin mies ehkä suostuu tapaamaan lastaan. Miten, sitäpä ei tiedä kukaan. Salaa. Vaimo ei varmasti tule hyväksymään lasta. Vaatinee sinulta todella paljon voimia. Kun lapsi syntyy tulet huomaamaan kuinka tärkeä toinen aikuinen on, auttamassa ja henkisenä tukena. Voipi olla että mies lopettaa suhteenne. Tuskin alkaa kaksoiselämää elämään ja lasta ajatelle sairain vaihtoehto. Alat vaatimaan apua isältä ja kohtaat karun todellisuude eli olet yksin lapsen kanssa, niihin riitoihin suhteenne kaatuu. Mutta jos sulle sopii rahat ja isyydentunnustaminen niin järkevintä olisi antaa vaimon tietää mitä mies on tehnyt ja jatkaa omaa elämääsi yksinhuoltajan ja antaa miehen raapia avioliittonsa kasaan miten kuten haluaa. En usko että mies alkaa elämään sinun kanssasi uutta elämää. Sekin voi olla joskus mahdollista.

• Vaimon oikeus tietöä

Kylmintä mitä mies voi tehdä on pitää lehtolapsia oman vaimon selän takana. AP, jos äijä on tosi härski, se ehdottaa sulle tätä. Älä suostu, tiedota itse vaimoa lapsen syntymästä jos mies ei aio sitä tehdä. Se on hyvän naisen teko.

• dsfdsdfsdfs
        Vaimon oikeus tietöä kirjoitti:

Kylmintä mitä mies voi tehdä on pitää lehtolapsia oman vaimon selän takana. AP, jos äijä on tosi härski, se ehdottaa sulle tätä. Älä suostu, tiedota itse vaimoa lapsen syntymästä jos mies ei aio sitä tehdä. Se on hyvän naisen teko.

AP on lutka eikä mikään hyvä nainen. Miksi kenelläkään ei ole moraaleja ja kakkosia säälitään.

• mieslutka?
        dsfdsdfsdfs kirjoitti:

AP on lutka eikä mikään hyvä nainen. Miksi kenelläkään ei ole moraaleja ja kakkosia säälitään.

Mikäs mies on?

• tyhmäykkönen
        Vaimon oikeus tietöä kirjoitti:

Näin on. Kiitos kommentista. Olen se idiootti vaimo jota lähi piiri piti pimeydessä, hymyili säälivästi, ja kohteli alentavasti omaa lastani sitä ns. liitossa syntynyttä. Se on ihan sama mitä mies nai, mutta päin naamaa valehtelu on selkein osoitus siitä että toista ei kunnioita. Kerro vaimolle! Tulee ero tai ei, ja sen jälkeen mies tulee luoksesi tai ei. En ole koskaan ymmärtänty miksi naimista pitää salailla. Miksi aikuiset ihmiset eivät selkeästi kerro, että en aio rajoittaa seksuaalista kanssakäymistä sinuun. Silloin toisella on mahdollisuus kysyä, ai jaa, aiotko käyttää kumia? Ja jos vastaus on ei, voi kieltäytä sukupuolitaudeista, muiden lapsista ja muista madollisista seuraamuksista. Selkeää ! Olisin itse myös halunnut tehdä valitontoja tiedo pohjalta, silloin kuin niihin vielä oli mahdollisuus.
        Ja joo joo..en ole katkera mutta kuitenkin :)

• joskus näin

On ollut. Tosin lapsi oli haluttu. Mies jätti akkansa ja me elämme nyt normaalia perhe-elämää. Aika näyttää miten käy. Yks vinkki, älä ala tappelemaan. Vaimo hoitaa taatusti sen puolen ja työntää miehen sinun syliisi.

• Korppikotkiakoolette

Normaali on ilmeisesti suhteellinen käsite? Kaatopaikalla löyhkää aina, eikö?

• mitä itse haluat?

Mieti asiaa ihan oikeasti itsesi ja lapsesi kannalta. Mitä sinä haluat? Haluatko lapsen? Kaikki järjestyy ihan varmasti, mutta sinun on pystyttävä seisomaan ratkaisusi takana.

Itse tein lopulta abortin vastaavanlaisessa tilanteessa, ja kadun sitä syvästi. Itselläni on toki lapsia aiemmasta liitostani, mutta silti en ole mitään niin katunut kuin, että luovuin omasta lapsestani ukkomiehen takia.

• Ja ei ku uutta kehii

Olisipa luullut vanhan konkarin jo osaavan huolehtia ehkäisystä?

• mitä itse haluat?
        Ja ei ku uutta kehii kirjoitti:

Olisipa luullut vanhan konkarin jo osaavan huolehtia ehkäisystä?

Huolehdinkin, tietenkin. Kierukkaraskaus.

• hah hah
        mitä itse haluat? kirjoitti:

Huolehdinkin, tietenkin. Kierukkaraskaus.

Luoja pitäny huolen et homma loppuu siihen kun pamahat paksuks. Loppuu se ihanuus ja alkaa likainen osuus

• mitä itse haluat?
        hah hah kirjoitti:

Luoja pitäny huolen et homma loppuu siihen kun pamahat paksuks. Loppuu se ihanuus ja alkaa likainen osuus

Kyllä, "salassa" seurusteleminen päättyi. Olemme miehen kanssa nykyään naimisissa.

• Halua mitä haluat
        mitä itse haluat? kirjoitti:

Kyllä, "salassa" seurusteleminen päättyi. Olemme miehen kanssa nykyään naimisissa.

Onnea. On takuulla luotettava heepo. Itsepähän koeajon suoritit, älä itke kun jättää matkan varteen sinutkin!

• petetty ja jätetty?
        Halua mitä haluat kirjoitti:

Onnea. On takuulla luotettava heepo. Itsepähän koeajon suoritit, älä itke kun jättää matkan varteen sinutkin!

Onko noin vaikeaa hyväksyä joitakin asioita?

• ssrjds

Siinä sulla on luotettava kumppani vierellä. olette totta tosiaan ansainnut toisenne!

• lapsi on lahja

Voi tyttö hyvä! Taidat vielä olla aika nuori ja kokematon? Sä olet niin rakastunut pettävään mieheen, että sulle tuskin mikään neuvo menee päähän. Rakkaudesta huolimatta ajattele järjellä: haluaisitko elää miehen kanssa, joka kylmästi pystyy pettämään toista? Pystyisitkö luottamaan häneen? Et. Susta vaan nyt tuntuu, kun rakkaus on sekoittanut pääsi, että kyllä mies sun takiasi muuttuu. Niin tuskin käy. Et varmastikaan ole hänen ensimmäinen avioliiton ulkopuolinen suhde. Kysäisehän huviksesi miten on.

Pidä lapsi jos sinusta siltä tuntuu. Naisella on oikeus itse päättää asiasta. Teetä isyystesti, koska mies luonnollisesti jossain vaiheessa sanoo, että lapsihan voi olla jonkun muun kuin hänen. Mies maksaa sitten elatusmaksut. Jos ei ole hänellä varaa siihen, Kela maksaa. Et sä tyhjän päälle jää. Hyvin pärjäät yksinhuoltajana.

Jos mä oisin sä, tekisin lapsen ja kasvattaisin hänet yksin. Lapsi on lahja. Mutta älä luota mihinkään, mitä mies sanoo. Vasta tekoihin voi vähän luottaa.

• Eikiitoslahjalle

Mä en kyllä missään nimessä ottaisi tuollaista lahjaa vastaan ukkomieheltä.Tekisin ilman muuta abortin ja tuntisin ehdottomasti tekeväni oikein.

• helppo sanoa

Sanoo nainen, jolle ei ole koskaan tehty aborttia, ja joka ei ole ollut raskaana, ainakaan ukkomiehelle! Tuskin muutoinkaan.

• Hyväpimu
        helppo sanoa kirjoitti:

Sanoo nainen, jolle ei ole koskaan tehty aborttia, ja joka ei ole ollut raskaana, ainakaan ukkomiehelle! Tuskin muutoinkaan.

Ylpeähän siitä pitää olla, jos ei ole sekaantunut varattuihin.
        Mitäs pahaa tuossa sitten olisi, päinvastoin!

• hei haloo
        helppo sanoa kirjoitti:

Ja tuostahan kannattaa olla älyttömän ylpeä kun oottaa ukkomiehelle äpärää.

• NEVEREVERMARRIEDMAN
        hei haloo kirjoitti:

Ja tuostahan kannattaa olla älyttömän ylpeä kun oottaa ukkomiehelle äpärää.

Siis ylpeä, ETTEI OLE SEKAANTUNUT VARATTUIHIN.KANNATTAA LUKEA YHTÄ TARKASTI KUIN TOIMII : )

• helppo sanoa tosiaan
        helppo sanoa kirjoitti:

Minä muuten olen ollut tuossa tilanteessa, eli raskaana miehelle, jolla olikin avovaimo ja pari pientä lasta kotona. Todellakin tein abortin, jos olisin pitänyt lapsen tuo miehen irvikuva olisi ollut osa elämääni aina, hyi oksetus.

• jeps.

Teet ihan kuin sinusta tuntuu hyvälle. Älä anna toisen painostaa. Sinä itse tiedät mikä on sinulle ja lapselle parhaaksi.

• Ei mikään lottovoitt

Köyhän naisen avioton lapsi ukkomiehelle ei todellakaan ole mikään lottovoitto. En sanoisi, että ap:n kädessä ovat nyt elämän valttikortit. Päinvastoin, sanoisin, mustapekka jäi aplle käteen. Mutta niillä korteilla on pelattava mitä saa ja jos fuskaa, ei pidä sitten itkeä jos se tulee ilmi ja häviää pelin.

• köh köh

Sama koskee muuten vaimoja. Voipi jäädä käteen se yksinhuoltajan suloinen arki.

• juupa juu
        köh köh kirjoitti:

Siinäpä tarinoi lapsensa hylänny isä

• eiymmärrätyperyksiä
        juupa juu kirjoitti:

On se kanssa. Jos mies eroaa avioliitosta, jossa lapsia, on lapsensa hylännyt mies. Jos mies jättää naisen, joka odottaa hänelle lasta, kun on avioliitossa, on hän hyvä mies?? Voi hyvän tähden...

Jos kaksi ihmistä eroaa, EI siinä yleensä HYLÄTÄ LAPSIA! Halutaan vain jatkaa elämäänsä ilman puolisoa, syystä tai toisesta.

• Tahtomattaan isä
        eiymmärrätyperyksiä kirjoitti:

On se kanssa. Jos mies eroaa avioliitosta, jossa lapsia, on lapsensa hylännyt mies. Jos mies jättää naisen, joka odottaa hänelle lasta, kun on avioliitossa, on hän hyvä mies?? Voi hyvän tähden...

Jos kaksi ihmistä eroaa, EI siinä yleensä HYLÄTÄ LAPSIA! Halutaan vain jatkaa elämäänsä ilman puolisoa, syystä tai toisesta.

Isälläkin on oikeus valita haluaako isäksi. Jos hän ei tuota oikeutta saa, naisrnakin ymmärrän että lapsi voi tulla hylätyksi.

• manipuloijat
        köh köh kirjoitti:

No kyllä taatusti on ihan eri asia

• ei saa olla isä
        Tahtomattaan isä kirjoitti:

Isälläkin on oikeus valita haluaako isäksi. Jos hän ei tuota oikeutta saa, naisrnakin ymmärrän että lapsi voi tulla hylätyksi.

se on totta. miehelläkin pitää olla sananvaltaa - siispä miehet, käyttäkää ehkäisyä!!!!! niin ei tarvitse jupista jälkeenpäin.

toinen juttu on tietenkin isät, keiltä estetään isänä oleminen. joko sisuuntuneiden ja itsekkäiden äitien (eivät halua olla tekemisissä miehen kanssa itse, niin vievät mieheltä keinot tavata lapsiaan) tai katkerien ja kontrolloivien vaimojen (kiristävät kaikella mahdollisella, millä pystyvät, että mies joutuu vain salaa luikkimaan omia lapsiaan tapaamaan) taholta.

niin. ei se elämä ole reilua aina. ei ole.
        ei miehille, ei vaimoille, ei iseille, ei äideille....eikä aina valitettavasti lapsillekaan. ei koskaan ole toisin ollut, eikä tule olemaan. niin kauan kuin miehissä jyllää testosteroni ja naisilla lyövät äidinvaistot egon kautta yli muun.

• elämää vain se on
        juupa juu kirjoitti:

Jahas juupa juu, miksi sinusta yksinhuoltajuus on yhtä kuin lapsensa hylännyt isä? Monet naiset valitsevat yksinhuoltajuuden. Onneksi.

Mikään ei ole kamalampaa lapselle, kuin vanhemmat, jotka jäävät tappelemaan yksiin ja tekevät perhe-elämästä yhtä helvettiä. Ihan kuin lapset eivät tietäisi missä mennä.

Toivon, että oma äitini olisi valinnut yksinhuoltajuuden. Mutta hän jäi roikkumaan isääni, joka oli ns. tapapettäjä. Minulla on varmasti muutamakin sisarus siellä-täällä, olisi toisaalta kiva tavata heitäkin. Sisaruksiani kun ovat...

Mutta jo lapsena toivoin muutosta, tietämättä tarkemmin mitä. Nyt aikuisena tajuan, että äitini olisi pitänyt ottaa oikeasti vastuu omasta elämästään, eikä ripustautua mieheensä. Katkera olo niin monesta pilatusta hetkestä, ahdistuneesta ilmapiiristä ja kaiken kukkuraksi olen joutunut miettimään hyvin syvältä itsestäni, miksi koko suhtautumiseni parisuhteisiin on niin vääristynyt. Olen miettinyt, tiedänkö edes mitä rakkaus on.

Niin, ei tietenkään pitäisi syyttää vanhempiaan mistään. Äitiäni rakastan, isästäni en halua edes puhua. Voi kun asiat olisivat olleet toisin.

Jos itse olet kokenut tuollaisen perhe-elämän "ihanuuden", tiedät varmasti mistä puhun. Jos et ole kokenut, ei sitä voi ymmärtää, miltä tuntuu elää siinä. Jos ihmiset arvaisivat, kaikki maailman äidit, jotka ovat samassa tilanteessa, ajattelisivat lapsensa parasta oikeasti, eivätkä vain oman elämänsä muutosta. Muutosvastaisuushan se on, mikä avioeroissa se suurin kompastuskivi taitaa olla.

Pitkä virsi... Mutta siis, (edellisiä lainatakseni) toivon todella, että meidän isä olisi "hylännyt" meidät. Jotta äidilleni olisi jäänyt käteen se yksinhuoltajan suloinen arki.

• maruna3
        Tahtomattaan isä kirjoitti:

Et sitten lukenut: Mies "pelasi" EHKÄISYN kanssa. Jos ei käytä ehkäisyä oikein, silloin on varauduttava olemaan isä.

• vierasta

Itse synnytin vieraalle miehelle lapsen. Olen asunut avokkini kanssa 8v. ja sitten kävi sillee , että rakastuin työkaveriin ja tulin raskaaksi v.2011 lapseni on nyt 10 kk
      ja onneksi avokkini ei ole vielä saanut selville , että lapsi on vieraalle.

• Kauhea teko

Sinun tekosi on äärimmäisen paha. Kaikki ymmärtävät, muuta en edes viitsi sanoa.

• juuri näin

jossain vaiheessa käry käy. Tuskin on kaunista katseltavaa.

• KALLE KELLO

Toivotaanpa sitten, että piltti ei sairastu vakavasti. Muista, minkä taakseen jättää, sen eestään löytää. Olet itsekäs, ällöttävä ämmä!

• 6814

Annatko avokksi kasvataa omaa lasta, joka ei olekkaan hänen? Onko mitään rajaa kuinka paljon ihminen haluaa toista satuttaa? Oletko sadisti vai psykopaatti?

• vierasta

Moi, siinäkin mielessä tässä joskus jännittää kun mieheni kysyi , että hänellä on ihan vaalea tukka ja lapsella musta ja sinulla ruskea. Sanoin , että lapselle tulee sellainen tukka kun tulee. Lapsen oikealla isällä on täysin musta tukka. lisäksi lapsella on kädessä samanlainen syntymäarpi , kuin isällään.

• Paha äiti

Lapsesi elämän parhaaksi sinun olisi todella syytä tuoda totuus julki ja heti.Totuus selvitessään muuta kautta kuin sinun kertomanasi, ehkä lapsen tärkeinä kasvuvuosina, myöhemmin lapsuudessa tai teini-iässä, jopa aikuisiässä, voi traumatisoida ja sairastuttaa oman lapsesi todella pahan kerran. Tuollainen suuri petos voi sairastuttaa ihmisen henkisesti erittäin pahalla tavalla ja saattaa hänet pöpilän mielenterveyspotilaaksi koko loppuiäksi. Olet julmin äiti josta olebn vähään aikaan kuullut, omaa väärää tekoasi salaten olet valmis riskeeraamaan oman lapsesi mielenterveyden.

• Mieti vähän

Asiaa kannattaa todella ajatella lapsen kannalta. Pahinta on, että lapsi ja mies kiintyvät tosissaan toisiinsa - kuten lapsi ja isä yleensäkin - ja totuus tulee julki myöhemmin lapsen kasvaessa.

Tällöin miehestäsi on tullut lapsellesi sosiaalinen isä ja samalla ainoa hänen tuntemansa isä. Asian paljastuessa myöhemmin mies voi pahimmillaan jopa hylätä lapsen, jolloin lapsi voi traumatisoitua tai ainakin jää loppuelämäkseen kipuilemaan asian kanssa. Miten selität pienelle tai isommallekaan lapselle, että isä, jota hän rakastaa, ei haluakaan enää olla isä?

• dfsfsfsd
        Mieti vähän kirjoitti:

Asiaa kannattaa todella ajatella lapsen kannalta. Pahinta on, että lapsi ja mies kiintyvät tosissaan toisiinsa - kuten lapsi ja isä yleensäkin - ja totuus tulee julki myöhemmin lapsen kasvaessa.

Tällöin miehestäsi on tullut lapsellesi sosiaalinen isä ja samalla ainoa hänen tuntemansa isä. Asian paljastuessa myöhemmin mies voi pahimmillaan jopa hylätä lapsen, jolloin lapsi voi traumatisoitua tai ainakin jää loppuelämäkseen kipuilemaan asian kanssa. Miten selität pienelle tai isommallekaan lapselle, että isä, jota hän rakastaa, ei haluakaan enää olla isä?

Ja taas miehessä vika. Ei voi tajuta tätä paskaa. Lutka tullu raskaaks, miestä tässä säälin lapsen lisäksi.

• setyhmävaimo
        Paha äiti kirjoitti:

Lapsesi elämän parhaaksi sinun olisi todella syytä tuoda totuus julki ja heti.Totuus selvitessään muuta kautta kuin sinun kertomanasi, ehkä lapsen tärkeinä kasvuvuosina, myöhemmin lapsuudessa tai teini-iässä, jopa aikuisiässä, voi traumatisoida ja sairastuttaa oman lapsesi todella pahan kerran. Tuollainen suuri petos voi sairastuttaa ihmisen henkisesti erittäin pahalla tavalla ja saattaa hänet pöpilän mielenterveyspotilaaksi koko loppuiäksi. Olet julmin äiti josta olebn vähään aikaan kuullut, omaa väärää tekoasi salaten olet valmis riskeeraamaan oman lapsesi mielenterveyden.

Juuri näin. Oma lapseni oli kolmevuotta terapiassa ja isä hahmo putosi jalustalta ja lujaa kun sisaruspuoli käveli eteen ja sanoi moro. Sen voin vielä jotenkin käsitellä että aikuista ei kunnioitettu ja tietentahtoen satutettiin, mutta lapseen kohdistunutta julmuutta, väliinpitämättömyyttä, sittä ei pääse yli. En tiedä millä te itsellenne nämä jutut selitätte ja puolustelette. Et kunnioita ihmistä jonka kanssa arkea jaat, et omaa lastasi. Hänestä tulee tuulen vietävä. Voin kokemuksesta sano että lapsena petetyksi tuleminen seuraa mukana.

• Moralfal

Ei yhtään sen kierompaa kuin tehdä lapsi ukkomiehelle.

• mirrinen**

höpön höpön. ei se ollenkaan sama tehdä lapsi ja valehdella isän henkilöllisyys, kuin tehdä lapsi ja kertoa oikea isä. ei siinä ole mitään samaa. sama se onko isä ukkomies vai ei tuossa mielessä. isä on kuitenkin isä, oli siviilisääty mikä tahansa.

• Ei puolustus

Morafal, toisen ihmisen väärä teko ei tee omaa vääryyttä yhtään sen oikeutetummaksi eikä pareemmaksi.

• Elämä on
        Ei puolustus kirjoitti:

Morafal, toisen ihmisen väärä teko ei tee omaa vääryyttä yhtään sen oikeutetummaksi eikä pareemmaksi.

Jos haluat miehen...taistele hänestä!!! Se joka taistelee eniten,ansaitsee sen miehen.Jos mies on varattu,niin se ei ole mikään este,vaan hidaste.Kun saat miehen itsellesi,niin se voi päättyä myös pettämään sua jossain vaiheessa...vältyt tällä jos annat miehellesi myös aikaasi.ole kiinnostunut hänen asioistaan. Ps:jos miehellä on suhde jonkun toisen kanssa,niin silloin avioliitto on ohi...mut jos se on harrastanut yhden yön juttua,niin silloin se on pelastettavissa. Sorry vaan...jos mies pettää vika on silloin miehessä ja vaimossa,ei siinä toisessa naisessa!!!

• näin on näreet
        Elämä on kirjoitti:

Jos haluat miehen...taistele hänestä!!! Se joka taistelee eniten,ansaitsee sen miehen.Jos mies on varattu,niin se ei ole mikään este,vaan hidaste.Kun saat miehen itsellesi,niin se voi päättyä myös pettämään sua jossain vaiheessa...vältyt tällä jos annat miehellesi myös aikaasi.ole kiinnostunut hänen asioistaan. Ps:jos miehellä on suhde jonkun toisen kanssa,niin silloin avioliitto on ohi...mut jos se on harrastanut yhden yön juttua,niin silloin se on pelastettavissa. Sorry vaan...jos mies pettää vika on silloin miehessä ja vaimossa,ei siinä toisessa naisessa!!!

Sorry vaan sullekkin....vika on siinä miehessä. Vain miehessä. Mikään ei oikeuta pettämään. Ihmisellä on suu puhumista ja aivot ajattelemista, päättelemistä yms. varten. Jos parisuhteessa on ongelmia siinä ovat mies ja vaimo syypäitä.Heidän pitää osata oikealla aikaa korjata virheet tai huomata että tämä ei enää toimi.Koska on ihan järetöntä lähteä tuhoamaan toisen elämä. Kun on vahvoja ja heikkoja ihmisiä. Vahvat osaavat käsitellä asiat ja heikot kärsivät .... Jos näin ei tee ja lähtee pettäjän tielle niin vai se joka tekee niin on syypää. Ja jos kakkonen tietää et on toinen parisuhteessa ja vieläpä tuttu niin syypää hänkin. Hän on yhtälailla ruokkinut suhdetta.

• närettä lisää
        näin on näreet kirjoitti:

Sorry vaan sullekkin....vika on siinä miehessä. Vain miehessä. Mikään ei oikeuta pettämään. Ihmisellä on suu puhumista ja aivot ajattelemista, päättelemistä yms. varten. Jos parisuhteessa on ongelmia siinä ovat mies ja vaimo syypäitä.Heidän pitää osata oikealla aikaa korjata virheet tai huomata että tämä ei enää toimi.Koska on ihan järetöntä lähteä tuhoamaan toisen elämä. Kun on vahvoja ja heikkoja ihmisiä. Vahvat osaavat käsitellä asiat ja heikot kärsivät .... Jos näin ei tee ja lähtee pettäjän tielle niin vai se joka tekee niin on syypää. Ja jos kakkonen tietää et on toinen parisuhteessa ja vieläpä tuttu niin syypää hänkin. Hän on yhtälailla ruokkinut suhdetta.

Kakkoselle on vaikea paikka tunnustaa itselleen, että on ruokkinut suhdetta. Tottakai pettäjä on syypää, mutta olisihan tilanne ollut vaikeampi ilman kakkosen kannustusta ja neuvoja, miten nyt kannattaa toimia. Voi mooses, millaisia ohjeita ja kaikkien motiivi oli jokseenkin selvä. Motiivi selveni vielä lisää, kun ei kestänyt sitä, että pettäjä alkoi panostamaan viralliseen suhteeseensa. Heitti ns. likaämpärin vasten kasvoja. Pettäjähän toimi täysin asiattomasti, mutta sitä kakkonen ei huomannut, että oli sairastunut mieleltään, ei ehkä halunnut nähdä kuitenkaan totuutta, kun oli päättänyt saada kohteensa.

• Kiristäjiä on
        närettä lisää kirjoitti:

Kakkoselle on vaikea paikka tunnustaa itselleen, että on ruokkinut suhdetta. Tottakai pettäjä on syypää, mutta olisihan tilanne ollut vaikeampi ilman kakkosen kannustusta ja neuvoja, miten nyt kannattaa toimia. Voi mooses, millaisia ohjeita ja kaikkien motiivi oli jokseenkin selvä. Motiivi selveni vielä lisää, kun ei kestänyt sitä, että pettäjä alkoi panostamaan viralliseen suhteeseensa. Heitti ns. likaämpärin vasten kasvoja. Pettäjähän toimi täysin asiattomasti, mutta sitä kakkonen ei huomannut, että oli sairastunut mieleltään, ei ehkä halunnut nähdä kuitenkaan totuutta, kun oli päättänyt saada kohteensa.

Raskaus on aika usein miehen kiristämistä. Jos näin, seuraus ei ole hyvä, ei ainakaan kestävä, luottamuksellinen parisuhde.

• nainen vs. mies
        närettä lisää kirjoitti:

Elämä ei ole oikeudenmukaista. Aikuisten maailmassa asioista pitää kantaa vastuu vähän eri tavalla kuin alle kymmenenvuotiaana, jolloin kaikesta voi karkeasti ottaen syyttää äitiä. Silti niin moni haluaa katsoa asioita kovin mustavalkoisesti ja on aina helpompi syyttää muita kuin katsoa itseään peiliin ja kohdata omat tekonsa, valintansa ja niiden vaikutukset sekä itseen että muihin.

Tilanne, jossa ukkomies kertoo vapaalle naiselle rakastavansa tätä ja haluavansa elää tämän kanssa, eroavansa kyllä kunhan aika on kypsä - se on raastava sekä tälle toiselle naiselle, että tämän miehen vaimolle. Ja varmasti yleensä myös tälle miehelle. Jos avioparilla on lapsia, myös heille. Se, miten tällaiseen tilanteeseen on päädytty, se on pitkä tarina ja siihen on monta väylää. Mutta kun ukkomies sitten saa tarpeekseen pelistään, kuten hyvin usein käy, jättää toisen naisen kuin nallin kalliolle ja luikkii häntä koipien välissä takaisin kotiin, toivoen, että kaikki jatkuisi kotona kuten ennenkin, tilanne on raskas avoparille, mutta täysin epäreilu tälle toiselle naiselle. Ja on ihan turha tässä kohtaa heittää ilmaan fraasia, "kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!". Jos mies olisi koskaan sanonut tälle naiselle, ettei aio ikinä erota, suurin osa "toisista naisista" olisi lopettanut suhteen siihen paikkaan. Miksi mies ei kanna lainkaan vastuuta teoistaan ja valinnoistaan tämän naisen suuntaan, jolle on rakkauttaan vannonut ja yhteistä tulevaisuutta maalannut? Miksi mies tekee naisesta syyllisen, myös omiin valintoihinsa, ja jättää sitten yksin?

Naisena on hyvin vaikeaa ymmärtää miesten aivituksia monissa asioissa, mutta läheltä seuranneena, naiset tuntuvat pystyvän kantamaan huomattavasti paremmin vastuun ns. "vaikeista asioista". Rinnakkaissuhteessa kakkonen kantaa usein miehenkin puolesta huonoa omaatuntoa suhteessa miehen vaimoon, miettien, miltä hänestä tuntuu ja miten mies voi kohdella puolisoaan näin? Kun miehen uskottomuus tulee ilmi kotona, jos pari päätyy eroon, aloitteen tekijä on hyvin todennäköisesti nainen. Jos nainen pettää, rakastuu toiseen, hän hyvin usein eroaa, ainakin useammin kuin mies vastaavassa tilanteessa. Mutta kun mies elettyään parikin vuotta rinnakkaissuhteessa päättää sitten "olla vastuuntuntoinen mies",ja lopettaa suuhteen ja palaa vaimonsa luo, se on hänestä todella suuri päätös, jolla hän mielestään pyyhkii kaiken pahan pois, koska loppupeleissä kuitenkin valitsi vastuuntuntoisesti ja oikein.

• leskenlehdetär
        Kiristäjiä on kirjoitti:

Raskaus on aika usein miehen kiristämistä. Jos näin, seuraus ei ole hyvä, ei ainakaan kestävä, luottamuksellinen parisuhde.

Hassua miten tilanteet vooivat heitellä ihmistä. Ystäväni oli seurustellut ukkomiehen kanssa vuoden verran, kun hän tuli raskaaksi. Ei sen miehen avioliitto luonnollisestikaan onnensa kukkuloilla ollut, kun kerran ystäväni kanssa oli, mutta jokin häntä siinä piti, kun ei ollut eronnutkaan. Saatuaan tietää raskaudesta, mies meni aivan paniikkiin.Tajusi kai, että hänen oli tehtävä ratkaisuja! Mietti, pitisikö kertoa vaimolle, joka tiesi kyllä suhteesta, mutta että raskaus vielä "kaupan päälle". Mies souti ja huopasi, kuten oli tehnyt jo vuoden ajan. Ystäväni oli tilanteessa aivan yksin vaikka ihan yhtä lailla mies oli vastuussa raskaudesta kuin ystävänikin. Lopulta ystäväni päätyi aborttiin. "Päästi miehen vapaaksi". Ja mitä tekee mies? Kertoo vaimolleen rakastavansa toista ja haluavansa eron. Ovat olleet jo toista vuotta naimisissa, ystäväni ja tämä mies.

Miehellä oli vuoden päivät aikaa tehdä ratkaisunsa, kertoa vaimolleen, valita elämä ystäväni kanssa. Vielä raskaus, mahdollisuus yhteisestä lapsesta, ei herättänyt miestä. Vasta suunnattoman epäreiluun tilanteeseen ajaminen ja ystäväni käsittämättömän epäitsekäs vallinta, saivat miehen tekemään ratkaisunsa. Ymmärtääpä miesten aivoituksia...

• 8+16
        nainen vs. mies kirjoitti:

Elämä ei ole oikeudenmukaista. Aikuisten maailmassa asioista pitää kantaa vastuu vähän eri tavalla kuin alle kymmenenvuotiaana, jolloin kaikesta voi karkeasti ottaen syyttää äitiä. Silti niin moni haluaa katsoa asioita kovin mustavalkoisesti ja on aina helpompi syyttää muita kuin katsoa itseään peiliin ja kohdata omat tekonsa, valintansa ja niiden vaikutukset sekä itseen että muihin.

Tilanne, jossa ukkomies kertoo vapaalle naiselle rakastavansa tätä ja haluavansa elää tämän kanssa, eroavansa kyllä kunhan aika on kypsä - se on raastava sekä tälle toiselle naiselle, että tämän miehen vaimolle. Ja varmasti yleensä myös tälle miehelle. Jos avioparilla on lapsia, myös heille. Se, miten tällaiseen tilanteeseen on päädytty, se on pitkä tarina ja siihen on monta väylää. Mutta kun ukkomies sitten saa tarpeekseen pelistään, kuten hyvin usein käy, jättää toisen naisen kuin nallin kalliolle ja luikkii häntä koipien välissä takaisin kotiin, toivoen, että kaikki jatkuisi kotona kuten ennenkin, tilanne on raskas avoparille, mutta täysin epäreilu tälle toiselle naiselle. Ja on ihan turha tässä kohtaa heittää ilmaan fraasia, "kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!". Jos mies olisi koskaan sanonut tälle naiselle, ettei aio ikinä erota, suurin osa "toisista naisista" olisi lopettanut suhteen siihen paikkaan. Miksi mies ei kanna lainkaan vastuuta teoistaan ja valinnoistaan tämän naisen suuntaan, jolle on rakkauttaan vannonut ja yhteistä tulevaisuutta maalannut? Miksi mies tekee naisesta syyllisen, myös omiin valintoihinsa, ja jättää sitten yksin?

Naisena on hyvin vaikeaa ymmärtää miesten aivituksia monissa asioissa, mutta läheltä seuranneena, naiset tuntuvat pystyvän kantamaan huomattavasti paremmin vastuun ns. "vaikeista asioista". Rinnakkaissuhteessa kakkonen kantaa usein miehenkin puolesta huonoa omaatuntoa suhteessa miehen vaimoon, miettien, miltä hänestä tuntuu ja miten mies voi kohdella puolisoaan näin? Kun miehen uskottomuus tulee ilmi kotona, jos pari päätyy eroon, aloitteen tekijä on hyvin todennäköisesti nainen. Jos nainen pettää, rakastuu toiseen, hän hyvin usein eroaa, ainakin useammin kuin mies vastaavassa tilanteessa. Mutta kun mies elettyään parikin vuotta rinnakkaissuhteessa päättää sitten "olla vastuuntuntoinen mies",ja lopettaa suuhteen ja palaa vaimonsa luo, se on hänestä todella suuri päätös, jolla hän mielestään pyyhkii kaiken pahan pois, koska loppupeleissä kuitenkin valitsi vastuuntuntoisesti ja oikein.

Aloitus ja muutama muukin teksti haisee vähän provolta, mutta leikitäänpä että ne ovat totta.
        Olen samaa mieltä siitä että sitä saa mitä tilaa. Ja ainoastaan syntymätön sekä ukkomiehen vaimo ovat asiassa puhtaita pulmusia. Niin ukkomies kuin kakkonenkin ovat valintansa tehneet kun ovat salasuhteeseen ryhtyneet.
        Siksipä heidän kärsimyksensä tai harminsa ei haittaa yhtään.
        Kakkonen tehköön nyt sitten valintansa,( todennäköisesti pitää lapsen koska kokee sillä voivansa saada miehen omakseen.)
        Ukkomies saanee muijaltaan kenkää ja "alkaa oleen" kakkosensa kanssa, kunnes ero tulee parin vuoden sisään. Paitsi jos kakkonen ei välitä siitä että mies pettää myös häntä ja saattaa tulla jälleen isäksi jonkun toisen kanssa ;)
        Jos ukkomies ei saa kenkää, niin jää ruikuttamaan vaimolleen kuinka HÄNTÄ itseään on kohdeltu väärin jne.

• Valhejapetossopiva
        leskenlehdetär kirjoitti:

Hassua miten tilanteet vooivat heitellä ihmistä. Ystäväni oli seurustellut ukkomiehen kanssa vuoden verran, kun hän tuli raskaaksi. Ei sen miehen avioliitto luonnollisestikaan onnensa kukkuloilla ollut, kun kerran ystäväni kanssa oli, mutta jokin häntä siinä piti, kun ei ollut eronnutkaan. Saatuaan tietää raskaudesta, mies meni aivan paniikkiin.Tajusi kai, että hänen oli tehtävä ratkaisuja! Mietti, pitisikö kertoa vaimolle, joka tiesi kyllä suhteesta, mutta että raskaus vielä "kaupan päälle". Mies souti ja huopasi, kuten oli tehnyt jo vuoden ajan. Ystäväni oli tilanteessa aivan yksin vaikka ihan yhtä lailla mies oli vastuussa raskaudesta kuin ystävänikin. Lopulta ystäväni päätyi aborttiin. "Päästi miehen vapaaksi". Ja mitä tekee mies? Kertoo vaimolleen rakastavansa toista ja haluavansa eron. Ovat olleet jo toista vuotta naimisissa, ystäväni ja tämä mies.

Miehellä oli vuoden päivät aikaa tehdä ratkaisunsa, kertoa vaimolleen, valita elämä ystäväni kanssa. Vielä raskaus, mahdollisuus yhteisestä lapsesta, ei herättänyt miestä. Vasta suunnattoman epäreiluun tilanteeseen ajaminen ja ystäväni käsittämättömän epäitsekäs vallinta, saivat miehen tekemään ratkaisunsa. Ymmärtääpä miesten aivoituksia...

Kerropa tästä vuoden päästä mitä heidän pikku tupaseensa kuuluu? Kiinnostaa kovin!
        Minä luulen itse asiassa, että juttu EI mennyt aivan kuvailemallasi tavalla vaan juuri vaimo sai vihdoin törkyisestä kohtelusta tarpeekseen ja pisti ihan itse Timpan ulkoruokintaan...
        Rakkautta ei tuollainen mies osaa osoittaa yhdellekään se on vissi.

• Idiootteja piisaa
        Elämä on kirjoitti:

Helsingissä näitä työmatkamiehiä riittää .Tuleevat muualta maakunnista ja pitäävät vuosikausia täällä kakkosvaimoja joilla voi olla myöhemmin samoja vaatimuksia kun aloittajalla.Kyläsonneja ei niistä ole aviomiehiksi.

• KALLE KELLO
        Elämä on kirjoitti:

"Elämä on". Ei sinulla ole vielä elämisentaitoa, olet todella naiivi, se käy kirjoituksestasi todella selvästi läpi. Kasva sinäkin, ja opettele niitä elämisen alkeita. Ei edes seittemänkymppinenkään ole vielä valmistunut elämästä. Muista, että elämä tuo päivästä toiseen uusia asioita eteen, joihin et unissasikaan ole valmistautunut. Näin se menee. Sinulta, kuten muiltakin horoämmiltä puuttuu täysin ITSEKUNNIOITUS. Mistähän se johtuu?

• KALLE KELLO
        leskenlehdetär kirjoitti:

"ymmärtääpä miesten aivoituksia". Typerä kommentti, todella typerä. YMMÄRTÄÄPÄ näiden horoämmien aivoituksia. No, toivon todella että horoämmäystäväsi saa maistaa omaa lääkettään. Toivon todella.

• huijari hämeestä
        Idiootteja piisaa kirjoitti:

Helsingissä näitä työmatkamiehiä riittää .Tuleevat muualta maakunnista ja pitäävät vuosikausia täällä kakkosvaimoja joilla voi olla myöhemmin samoja vaatimuksia kun aloittajalla.Kyläsonneja ei niistä ole aviomiehiksi.

Sano muuta, ja niihin törmää esim. nettitreffeillä. Itse tapasin Hesassa viikot asuvan manselaisen, joka väitti kivenkovaan olevansa eronnut. Hän on varmaan juksannut lukuisia naisia. Tulee mieleen, ettei olisi maailma niin pieni, että aloittaja on joutunut juuri tämän miehen ansaan. Asuu Hesan keskustan tuntumassa.

• kerronpa minäkin
        Kiristäjiä on kirjoitti:

"Raskaus on aika usein miehen kiristämistä."

Tämä on täysin totta. Olen sitä mieltä että jos nainen haluaa lapsen pitää ja mies ei , niin silloin ei nainen vaadi mieheltä mitään elatusmaksuja. Työkaverini teki näin ja on pärjännyt lapsensa kanssa aivan mainiosti.

• 91221
        mirrinen** kirjoitti:

höpön höpön. ei se ollenkaan sama tehdä lapsi ja valehdella isän henkilöllisyys, kuin tehdä lapsi ja kertoa oikea isä. ei siinä ole mitään samaa. sama se onko isä ukkomies vai ei tuossa mielessä. isä on kuitenkin isä, oli siviilisääty mikä tahansa.

Siittäminen ei ole isän määritelmä.

• ja taas

lapset saa kärsiä vanhempien itsekkyydestä ja aivottomuudesta. Hei sulla on kiva elämänstoori kerrottavana muksulles; olet pettämis-, salasuhteen tuotos ja isukki pakeni vastuuta.

• Match Point

Nyt on taidettu katsoa Avalta tullut elokuva muutama päivä sitten

• sirlis

en sure tilaasi yhtään huonosti tehty, olen koko sydämestäni vaimon puolella.

• Pyöröpirkko

Juuri näin,enpähän muuta sano,siitäs sait,eikö tosiaan ollut vapaita hemmoja,kun piti ukkomies kalastaa.Mutta,hyvää jatkoo vaan,kyllä sopassa hämmentämistä riitää.

• XOO

Nauti lapsesta ja unohda mies. Yhteiskunta tukee hyvin.

• onko totta

Siis onko vielä noin sinisilmäsiä naisia olemassa. Luuletko todella että eroaa, ei tasan tarkkaan. Teetä abortti se on viisain ratkaisu.

Mikset käyttänyt ehkäisyä????

Naimisissa oleva mies on hyvä rakastaja pitää osata vain pelittää oikein. Ei mitään raskauksia vaan hauskaa lakanoissa.

• Kahden kanssa

Kelpuutetaanko mies mukaan näihin kirjoitusjuttuihin?

• Kahden kanssa

Eipä tullut vastausta; ehkäpä lupien kysely ei ole tavanomaista. Kerronpa vähän omia kohtaloitani.

Siis se toinen nainen oli luullut olevansa elinikäinen sinkku ja siihen elämänmuotoonsa tyytyväinen. Vaan toisin kävi. Kun keski-ikä alkoi kolkutella ovelle, tuli kaipaus miehen syliin. Mutta markkinoiden tarjonta on siinä vaiheessa aika heikkoa. Parhaat on pyydystetty ajat sitten ja niistä pidetään tiukasti kiinni. Tarjolla on vain jämiä, jotka eivät kenellekään ole kelvanneet tai sitten poispotkitut rupusakilaiset.

Hän halusi laatua, siis älykäs, kultturelli, pulloton, savuton, uskollinen, uskovainen ja sen kaltaisia asioita. Ei siinä jäljelle jää paljon muuta mahdollisuutta, kuin jonkun toisen mies. Ja jos vielä vaimo hyvänhyvyyttään suostuu hieman lainaamaan.

MItä luulette, onnistuiko?

• Kahden kanssa
        Kahden kanssa kirjoitti:

Eipä tullut vastausta; ehkäpä lupien kysely ei ole tavanomaista. Kerronpa vähän omia kohtaloitani.

Siis se toinen nainen oli luullut olevansa elinikäinen sinkku ja siihen elämänmuotoonsa tyytyväinen. Vaan toisin kävi. Kun keski-ikä alkoi kolkutella ovelle, tuli kaipaus miehen syliin. Mutta markkinoiden tarjonta on siinä vaiheessa aika heikkoa. Parhaat on pyydystetty ajat sitten ja niistä pidetään tiukasti kiinni. Tarjolla on vain jämiä, jotka eivät kenellekään ole kelvanneet tai sitten poispotkitut rupusakilaiset.

Hän halusi laatua, siis älykäs, kultturelli, pulloton, savuton, uskollinen, uskovainen ja sen kaltaisia asioita. Ei siinä jäljelle jää paljon muuta mahdollisuutta, kuin jonkun toisen mies. Ja jos vielä vaimo hyvänhyvyyttään suostuu hieman lainaamaan.

MItä luulette, onnistuiko?

Kurkistetaanpa toiselle puolen. MIllainen on vaimo, joka voisi lainata miestään toiselle naiselle.

Sellainen nainen, joka on tehnyt omasta mielestään (ja muitten kyllästymisiskuulemisiin asti) kuolemaa jo parikymmentä vuotta jos vaikka mihin vaivoihin (se lienee opittu tapa, hänen äitinsä teki muistaakseni sitä samaa, eli oli juuri kuolemaisillaan ja hallitsi sydänkohtauksillaan koko perhettä).
        Toisaalta hänen isänsä puolelta suvusta löytyy satasenrikkonutkin. On siis hyvin sitkeetä sukua.

Tämä vaimo oli myös ehtinyt olla huolissaan, mitä miehelle käy, kun tuoni hänet kaappaa. Yleensä leskeksi jäävät miehet juovat itsensä pikaisesti kuoliaaksi tai ainakin hunningolle. Ja tämä vaimo oli mielessään ajatellut ja toivonut että mies löytäisi vaikka töistä sopivan uuden vaimon hänen jälkeensä.

Aloitin uuden kuvion kirjoittelun silloin alkuaikoina päiväkirjanomaisesti maailmanmenoa palstalle ja täydentelin kertomusta työpaikkaromansseissa ja muillakin palstoilla.

• Kaikki irti

Nauti ja ota kaikki tästä tilanteesta irti . Kerrot miehelle että aiot pitää lapsen ja vaadit häntä siihen osallistumaan täysillä . Jos mies ottaa eron ja nai sinut niin kaikki hyvin . Jos ei nai niin käy ruovan luona päiväkahveella ja kerrot kaikein . Herra on kohta ulkoruokinnassa .

• ajomies ei kiirehdi

miten luulet naimissa olevan saavan vierasta naista ellet kerro olevasi eronnut, se kiinnostaa naisia ja saa laskea paljaaltaan korvat luimussa, ai ai se on makeaa.
      nyt kun olet tiineenä niin voitko siirtää kohdekiinnostuksesi johonkin tärkeämpään eli katsele koneremonttia ja sit pane suhde poikki tai opettele antamaan kakkosta. ai niin se tulee kyllä tutuksi muutenkin kun raskaus etenee tiettyyn vaiheeseen, hanuri alkaa kummasti kiinnostamaan miestä.

• vittulakyrpälä

Nainen naimisiin DILDOLLA ja panohommaiset miehet ne seurustelevat ja ne .... ja ne ........... ja ne ............ vedä kunnolla ukkelista mehut ulos ja ........... vie poliisille, ellei poliisi toimi, niin lakialoite euroopan huorapukkien ja naimisiin haluavien miesten leikkamiseksi/silpomiseksi ........ uskovaisille uskovaisille

• M-37

Juu... Naisystävälläni on ollut samanlainen tilanne. Se mies ei jätä entistä elämäänsä, vaan sinun on kannettava vastuu aika pitkälti yksin. Yksinhuoltajan kohtalo vaan on sitä, mitä tilaa... Onnea ja menestystä elämään!

• M-37

Et ainakaan täältä apua löydä. Tukeudu omaan yritteliäisyyteesi ja ystäviisi sitten sosiaalisessa elämässä. Mutta, älä koskaan hyväksikäyttäen etsi uutta elättäjää. Se kostautuu! Sen voin kokemuksesta kertoa. Lapsesi ei tule hyväksymään uutta miestä. Ja mies ei biologisesti hyväksy pohjimmiltaan toisen lasta elätettäväksi.

• hgty

Toivottavasti olet valmis ottamaan vastaan sen, mitä elämä voi tuoda tullessaan. Voi olla, että miehesi ei eroa tai voi olla, että miehesi tulee luoksesi väkisin, mutta vauvan itkuun kyllästyneenä alkaa pettää sinua vieraan kanssa. Yleensä pettäjä tekee sitä samaa uudelleenkin.

Toivottavasti sinulla on hyviä hoitajia. Vauvan hoito on todella raskasta. Pahimmassa tapauksessa vauva on vammainen. Ihan tavallinen koliikki-itkukin tai huonounisuus on äidille todella raskasta. Huonot yöunet altistavat synntyksen jälkeiselle masennukselle.

Muista myös raha-asiat. Yhteiskunta ei lasta elätä ja kasvata, vaan sinä.

• MURR

Jos mä en nyt väärin lukenut niin kerrottiin ettei mollaamisia.... OPPIKAA HYVÄT IHMISET LUKEMAAN!!!

• ÄRRR....

JOS EI KÄRSI kuulla kritiikkiä, niin pitäköön omana tietonaan häpeänsä.
        Pitäisikö tässä nyt kilistellä kuoharia lasi, kun on pulla uunissa varatulle.

Kaikilta ei vaan löydy ymmärrystä tälläiseen ja keskustelupalstalla voi
        sanoa mielipiteensä, JOTEN ELÄ LUE NÄITÄ, jos sattuu sieluun.

• uusi vaimo

Minä olen niitä harvinaisuuksia sitten,mies erosi vaimostaan,muutti minun luo ja lapsi kohta aikuinen !Naimisissa oltu kohta 20 v!

• lookbook

Mitä harvinaisuutta tuossa on, näitähän on tapahtunut aina maailman sivu.
        Erotaan, muutetaan yhteen, mennään naimisiin saadaan lapsia, höh.

• Reali

Henk koht olen sitä mieltä, et hyypiö joka aloittaa suhteen naimisissa olevan kanssa tai jatkaa sitä kun saa tietää asiasta, jos on ollut aluksi tietämätön toisen avio- tai avoliitosta, on niin PA*KA tyyppi et toivottavasti kärsii ja elämä kostaa. (mahtaako tulla terve lapsi...)
      Turhaa tääl kitiset tilannettas kun oot ollu joko idiootti tai idiootti, tai no ehkä on mahdollisuus että olet ollut IDIOOTTI.
      Siinäpä sit kasvatat yksin saastasta syntyneen lapsiressun. Kyllä on lystit näkymät lapsi paralla. Jos vois valita äitinsä niin tasan ei ainakaan tollasta valitsis. Sori vaan jos loukkas, mut tottahan se ja tiedät itsekkin.
      Et sit millään vapaata kikkeliä löytäny?!!

• joojoo

Nämä kakkoset on alue, joka jaksaa ihmetyttää mua. Eipä ole muuta
      sanottavaa, kuin säälittää ja syvästi.

• Nanna41

Kumia olis voinut käyttää tai panna perseeseen!

• KOKENUT2

Mutta kun järki seisoo kummassakin päässä ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ

• nannalle

ei missään tapauksessa, nämä on niitä tapauksia, on niitä epämiellyttäviä tapauksia ja naimttomien naisten ja miesten ja sekalaiset ilmoituksia ei vaivauduta, ne kaikki alkaa vähenemään käytössä, joten, parasta on olla ja panna dildo siihen piikkiin..........

• myyrmanni66

Maailman vanhin juttu. Jos abortti ei ole vaihtoehto, jätä mies ja pidä lapsi. Toivottavasti sinulla on ystäviä ja kunnon tukiverkosto. Pärjäät, jos haluat lapsen..
      Jos et halua, adoptiota odottavia kunnon vanhempia löytyy. Jos päädyt antamaan lapsesi adoptoitavaksi, se ei tässä tilanteessa ole huonoin vaihtoehto. Ikävintä olisi jatkuvasti selitellä sosiaaliviranomaisille, jos kyse on että et jaksa. Toimi lapsen edun mukaisesti, äläkä mieti oletko huono äiti. Ole realisti ja mieti, jaksatko. Voimia.

• So what.

Eipä tuohon muuta voi sanoa kuin, että otappa lusikka kauniiseen käteen ja syö tietoisesti tekemäsi soppa.
      Luultavasti sinua odottaa yksinhuoltajan arki, mutta anna lapsellesi siitä huolimatta onnellinen lapsuus, sillä syyttömin ja viattomin hän lienee tämän hetken ongelmaasi.

• Voimii sulle mut NAINEN se on mikä EHKÄSYSTÄ huolen pitää!!!!!
      Miehet uittaa moloosa kyl kolos ku kolossa

• kamoonNYT

Ei. Ehkäisy on yhteinen asia. Jos mies ei osaa käyttää kortsua, elättäköön sitten lasta 18 vuotta. Ihan oma vika!!!

• nightmaretti

omapahan on vikasi kun pyllistelet ihmiselle jota et kunnolla tunne... kun tieto leviää niin siitä se sota alkaa... ja oikein sillekkin jätkälle että sen nainen sais tietää, tai naiset... akkamainen on kyllä mieskin.... be careful, we coming

• onnea ihan H!

Molemmat niin tolloja että sovitte yhteen täydellisesti,harmittaa vaan kun pilaatte molemmat viattoman naisen elämän tuolla sähläilyllä.

• se..

MInä olen tulos kun äiti meni piiaksi taloon jossa oli kuollut emäntä.

No sain olla ekat kaksi vuotta isän sylissä,en sen jälkeen.
      Tai nykyisin paljon , akennetaan talo ja sitten tulee ero tai tämä sinun tapaus.
      Tarkoitan vain sitä että kaikenlaisia tarinoita on , mutta tärkeintä on uusi elämä.

Uusi polvi ei paljon phdi missä olosuhteissa on saanut alkunsa, en minäkänn vaikka en ihan uutta mallia ole

• pallosalama

mene tunnustamaan tekosi ja luovu muksusta. mene samalla luostariin kun et kerran osaa olla ihmisiks jakorasia.

• Ensin sanoo ottaneensa eron ja sitten sanoo ottavansa eron. Ensimmäinen jo kertoo, ettei aikomustakaan ottaa eroa.

Kun seuraavan kerran kysyt, missä jamassa eroprosessi on. Todennäköinen vvastaus lienee "Olemme eroamassa ja sopineet erosta, mutta tässä vaiheessa emme voi erota, sillä...." Ja tuonkaltaista selitystä tulee lisää ja lisää.

Ei ole mieleen tullut ehdottaa silloin kun et vielä tiennyt ettei eronnutkaan, että menette miehen kotiin? Vai kertoiko tekosyitä miksi miehen luona ei voinut vierailla?

• Sateenkaarihallitus

Ei halua ruokkia pahnoille. Ehdotan, että korottavat eläkeikää, niin tulee tilaa.

• dealwithit

A) Kerro äijän vaimolle.... saa ainakin äijä tuntea nahoissaan
      B) Tee abortti TAI jos et siihen kykene, mies on elatusmaksuvelvollinen.

• säälittävää.

Pakko kyllä sen verran valaista, että vaikka saisitkin miehen itsellesi niin luultavasti hän pettää sinua, niinkuin on pettänyt nykyistä vaimoaankin kanssasi. Miten voit luottaa tällaiseen mieheen ? Vaikka hän sinulle sepertäisikin että "en mä sua koskaan jätä, oot parempi ku mun vaimo", nii mieti, ku ite ootte naimisissa, ja se lepertelee toiselle, luultavasti nuoremmalle naiselle samat asiat. Antaisit tommosen miehen jäädä omaan arvoonsa.

• Keskeytä se heti

Abortti nyt.

• ghghgfhfty6yeyey

Tyhmä oot.

• heart5

Oletko koskaan kuullut sanaa ehkäisy tai ehkäisyvälineet ?

• liisi2

Kannattaa ilmoittaa asiasta miehen vaimolle ja vaatia eroa, jotta voitte yhdessä alkaa hoitamaan lasta ja kasvattaa hänestä kunnon kansalainen.

• oma tahto

Mut jos ne ei taho, ....... erota meinaan.

• Tantta2

Melkein 30 vuotta sit ten ystävättärenä, joka muuten on kätilö ammatiltaan, ajatteli, että vaihdevuodet on varmaan alkaneet, vaikka hän oli n.nelissäkymmenissä. Nimittäin kuukautiset oli jääneet pois. Hän meni lääkäriin ja kuinkas ollakaan. Hän oli raskaana. Hän oli lähtenyt ravintolasta jatkoille yhden ukkomiehen kanssa ja heti oli tärpännyt ! Mies maksoi elatusmaksut, muuta ystäväni ei olisi edes halunnut tämän miehen kanssa mennä yhteen. vaimo ei varmaan saanut tietää asiasta.Nyt poika on yli kahdenkymmenen. Hän opiskelee ja käy viikonloppuisin töissä. Ystäväni on ikionnellinen tästä lapsestaan. Hän ei ole mennyt naimisiin eikä seurustele. Hän on aktiivinen, itsellinen uranainen. Asiat menee niin kuin menee ja asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Lapsi haluaa varmaan tulla sinulle. Iloitse uudesta elämästä, joka kasvaa sisälläsi. Hän tuo elämääsi paljon iloa ja sisältöä. Mies sitten tekee omat valintansa ja ratkaisunsa. Rakkautta ei voi pakottaa eikä kiristää. Kumppanillasi on vastuu teoistaan. Ja junia tulee ja junia menee.. Kaikkea hyvää sinulle, teille. Toivoo yks tantta

• mek

Itse miehenä en koskaan maksaisi mitään elareita jos yhdenillan panosta nainen raskaasi tulisi koksa sitä naista voi joku muukin käydä köyräsemässä ja se siitä. Se lapsihan voi olla kenen tahansa ja oilman verikokeita ei kannata mitää maksella.

• KALLE KELLO

Tantta2. Onko oikeasti tullut mieleen, että jos tämä nyt kaksikymppinen piltti sairastuu vakavasti, mitä tehdään? Otetaan vaikka esimerkiksi munuaiset pettää, pitää saada jostain munuainen, ja mistä löytyy sopiva luovuttaja ja äkkiä? Kuolemanpelko on peloista suurin ja silloin äiti varmaan kääntää kivetkin sen uuden munuaisen löytämiseksi. Mitähän tekisi, että lapsella henki säilyisi? No, ottaisi varmasti ISÄÄN yhteyttä. Kuinkahan kauan asia pysyy vaimolta salassa? Jossain vaiheessa varmasti ihmettelisi asiaa, sikäli mikäli ISÄ suostuisi luovuttamaan. Jossain vaiheessa, ellei jo olekin tämä melkein aikuinen poika kiinnostunut mistä on tullut, kuka on isä jne.. Minkälaiset perintötekijät on, sairauksia jne.. nämä asiat tulevat jossain vaiheessa vastaan, se on varma. Kannattaisi ihan oikeasti miettiä, mitä tuli tehtyä ja mitä perintöjä (riesoja) kakaroilleen jättää. Kyse ei suinkaan ole rahasta vaan jostain tärkeämmästä.

• Siskonsa
        KALLE KELLO kirjoitti:

Tantta2. Onko oikeasti tullut mieleen, että jos tämä nyt kaksikymppinen piltti sairastuu vakavasti, mitä tehdään? Otetaan vaikka esimerkiksi munuaiset pettää, pitää saada jostain munuainen, ja mistä löytyy sopiva luovuttaja ja äkkiä? Kuolemanpelko on peloista suurin ja silloin äiti varmaan kääntää kivetkin sen uuden munuaisen löytämiseksi. Mitähän tekisi, että lapsella henki säilyisi? No, ottaisi varmasti ISÄÄN yhteyttä. Kuinkahan kauan asia pysyy vaimolta salassa? Jossain vaiheessa varmasti ihmettelisi asiaa, sikäli mikäli ISÄ suostuisi luovuttamaan. Jossain vaiheessa, ellei jo olekin tämä melkein aikuinen poika kiinnostunut mistä on tullut, kuka on isä jne.. Minkälaiset perintötekijät on, sairauksia jne.. nämä asiat tulevat jossain vaiheessa vastaan, se on varma. Kannattaisi ihan oikeasti miettiä, mitä tuli tehtyä ja mitä perintöjä (riesoja) kakaroilleen jättää. Kyse ei suinkaan ole rahasta vaan jostain tärkeämmästä.

Kalle kello, minäkin ihmettelen kuinka tämä moraalittomien kakkosnaisten maailma on ajautunut täysin ulos ns. normaalista elämästä ja siihen liittyvistä säännöistä. Heitä ei koske minkäänlainen kunnioittaminen toisten parisuhteita kohtaan. Otetaan se, joka saadaan! Pettäjäluuserit ovat ne kaikkein helpommin iskettävät. Miehet joiden henkinen kehitys on jäänyt syystä tai toisesta kesken.

Karvani nousivat pystyyn luettuani tässäkin ketjussa erään kakkosen neuvoja!
        "jos mies on varattu, niin se ei ole este, vaan hidaste" Aivan pöyristyttävä neuvo!

• Joku osuu koukkuun
        mek kirjoitti:

Itse miehenä en koskaan maksaisi mitään elareita jos yhdenillan panosta nainen raskaasi tulisi koksa sitä naista voi joku muukin käydä köyräsemässä ja se siitä. Se lapsihan voi olla kenen tahansa ja oilman verikokeita ei kannata mitää maksella.

Yhden illan antajien joukossa on heitäkin, jotka etsimällä etsivät elarien maksajaa ja siittäjäisää, kun ovat yksin jo päättäneet lapsen tehdä.

• 3243
        Joku osuu koukkuun kirjoitti:

Yhden illan antajien joukossa on heitäkin, jotka etsimällä etsivät elarien maksajaa ja siittäjäisää, kun ovat yksin jo päättäneet lapsen tehdä.

Totta, ja sellaset akat on naisia halveksittavimmasta päästä. Sääliks käy sellasten äpärälapsia.

• Hoh hoh hoijakkaa...

Pidä huoli että ukon vaimo saa tietää asiasta. Synnytä lapsi, kasvata yksin, vaadi elatusavut, mutta älä missään jumalan nimessä ota tyyppiä takaisin!
      Oppiipahan käyttämään kumi-ukkoo...

• surunpäivä

Onkohan sillä miehellä lapsia... mitähän hän kertoo lapsilleen...isä jättää teidät nyt koska alkaa isäksi eräälle lapselle...vaimo taas, hänhän on vain vaimo jonka mies on taluttanut vihille ja luvannut rakastaa...ja entä sitten kun mies taas kertoo jollekin naiselle olevansa eronnut tai ainakin lupaa erota ja taas tulee joku raskaaksi ja miehen pitää kertoa...että isä lähtee isäksi jollekin toiselle lapselle.

• wooot1

Siinä tapauksessa miehen olisi hyvä hankkia iso kämppä, muuttaa kaikki lapsensa ja haareminsa saman katon alle, vaikka tietämättömänä. Hoituu yhdessäolo helpommin eikä tarvitse valita.

• aisivi

Älä missään nimessä vaan ota aborttia. Huolehdi kuitenkin siitä että mies aikanaan tunnustaa lapsen omakseen. Anna miehen jatkaa avioliittoaan niin kauan kuin vaan pystyy. Tulet jonkunajan kuluttua huomaamaan että mies ei ollut oikea henkilö sinulle koska salasi sinulta olevansa avioliitossa ja näin petti sinua jo alkuvaiheessa.

• surKEE ProVo

Typerä provo liitettynä kuvapankista hankittuun tympeään fotoon.Keksikää jotain parempaa.

• surKEE ProVo 2

Typerä provo liitettynä kuvapankista hankittuun tympeään fotoon.Keksikää jotain parempaa.

• pelimieskö se on

Kuulostaa huijaajalta se mies, jotenkin pelimieheltä? Ikävää. :( Jotkut esiintyvät sinkkuna aluksi... komeat miehet.

• hölmönainen

En tiedä onko kukaan vastannut näin jo, mutta jos se mies ei ole jättänyt vaimoaan tähän asti niin miks hän jättäis tässäkään vaiheessa?

Mies joka pettää vaimoaan noin kauan ei etsi uutta vaimoa ja perhettä. Hän on pitänyt sinua varalla jotta joskus tuntee itsensä vapaaksi!

Olet ollut hölmö ja nyt pieni viaton lapsi maksaa siitä :( kannathan vastuun nyt sitten elämäsi loppuun asti?

Naiset miettikää nyt ihmeessä sata kertaa ennen kuin lähette tuollaiseen suhteeseen varatun miehen kaa.

t. nainen 29v.

• 41 v. Nainen

Ei se mies eroa :( Ja miksi eroaisi kun on saanu sinun kanssa olla valheidensa jälkeenkin.... Voi sinua, paljon voimia!

• monenlapsenäiti

Virallinen vaimokin saattaa olla raskaana, ettäkö sinun, vaimokkeen rähjän, paksuksi pamahtamisen kunniaksi ottaisi vaimostaan eron?! Älä, tytsy parka, unta näe!
      Teetä se abortti ja sassiin ja samalla jätä ukkomies rauhaan.Itsensä paksuksi saattaminen ukkomiehestä on kuule ikiaikainen kikka yrittää saada itselleen ns virallinen mies! Näin se vaan on!

• hobihobihobi

Juuri näin! Teetä abortti. Sillä teet palveluksen sikiölle, ukolle perheineen ja itsellesi.

• jkkbl

eimole

• oi voi voi

olen sitä mieltä: ken leikkiin ryhtyy leikin kestäköön..
      ei ole mitään oikeuksia vaatia miestä sitoutumaan pelkän raskauden takia.. itsehän olet mukaan mennyt.. varsinkin että olet saanut tietää hänen valehdelleen, hän pettää vaimoaan kanssasi ja sinä oot pokkana mennyt mukaan siihen..
      luuletko hetkeäkään että se mies olisi sinulle uskollinen? kun ei kerran nykyiselle vaimolleenkaan ole?

• monenlapsenäiti

Virallinen vaimokin saattaa olla raskaana, ettäkö sinun, vaimokkeen rähjän, paksuksi pamahtamisen kunniaksi ottaisi vaimostaan eron?! Älä, tytsy parka, unta näe!
      Teetä se abortti ja sassiin ja samalla jätä ukkomies rauhaan.Itsensä paksuksi saattaminen ukkomiehestä on kuule ikiaikainen kikka yrittää saada itselleen ns virallinen mies! Näin se vaan on!

• HAH9095898

Mitäs rupesit nussimahan varatu kaa ? Olist pitänyt housut jalassa, vai repesikö kondomi suuren munan survoessa?

• Rakkauden tähden...

Minun kaverille kävi samoin ja mies ilahtui siitä, koska miehellä ei ollut lapsia vaimon kanssa. Sitten tiedän erään miehen, joka palasi toisen naisen ja lapsen luokse vuosien jälkeen. Täältä on turha hakea ymmärrystä, mutta elämässä tapahtuu kaikenlaista ja älä missään nimessä tee aborttia. Kannattaa hakeutua mm. naisverkostojen piiriin. Sieltä saa tukea.

• hyi hutsua

Hutsu olet.
      Hutsuile lisää niin saatat saada lisää lapsia.

• kokenut2

Ruvetkaa pirtti viljelijäksi se on kivaa hommaa saadaan lisää työttömiä

• Olet yksin

Olet säälittävä. Säälittävistä säälittävin, todella.

• Ei jummarra

Iloista antajaa kaikki rakastaa. Onnea typeryydellesi, toivottavasti lapsi on viisaampi kuin äitinsä

• do'bro

Se todennäköisesti pitää sua niin aivottomana, ettei halua edes nähdä sua tän jälkeen. Korkeintaan ilkkuu kavereilleen

• Järkeä ja uskoa

Sama tilanne on sattunut monille. Mitäs tuosta. On sitä ennenkin eletty ja selvitty. Ei kannata patistaa miestä eroamaan vaan kertoa ,että lapsi on tulossa ja miettiä miten aiot selvitä lapsen kanssa. Onko tarpeeksi iso asunto, työ, säästöjä, luottoystäviä, hoitoapuun kykeneviä sukulaisia? Kuinka paljon mies aikoo auttaa sinua? Jos ei aio, pidä huoli, että auttaa edes taloudellisesti ja maksaa oikeiden tulojensa mukaiset elatusmaksut.

Et hyödy mitään siitä, vaikka saisit miehen jättämään perheensä. Jätät vain vaimon ja lapset pulaan. Entä jos vakiintunut perhe-elämä on juuri se jota mies pakenee salasuhteisiin? Mistä tiedät, ettei mies lähde taas uuteen suhteeseen teidän liitostanne, vaikka jättäisikin nykyisen perheensä?

Lähde siitä, että päävastuu lapsesta on sinun mutta mies tukee taloudellisesti elatusmaksuilla. Laita hakemus isompaan kämppään ja siisti elintavat raskaanaolevalle sopiviksi. Hanki tarvittavat tavarat ja ota rennosti.
      Älä paljasta suhdetta miehen vaimolle vaan anna miehen itse kertoa. Joskus parasta mitä hulttiomiehestä seuraa on hänen entisten naistensa tutustuminen toisiinsa, toistensa lapsiin ja ystävystyminen keskenään.

Seksi on iloinen asia, josta on iloisia lopputuloksia. Älä syyllistä äläkä anna syyllistää itseäsi. Pärjäätte varmasti, miehen kanssa ja/tai ilman.
      Ihanaa, että uusi ihminen on tulossa maailmaan ja saat kokea mahtavan kasvun ja seikkailun mahdollisuuden vanhempana.
      Lapset ovat parasta mitä ihmisten kummallisista suhteista syntyy. Pää ja massu ylpeästi pystyyn vaan!

• shes2

Ei voi kauhalla vaatia, jos pipetillä annetaan.....!

• Nips Naps.

Mun mielestä järkevintä olisi käydä jutteleen sen miehen vaimon kanssa, tällä tavalla saat varmistettua että mies joutuu harkitsemaan sinua kumppanina koska välttämättä suhdetta ei enää ole.

Tämä maailma nimittäin toimii niin että otat sen mitä tarvit, suhteenne ei voi olla enää salaisuus joten mikset ala ajamaan omaa etuasi? Miehellä ei ole mitään urputtamista siihen että hän on pökännyt sinut paksuksi, ja hänen on turha siitä vihoitella.

Sinun tehtäväsi tulevana äitinä on järjestää jälkeläisellesi hyvät oltavat. Tässä kuviossa miehen ja hänen nykyisensä suhde ei ole minkään arvoinen - joten ei muuta kuin masu pystyssä pimputtelemaan ovikelloa ja kertomaan että täällä polskii tuon äijän penska ja vähin mitä tulet mieheltä saamaan on elatusmaksut.

Jos se vaimo pakkaa laukkunsa - niin sitten pakkaa. Sinä tarvit lapsesellesi isän ja voit pyrkiä suhteeseen miehen kanssa, johan olette tutustuneet parin vuoden ajan. Tosin kovin suuria chanssejä en usko suhteellanne olevan, mutta tarpeeksi että sitäkin vaihtoehtoa kannattaa harkita ja uhrata miehen nykyinen suhde prosessissa.

Mene ja huolehdi eduistasi, sinä et ole missään vastuussa suhteesta jota on petetty, vaan sinä olet vastuusa itsestäsi ja lapsestasi.

• AU-80

Lukiessani näitä ,vastauksia oli monen moisia.
        Tilanne on tuossa vaiheessa hämmentävä ,ja vain odottaja voi tehdä päätöksiä pienokaisen tulevaisuudesta.
        Yhteiskunta tukee,niin millä lailla ?Totuus siitäkin on moninainen .
        Toivottavasti sulla on tukiverkko -joka auttaa.

Monikohan mies kertoo totuuden ,kun lempi leimahtaa?

Vastuu on molemmilla.

Mutta totuushan on moniko meistä kansalaisista on saanut alkunsa haluttuna.
        Heittosiemenistä kylläkin.
        Tulevalle äidille toivon paljon järjen käyttöä,siinä eivät tunteet nyt auta ,koska totuushan oli aivan muuta.
        DNA-testi pyyntö lastenvalvojalta mahd.pian jotta tuleva isä ei pääse syyttelemään että onko lapsi hänen (se nimittäin ,jossain vaiheessa tulee)

Sivusta seurannut ei aina ymmärrä joidenkin yhteiselämän sallimuksia -niitäkin tähän yhteiskuntaan mahtuu.

• paskatvoittaaaina

Itselle kävi vähän samoin. Ehkäisy petti, sellaistakin voi sattua. Oli pakko tehdä abortti. Se on väärin että naisia haukutaan kun mies on varattu huijari. Jos rakastuu, uskoo helpommin sitä jota rakastaa. Se on psykologiaa ja biologiaa eikä tyhmyyttä. Tsemppiä! Tuommoiset miehet on hirveää saastaa.

• qweasd
    • kappas kumma

Kuuleppas, olet tiennyt mitä teet.. kun kerran olet ollut seksisuhteessa ilman ehkäisyä. Ja nyt tulee vauva.. Tiedätkös mitä, jos sä teet lapsen on miehen tunnustettava se että hän on lapsen isä.. vai kuvitteleeko tuo mies että sä oot muhinoinut jonkun toisen miehen kanssa ja koitat väittää että se mies on lapsen isä vaikka ei olekkaan.. No, entäs sitten kun sen vaimo saa tietää sillä joka tapauksessa se tavalla tahi toisella tulee myös hänen ja nykyisten lasten tietoon.. viimeistään sitten kun sun lapses alkaa ihmetellä kuka on hänen isä..

Kasva jo aikuiseksi ja ota vastuu teoistasi, myös niistä seurauksista mitä olet itse tehnyt.. Ihan hyvin olisit voinut ehkäisyä käyttää itsekkin.. et voi aina syyttää toista osapuolta.. Tässä nyt en yksin puolusta miestä.. vaan ajattelen että nainenkin voi käyttää ehkäisyä.. keinoja on monia.. Miksi mennä sänkyyn ukkomiehen kanssa.. jolla on jo vaimo.. ja perhe..

Jos et halua pitää lasta, anna adoptoitavaksi. Ellet halua tehdä aborttia..joka sekin on tietty sun tapauksessa eräs mahdollisuus..

• kokenut2

Moi! Kehotan menemään miehen vaimon tykö ja kerro mitä on tapahtunut niin varmaan tulee ero!

• Elätit10

On siinä palkkaa miehelle jos on vaimon kanssa pari lasta ja vielä lehtolapsi .Kaikilla voi talouskin nollaantua.Jos mies eroaa mutta ei huoli toista naista lapsineen vaan hakee kolmannen tai elääyksin.Kaikista tulee yhteikunnan elättejä.

• suu soukemmalle
        Elätit10 kirjoitti:

On siinä palkkaa miehelle jos on vaimon kanssa pari lasta ja vielä lehtolapsi .Kaikilla voi talouskin nollaantua.Jos mies eroaa mutta ei huoli toista naista lapsineen vaan hakee kolmannen tai elääyksin.Kaikista tulee yhteikunnan elättejä.

Suurin osa naisista pärjää tänä päivänä ijhan hienosti itsellisestikin. Minä en ainakaan tiedä yhtään "yhteiskunnan elättiä".

• H-uorat v-ittuun

H-uora on aina h-uora! Niitä h-uoria on ihan pittun paljon...niille pitäs tunkee hiiriä ja matoja v-ittuun ja antaa elää sielä v-ittumehulla ja spermalla. Joillakin h-uorilla valuu lieroja ja kihomatoja p-illunreijän uumenista. Monet h-uorat harrastaa myös mätifarttinkia ja lieropieruja vessanpöntöllä.

• himmler1

kerro sen vaimolle heti!!!!!!

• empatiaa hiukka

Julmia kommentteja. Vähissä on empatia lähimmäisillä. Pitääkö pulassa olevaa vielä potkiakin?
      Eipä ihme, että pian joka neljäs suomalainen on lapseton.
      Kuinka vaikeaa on auttaa tai ainaskin olla solvaamatta?

Toivottavasti kaikki tuomiomoraalin toitottajat viettävät loppuelämänsä vanhainkodissa, jossa kukaan ei puhu suomea.

• Janne112233

Näin miehenä olen sitä mieltä, että sinut raskaaksi saattanut mies on vastuussa sinusta ja lapsesta. Voi olla, että se vaatii eron tämän nykyisestä vaimosta. Moniavioisuus kun ei ole sallittua. Mies selvittäköön soppansa ja miten vastuunsa kantaa. Sinulla on minusta oikeus olla avoin, jos haluat tämän miehen nykyisen vaimon/perheen kanssa selvittää asian.

• Kahden kauppa kolm.

Vaimolla ei osuutta tähän sotkuun,jättäkää rauhaan.Kehoitus kertomaan vaimolle että olen miehellesi raskaana ei kuulu toiselle naiselle vaan aviomiehelle.

• hfuoolfd

Miksi miehen pitää erota vaimosta. Entä jos on perheessä lapsia. Nekö pitää jättää eron rauniolle? Helpompi sen äpärän on kasvaa kun alusta asti äitin kanssa vaan elää. Itehän se nainen päätti kersan pitää. Kantakoon vastuunsa.

• papin edessä
        hfuoolfd kirjoitti:

Miksi miehen pitää erota vaimosta. Entä jos on perheessä lapsia. Nekö pitää jättää eron rauniolle? Helpompi sen äpärän on kasvaa kun alusta asti äitin kanssa vaan elää. Itehän se nainen päätti kersan pitää. Kantakoon vastuunsa.

Niinpä. Aviopari ei välttämättä edes halua erota vaan pysyvät yhdessä. Tiedän tällaisen tapauksen, mies piti hetken hauskaa ja kakkonen tuli raskaaksi. Mies tietysti jäi vaimonsa luokse ja sopivat asian. Maksoi elatusavun aikanaan,muttei muuta. Ei halunnut tavata tai olla missään tekemisissä itse lapsen kanssa.

• zzxxxxcc
        Kahden kauppa kolm. kirjoitti:

Vaimolla ei osuutta tähän sotkuun,jättäkää rauhaan.Kehoitus kertomaan vaimolle että olen miehellesi raskaana ei kuulu toiselle naiselle vaan aviomiehelle.

Ole ihan varmasti mies joka itse pettää. Totta helvetissä vaimon on oikeus saada tietää. Osaatko mitenkään puolustella miksi ei olisi? ihan jo taloudellisista syistä? Avioliitto on juridisesti sopimus. Ulkopuolinen lapis on sopimusrikkomus, jo perintökaaren mukaan. Vaimolla on oikeus tiettää. Jos mies on lian raukka nikiäinen eikä kunnoita vaimoaan, ja ilmeisesti on, kenellä tahansa on moraalinen velvollisuus kertoa vaimolle.

• ja toisen takana
        papin edessä kirjoitti:

Niinpä. Aviopari ei välttämättä edes halua erota vaan pysyvät yhdessä. Tiedän tällaisen tapauksen, mies piti hetken hauskaa ja kakkonen tuli raskaaksi. Mies tietysti jäi vaimonsa luokse ja sopivat asian. Maksoi elatusavun aikanaan,muttei muuta. Ei halunnut tavata tai olla missään tekemisissä itse lapsen kanssa.

Juu, tiedän myös erään tapauksen. Jäi vaimon kanssa, koska oli heilläkin lapsia. Ja vaimo ryhtyi kiristämään kaikenlaisella, jos mies lähtisi toisen matkaan.

Vaimo luulee, että sivusuhde oli vain hauskanpitoa. Mutta se olikin rakkautta. Lisäksi vaimo luulee, että mies ei halua tavata lastaan tai olla tekemisissä. Mutta mies on. Salaa. Ja vain odottaa, että vaimon kanssa tehdyt lapset kasvavat aikuisiksi ja voi lähteä liitosta.

Vain elämää se on sekin.

• Paha petos
        ja toisen takana kirjoitti:

Juu, tiedän myös erään tapauksen. Jäi vaimon kanssa, koska oli heilläkin lapsia. Ja vaimo ryhtyi kiristämään kaikenlaisella, jos mies lähtisi toisen matkaan.

Vaimo luulee, että sivusuhde oli vain hauskanpitoa. Mutta se olikin rakkautta. Lisäksi vaimo luulee, että mies ei halua tavata lastaan tai olla tekemisissä. Mutta mies on. Salaa. Ja vain odottaa, että vaimon kanssa tehdyt lapset kasvavat aikuisiksi ja voi lähteä liitosta.

Vain elämää se on sekin.

Ukkomies tapaa salaa salarakasta ja omaa lastaan tämän kanssa? Tämä on jo todellista kaksoiselämää. Ikävä totuus, tähän kykenevät ihmiset ovat persoonallisuushäiriöisiä. Kukaan normaali, empaattinen ihminen ei kykene pitämään kahta perhetttä tuolla tavalla, sillä vaikka pettäjien moraali joustaa, jossain kulkee 'normaalin vilpertin' ja mielenterveyshäiriöisen raja. Nainen joka tuossa tilanteessa elää tietäen kahdesta perheestä, salaten totuutta elämästään itsekin, on myös sairas. Jos ulkopuolisena et tätä ymmärrä, ihmettelen.

• Pahaa jälkeä syntyy
        Paha petos kirjoitti:

Ukkomies tapaa salaa salarakasta ja omaa lastaan tämän kanssa? Tämä on jo todellista kaksoiselämää. Ikävä totuus, tähän kykenevät ihmiset ovat persoonallisuushäiriöisiä. Kukaan normaali, empaattinen ihminen ei kykene pitämään kahta perhetttä tuolla tavalla, sillä vaikka pettäjien moraali joustaa, jossain kulkee 'normaalin vilpertin' ja mielenterveyshäiriöisen raja. Nainen joka tuossa tilanteessa elää tietäen kahdesta perheestä, salaten totuutta elämästään itsekin, on myös sairas. Jos ulkopuolisena et tätä ymmärrä, ihmettelen.

Kun tuollainen suuri isän petos joskus selviää läheisille, se on heille niin suuri shokki, joka voi pilata heidänkin mielenterveytensä ja loppuelämän.

• paavio28

en sääli perkele miks yleensä nait varatun äijän kanssa oisit sanonu että pilluu et saa ennen ku ero on selvä ite oon vapaa liikuntavammanen kyynersauvoja käyttävä mies oulusta enkä ymärrä miks naiset syrjii liikuntavammaista ja nimenomaan terveet naiset joten sääliä en pysty sulle antamaan pete oulu

pateaa@suomi24.fi

• kamoonNYT

Mitä helvettiä liikuntavammaisuus tähän liittyy?!

• tapojensa vanki

Mies alkaa kohdella sinua samoin kuin vaimoaan viimeistään parin vuoden kuluttua, jos nyt hänet otat. Synnytä , kerro vaimolle ja jätä mies.

• dingdong kaikuu
        kamoonNYT kirjoitti:

Mitä helvettiä liikuntavammaisuus tähän liittyy?!

Liippaa läheltä tuota aloittajan aivovammaa. Muu ei noin idioottimaista käytöstä selitä.

• 3+1=4

Miten olisi kolmen kimppa...ainiin 9 kk päästä neljän kimppa??

• lapsekas äiti

No, näinhän miehet leikkivät - vastuuttomasti. Ei kannata miestä painostaa eroamaan, hänhän pettää sinuakin. Valehtelijan kanssa ei ole hyvä elämäänsä elää. On sinun asiasi, pidätkö lapsen, ja jos pidät on hyvä jos lapsen isä voi tukea teitä ja olla läsnä lapsensa elämässä.

Jos mies ei ilostunut, en ihmettele yhtään. Hänhän leikkii vain. Jätä mies ja pidä lapsi on minun neuvoni.

On molempien "syy" että ehkäisy ei ole kunnossa tai se petti. Ei yksi nnaista voi siitä vastuuseen vetää. Yhtä laillahan mieskin siinä lapsen tekemisessä häärää. Uskooko kukaan, ettei naimisissa oleva mies tiedä mistä se lapsi alkunsa saa.

Tsemppiä aloittajalle.

• Tuskin naiset koskaan oppii, että ei kannata mennä sänkyyn ukkomiehen kanssa.Nykyinen moraalittomuus on huipussaan ja lapset kärsivät. On paljon miehiä, jotka eivät edes haluakaan olla uskollisia vaimoilleen, mutta haluavat silti perheen. Suljettuaan kotioven muuttuvat poikamiehiksi ja lentävät kukasta kukkaan. Se kun tekee niin hyvää munille, sanoi mieheni joskus. Petti koko avioliiton ajan ja salasi viimeiseen saakka. Erosimme, kun tuli julki viimeinen vuosien pituinen suhde. Samaan aikaan seurusteli kodin ulkopuolella kahden muun naisen kanssa samanaikaisesti. Että silleen.

• vahingossa täällä

Ei tällästä voi enää tapahtua 2000-luvulla - eihän? Ihan vahingossa eksyin tähän keskusteluun kun surffailin terveys-osiossa. Hämmästyny olen myös siitä miten jotkut täällä "polkee" ihmistä joka ilmiselvästi on hukassa elämäntilanteensa kanssa. Minkälaisia ihmisiä te mollaajat oikein olette? Tuleeko hyvä mieli? Tunnetteko itsenne paremmiksi ja viisaammiksi? Onko kiva lyödä "lyötyä" ?Hyi hitto!

• soomalainen muija

No niin. Kaksi aikuista ihmistä tehnyt omat päätöksensä ja virheensä. En siis tunne sääliä kumpaakaan kohtaan, jokainen tarpokoon valitsemansa tien (täällä "vapaassa maassa" AIKA HARVA asia on sellainen, mihin ei itse voisi vaikuttaa, joten lähden siitä, että jokainen valitsee oman tiensä loppupelissä aivan itse), mutta syntymättömän lapsen puolesta kehotan miettimään: Minkälaiset lähtökohdat annatte hänelle, entä miten tulevaisuudessa, annatteko lapselle OIKEUDEN MOLEMPIIN VANHEMPIIN?! Saako lapsi tietää kuka on biologinen isä, tuleeko isä olemaan osa lapsen elämää? Tuleeko isäkin vanhempainiltoihin ja joulujuhliin? Jos lapsi on poika, millaisen miehen mallin lapsi saa, vai saako ollenkaan? Lähtökohtaisesti ei vaikuta hyvältä tilanne, siinäkään mielessä, että mies on pettänyt sekä oman vaimonsa (/perheensä?) että salarakkaansa, valehtelu ja petos ei tietääkseni ole paras mahdollinen tapa aloittaa ja hoitaa suhdetta. Ei siis varmaan kovin "helppo elämä" tiedossa naisella eikä lapsella, jos isäehdokkaan tyyli toimia on jatkuva valehtelu läheisimmille ihmisille. Tiedän, maailma on pullollaan pettäviä miehiä ja naisia, mutta ihmiselämä ja suhteet on tarpeeksi haastavaa muutenkin, miksi siitä pitää tehdä vielä monimutkaisempaa, ja varsinkin, kun maksajana loppupelissä on lapsi!

Ihmiset keskittyvät liikaa omaan napaansa ja hyvin-/pahoinvointiinsa, mutta asian ydin tuppaa unohtumaan: LAPSI ja sen hyvinvointi. Että kannattaiskohan alkaa miettimään asiaa siltäkin kantilta, oli sitten raskauden keskeytys vaihtoehto tai ei.

Ps. Tämä "maaliskuun manifesti" koskee kaikkia muitakin, jotka hetken huuman vuoksi/humalassa/"vauvakuumeessa" jne ilman kypsyyttä ja vastuuntuntoa, harkitsematta ja yhdessä tuumin asiasta sopimatta, hankkiutuvat raskaaksi. Lapsen saaminen ei ole sama kuin lemmikkieläimen ottaminen (joka SEKIN pitäisi tehdä harkiten), mutta sitä valtavaa vastuuta TOISEN IHMISEN ELÄMÄSTÄ, kohdusta hautaan, harva ymmärtää, ennenkuin kantapään kautta. Hedelmöityksestä lähtien (ja jo ENNEN sitä; kuinka moni tulee miettineeksi, mitä geenejä ja perinnöllisiä sairauksia siirtää eteenpäin) olet vastuussa luomasi ihmiselämän hyvinvoinnista ja terveydestä (jos juot/poltat jne, saatat PILATA LAPSESI ELÄMÄN alusta loppuun, jo pelkkä raskausajan jatkuva korkea stressihormonitaso saattaa vaikuttaa sikiön kehitykseen), eikä se riitä jatkossa, että syötät ja puet lapsesi. Lapsen perushoidolliset asiat ovat vain jäävuoren huippu. Kaikki aika, vaivannäkö, "uhrautuminen", raha (ja se on mielestäni huolenaiheista pienin, niin kauan kuin elämme "hyvinvointivaltiossamme"), mitä lapsi tarvitsee kasvaessaan, se on valtava määrä niitä asioita! Pelkkä äidin/-isän rakkaus ei riitä, vaikka se onkin tärkein ja siitä lähdetään. Mikään ei enää ole läheskään niin yksinkertaista kuin ennen lasta, eikä itsestään selvää. Jos olet yksinhuoltaja, joudut sumplimaan joka asian lapsen kannalta. Enää ei niin vaan lähdetä illalla käymään kioskilla saati pidemmällä, ja koiran pissattaminen illalla, kun lapsi jo nukkuu, on tehtävä pikaisesti ja toivottava, ettei lapsi sillä välin herää (ja pelästy, kun onkin yksin), ja ettei sinulle tapahdu mitään välillä koti-lähipusikko. Jälkimmäinen epätodennäkoistä, muttei mahdotonta. Moni asia vaikeutuu tai vähintään monimutkaistuu pienen (ja isonkin) lapsen kanssa, koulumaailman haasteista ja murrosiästä puhumattakaan. Näin murrosikäisen äitinä voin omasta puolestani sanoa, että jos aikaisemmin tuntui pojan kanssa olevan vaikeaa, se oli vasta tyyntä myrskyn edellä. Jo pelkkä koulumaailma on nykyään niin haasteellinen, että sen läpi kahlaaminen on monille todella vaikeaa. Kiusaamista on todella paljon, ja joskus todella julmaakin!

Nyt tietenkin havaitsette mun olevan totaalipessimisti ja ihmettelette, enkö löydä äitiydestä ja vanhemmuudesta MITÄÄN hyvää, mutta siihen totean vain, että eiköhän asian puolestapuhujia ja optimisteja ole tarpeeksi, jotta ihmiskunnan olemassaolo on turvattu tästä eteenpäinkin! ;)

Joka tapauksessa lapsen saaminen on valtava muutos ja siihen sisältyy mittaamaton vastuu. Neuvoloissakin pitäisi näistä asioista enemmän kertoa, varsinkin nuorille vanhemmille, jotka itsekin vasta opettelevat elämäntaitoja.

Ja suututtaa, että lapsia SAA KUKA TAHANSA tehdä (vertailun vuoksi: jopa koiranpennun hankinta voi olla hankalampaa, kennelit saattavat asettaa ehtoja myymiselle), mutta adoptio on tehty vaikeaksi ja kalliiksi niille, jotka kenties varmemmin olisivat valmiita vastuullisiksi vanhemmiksi kuin moni biologinen vanhempi. Adoptiolapsi on joka tapauksessa jo maailmaan synnytetty, voiko lapsen elämä siitä huonommaksi mennä, jos saa mahdollisimman pian huolehtivat vanhemmat? No, näistä voisi jauhaa vaikka kuinka, mutta nyt jätän omalta osaltani asian vatvomisen. Tsemppiä asianosaisille, lapselle etenkin!

"Järki ei ole kaikille itsestäänselvyys. Niitä, ketkä sen kieltävät, on turha yrittää käännyttää sen avulla."

• minäviisasnainen

Huolehdi, että isyys tulee tunnustetuksi. Tarvittaessa lakiteitse! Tärkeintä ei ole saada elatusapua, vaikka sekin tosin osaltaan auttaa selviytymisessä, vaan oikeasti se, että lapselle jää mahdollisuus selvittää biologisia juuriaan, kun kasvaessaan kuitenkin tahtoo. Ihan sama, että sitoutuuko mies sinuun vai jatkaako vaimonsa kanssa, mutta papaeriasiat aina kuntoon lapsen edun vuoksi!

Kaikista törkeintä olisi jättää kertomatta miehelle isyydestä sekä jättää lapsi vaille biologista sukuaan. Kaikki muut virheesi voivat vielä korjautua, mutta vältäpä nuo.

Lapsi kasvattaa, toivon. Ehkä lapsellesi löytyy tätejä, setiä, mummo ja pappakin miehenkin puilelta? Tunge vain rohkeasti lasta mukaan miehenkin sukuun. Mies on valinnut tiensä. Hän on toiminut moniavioisesti. Ja niin olet kyllä sinäkin suostunut tilanteeseen... Ei se haittaa vaikka kahdenväliseen perinteiseen avioliittoon tulee tästä ongelmia. Tärkeintä on, että lapsesi ja hänen sisaruspuolensa löytävät toisensa! Tämän vuoksi kannnattaa uhrata sinun, miehen ja miehen vaimon elämästä jotain valheellista mukavuutta pois. Totuus voittaa ja paljastuu nopeammin, kun avaat suusi.

• En kestä teitä :'D

Pakko vain todeta, että 90% näillä palstoilla kommentoijista on takapajuisia JUNTTEJA!
      Välillä oikein meinaa tukehtua tähän myötähäpeään, mikä iskee lukiessa oman sanansa julistajia.

Me emme tiedä mitään muuta, kuin mitä Aloittaja kertoi. Me emme tiedä miksi mies on lähtenyt vaimoaan pettämään. Me emme tiedä vaikka miehen vaimo pettäisi samaan aikaan. Me emme tiedä, onko miehen tunteet tätä toista naista kohtaan millaiset.
      Me emme tiedä tiedä kuin mahdollisesti omakohtaisia kokemuksia samankaltaisista tilanteista.
      Keitä te ulkopuoliset ihmiset olette haukkumaan toisia heidän tekemistään päätöksistä? Jos itse joutuisitte vastaavaan tilanteeseen, voisitteko 100% varmuudella sanoa toimivanne juuri niin, kuin täällä kiihkomielisesti julistatte?
      (ai niin ja siinä tilanteessahan olisi jo vähän rikkonut omia valojaan.. :D)

Aloittaja kysyi neuvoja epätoivoisessa tilanteessa, mitä ilmeisemmin tiedostaen, että valtaosa pitää hänen tekoaan juonittelevana ja moraalisesti vääränä.

Ja synnittömät heti heittelemässä kiviä :D

Lisäksi on kovin surullista poimia lähes jokaisesta kommentista sama ydin;
      Mies pettää aina, miestä ei ole luotu monogamiaan, mies on aina tarinan roisto.
      .. Ja ai niin, niin on muuten se toinen nainenkin, mokomakin lunttu kun meni tunteidensa mukana.

Aloittajalle; Tsemppiä mitä ikinä tapahtuukin, toivottavasti tarina saa onnellisen lopun, oli siinä miestä tai ei.

• Näin ajatellaan

"Me emme tiedä miksi mies on lähtenyt vaimoaan pettämään"
        Miehen motiiveilla ei ole yhtään mitään merkitystä mahdollisen tulevan lapsen syntymisen kannalta. Se syntyy tähän maailmaan,riippumattta siitää mikä miehen motiivi oli naida vierasta.

"valtaosa pitää hänen tekoaan juonittelevana ja moraalisesti vääränä."
        Joo. Miksi tämä on ihmeellistä? Monesta seksisuhde ukkomieheen on moraalitonsa, vielä useamman mielestä lapsen teko ukkomiehelle on vielä tätä pahempaa. Ap:ta tuntematta, yleisesti tiedetään myös, että naiset juonittelevat raskauksilla.

• tuleeko häät??

Hieno mies!! Oot saanut lapsellesi hienon isän... :D Ei vitun idiootti tee nyt edes abortti.

• tuleeko häät

Ei ainakaan sulle, vitut juntti!

• werweurw9erhwer

TROLLI ja jengi menee naruun niin että napsu käy..

Tämä on keksitty juttu, eli aloittajalle sanon, että osta elämä.

• Suhteen olisi pitänyt mennä poikki sillon, kun kävi selville että hän onkin jo naimisissa!!!!

• Mooses 1967

Ois kannattanut pitää reidet yhdessä ja jumala mielessä. AAMEN

• cpprinse

tuttu tunne paitsi etten oo raskaana... Ainakaan vielä. Voimia!

• syytä itseäsi

Mitäs aloit suhteeseen tuollaisen pettäjän kanssa, tyypillistä naisille.
      Kunnon miehiäkin olisi varmasti ollut Suomi pullollaan.

• recrec

En jaksa kahlata näitä vastauksia läpi, yleissilmäykseni on että onpas jeesustelevaa kommenttia!! Oikein "pyhät johannat" siellä latelevat moralismin kyllästämiä elämänohjeita, niinkuin itse olisivat sellaisia joille ei koskaan ole mitään virhettä sattunut elämässä. HYI heille!!

Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin että ensinnäkin tässävaiheessa viimeistään punnitaan tuon miehen puheet, eroaako vai jatkaako vanhassa liitossa. Oletukseni ei ole kovin korkealla kirjoituksesi perusteella, mutta voihan toisinkin käydä.

Kävi kuinka vaan, toteaisin vielä että valheellisessa suhteessa on se suuri ongelma että vuosien vieriessä ohitsesi päästät kenties sen oikean, jonka kanssa voisit olla onnellinen, samalla kun hukkaat aikasi tuhoon tuomitussa suhteessa.
      Jos olisin vastaavassa tilanteessa niin abortti olisi kyllä vaihtoehto. Itse olen sen joskus joutunut tekemään ja asia ei ole ikinä vaivannut minua, ratkaisu oli tuolloin täysin oikea.

Voimia!

• juujuuumäeroon

Ootte te naiset niin stanan viisaita. Eikö vapaata munaa olisi löytynyt? Näin kävi tai sittenkö olisit roikkunut lapsettomana vuosikausia puolisuhteessa? Nää eroan kohta tapaukset tuntuu pyörittävän eukkoja ihailtavan tehokkaasti. Ei voi kuin ihmetellä. Herätkää pahvit. Kerjäätte ongelmia.

• vanha varma juttu

aspiriini polvienvälissä ja pitäen se tiukasti siellä on yhäkin meleko varma este siihen,ettet pamahda paksuksi

• Teeaborttikiitos

Voi että, vai leikki se ehkäisyllä, oikeesti aikuiset ihmiset!
      Miksi abortti ei käy?
      Miksi edes kuvittelet naimisissa olevan miehen jättävän vaimonsa sinun takiasi tai edes tulevan äpärän takia?
      Miksi ylipäätään pidit suhdetta yllä sen jälkeen, kun paljastui että mies on naimisissa?

Siitä vaan sitten vanhemmille itkemään, uskon että sukusikin arvostaa tapaasi pullauttaa lapsi maailmaan naimisissa olevalle miehelle

• alkuun kakkonen

Älä välitä näistä vaimoista,ykkösistä:-) ne on niin huonoja jotka loppuen lopuksi ajavat miehet paremmille vesille;-)

• YH-ISUKKI1

Joopa joo en ymmärrä teitä naisii täysin. Tiedän 2 samankaltasta ja en ymmärrä heitäkään. Maa on täynnä vapaitakin miehii ja vieläpä ihan laadukkaita. Pitää vaan varattuja venkuilla, miksi ihmeessä? Kaikkein pahinta saa aikaan menemällä rikkomaan toimivaa suhdetta ja tulemalla paksuksi, olettaen että saa siitä miehen. Voinpa sanoo, että unen näit.
      Olis fiksumpaa ja kaikinpuolin helpompaa ottaa ihan oma vapaa ukkeli kenen kanssa niitä muksuja tehtailee. Eikä mitään "kauniit ja rohkeat" tyyliin kun olen paksuna olen osa perhettä.
      Joskus vois miettiä asioita, ennen kun mitään tapahtuu. Eipä tartte sit itkee kun mies ei lähekkään mukaan miten on suunnitellu. Useinmiten entiin muija pitää siitä kii eikä siitä irti laske. PAREMPI HOMMAA OMA, ETTEI JÄÄ YKSIN!!!

• ei halunnut kuin helppoa pillua kun oli saanu haluu unohtaa. Miten naiset lankee aina tähän....

• tyhmyys tiivistyy

Trolli mikä trolli.

Tyhmät kommentoi selvää trollia.

• että

Näin siinä käy kun hullu uittaa mulkkua idiootin perseessä.

• elämänlöytänytN78

Oon naimisissa ja minullahan oli 2 vuotta sitten salasuhde Kongolaisen miehen kanssa. Sain lapsen hänelle. Tumma lapsi oli miehelle liikaa. Nyt olen yksin lapsen kanssa, mutta niin sen pitikin mennä.

• kongo kongo!!!

Mihin se kongolainen jäi?????

• kongo kongo!!! kirjoitti:

Taisi olla tumma lapsi tummallekin miehelle liikaa.

• musta tuntuu

Oletko naimisissa niggeboyn vai ukkosi kanssa?Epäselvää mongerrusta, ei ihme,että mulatin väänsit.

• perhearvot
        kekek-kekek kirjoitti:

Taisi olla tumma lapsi tummallekin miehelle liikaa.

Kongolainen ei jättänyt vaimoaan ja nyt heillä 3 lasta.

• elämänlöytänytN78
        kongo kongo!!! kirjoitti:

Itäsuomalaisen miehen kanssa olemme siis edelleen virallisesti naimisissa. Ku en ollut varma kenen lapsi oli ja ajattelin parasta. Mies ei ole varmaan edelleenkään voinut käsitellä asiaa. En pitänyt yhteyttä enää tähän kongolaiseen mieheen raskauden loppuvaiheilla. Hän asuu tällä hetkellä Tanskassa.

• elämä kantaa

1. Onnea lapsesta. Keskity lapseen ja äitiyteen.

2. Suhteesi miehen kanssa on sivuseikka. Mieti voitko luottaa mieheen.

3. Vahvistuta isyys, se antaa lapselle taloudellista turvaa jos sattuu ettei mies muuten isän roolissa toimi.

4. Selvitä jo ennen lapsen syntymää mahdollisimman paljon asioita, jos joudut olemaan tuoreen äitiyden tilanteessa yksin. Ole neuvolassa avoin ja pyydä ja ota vastaan kaikki mahdollinen tuki, keskusteluapu jne. Kun lapsi syntyy, niin se imaisee ajan siinä alussa.

5. Vaadi mieheltä joko kunnon suhde kanssasi tai ettei ole luonasi lainkaan (voitte toki tavata edelleen, mutta ei leikkiyhdessäasumista); sinun on järjestettävä asumisesi sen mukaan hoidatko lapsen kokonaan yksin vai onko mies apuna.

• läheltä seurannut

Kuule sinä tyttönen,sinulle kävi,kuten lukuisille naisille,joille on valehdeltu ihan samalla tavoin,meillä miehillä on se kumma vietti,vaikka olemme naimisissa,niin uskottelemme todella voimakkaasti,ettemme ole naimisissa ja jopa lopulta alamme asiaan uskomaan tavallaan,sillä kuvittelemme suhteen katkeavan,jos kerromme olevamme naimisissa ja näin tämä lukuisien murheiden kierre jatkuu vuosikymmenistä vuosisatoihin,olen hyvin pahoillani kohtalostasi,mutta usko,että ketään ei väkisin voi pitää ja jos mies on ollut jo kauemman aikaa naimisissa,niin hän kokee vieraat naiset suurina valloituksina,joilla haluaa itselleen todistaa olevansa edelleen nuori ja kiinnostava ja siksi hakeutuu tilanteisiin,joista sitten kehittyy ajan kanssa tilanteita,joista onkin liki mahdoton päästä irtautumaan,mutta kylmä totuushan on semmoista,että naimisissa oleva mies ei riko perhettään,vaikka olisi alkuhuumassa sinulle luvannut maat ja mannut,sillä veri vetää siihen tuttuun ja turvalliseen arkeen ja vaimon ja ehkä jo vaimon kanssa hankittujen lasten luokse ja mitä enempi painostat miestä luoksesi tai alat uhkailemaan,että paljastat vaimollensa asian todellisen luonteen,että hän lupasi erota ja lupasi huolehtia,kaikki on tyhjiä lupauksia,itse olen mies ja tiedän lukuisia surullisia samankaltaisia tapauksia,mutta jos sinä et halua yksinhuoltajaksi,nin mieti vaihtoehtoja,joko keskeytät raskauden tai sitten valmistut äitiyteen yksin,joka on varmasti peloittava tunne,kun ei tiedä pärjätäkö lapsen kanssa vaiko ei,tosin monia naisiahan on yksinhuoltajina samoista syistä ,kuin sinä ja ovat onnistuneet tapaamaan miehen,joka on hyvinkin fiksu ja ehkä eronnut aikaisemmasta suhteesta ja hyväksyy lapsesi ja pitää hänt',kuin omansa,muttaa niitä on 1/10:nestä olmassa,jotka todella pystyy rakastamaan toisen miehen lasta,muista,että kaikkein varmin tapa on menettää se mies,josta ehkä kovasti vielä välität,niin uhkailla asian kertomisesta hänen vaimolleen,sillä silloin asiaan tulee mukaan viha ja silloin olet pelin hävinnyt,koita olla välinpitämätön ja sano,jos aioit lapsen pitää,niin mies osaa alkaa miettimään asian tulevan väkisin vaimon tietoon ja kaikki vaimot ei moisia syrjähyppyjä hyväksy ,vaan jättävät miehensä,niin silloin sinulle aukeaa uusi mahdollisuus saada mies itsellesi tuon alkushokin jälkeen vielä takaisin,mutta kiristämällä menetät aivan varmasti mahdollisuuden suhteen kehittymiselle,jos mies ahdistetaan nurkkaan,niin olet pelisi menettänyt,itse tekisisn abortin ja jatkaisin elämääni etsien miehen,joka ei olisi naimisissa,sillä vielä rehellisiä miehiäkin on,vaikka uskosi taitaa olla tällä hetkellä menetetty asian suhteen,mutta on niitä vielä ja jos sinulla ei lapsia ole,niin paremmat eväät saat lopulle elämääsi,vaikka asia sinua varmasti nyt kovasti peloittaakin,niin abortti on parempi vaihtoehto monesti,kuin yksin kasvattaa lapsi ja lopettaa opiskelu taikka työelämä ja sosiaalinen verkostosi,sillä sekin menee nurin tuossa vaiheessa,kun lapsi tulee,niin silloin sinulla ei helppoa tule olemaan,mutta pärjäät sinä kummiskin,päätös sinun kannattaa tehdä yksin ja ajatella lopun elämäsi kannalta vaihtoehtoja,että haluatko kestää kaiken valvomisen,huolestumisen lapsen sairastumisesta yksin,sillä se ei tule koskaan olemaan helppoa ja uuden miehen löytäminen pienen lapsen kanssa on hyvin vaikeaa,sillä asian tiedän,koska vaimoni siskolle kävi,kuten sinulle ja hänen elämä meni piloille,kun lapsensa päätti pitää ja nykyisin on mukana jo kuningas alkoholi päivittäin mukana hänen elämässään ja lapsi kärsii kovasti ja miehet joita hän kiinnostaa,niin näkyy järjestään hakevan vain yhden illan suhtdetta ja näin on mennyt jo 12 vuotta,joten abortti olisi ollut hänelle oikea vaihtoehto,mutta välttämättä se sinulle ei niin ole.mietiskele vaihtoehtojasi rauhassa ja tee niinkuin itsestäsi tuntuu,älä usko muita ,vaan kuuntele itseäsi,että mitä haluat elämältä,haluatko uran ,uuden miehen,joka onnistuu lapsettomalta helpommin,kuin naiselta,jolla lapsi on,sillä yleensä saat jonkun surkimuksen riesaksesi siihen vielä ja hetki,niin taas se surkimus vaihtuu toiseen samanlaiseen,sääli,mutta näin miehet asiaa käsittelee,vastuuta ei enään tunneta edes käsitteenä,onnea sinun ratkaisullesi,toivotavasti päätös minkä teet on oikea.

• Tarkoitit hyvää

Oikeinkirjoitus kunniaan!
        Kuka jaksaa lukea tuota pötkötekstiä ilman asiallisia välimerkkejä? Ei ainakaan nämä kakkoset, joilta puuttuu muutenkin normaali elämäntaito.

• Miksi YH:ksi???

IHMEEN TAANTUNUTTA VÄKEÄ: NYT HUUDAN, KOSKA HALUAN ETTÄ TÄMÄ HUOMATAAN JA ANTEEKSI...

MIKSI IHMEESSÄ NAISEN PITÄÄ VALMISTAUTUA YKSINHUOLTAJUUTEEN!!!

VASTUU HUOLTAJUUDESTA ON LÄHTÖKOHTAISESTI MOLEMMILLA:

HUOLTAJUUS VOIDAAN LAITTAA PUOLIKSI JA SILLÄ SIPULI.

• Raukkoja on

"miehet joita hän kiinnostaa,niin näkyy järjestään hakevan vain yhden illan suhtdetta"
        Ikävää todeta, kakkosen osaan tyytyvillä on usein heikko itsetunto (antaa kohdella itseään väärin ja pitkäaikaisesti). Hyväksyy itseensä mitä vaan loukkauksia ja luulee lapsellisesti, että lapsen teolla sinuakin rakastettaisiin. Jos ei opi edes kokemuksistaan, tulevaisuus voi olla julma. Juopottelevia yh-äitejä on lähiöbaarit täynnä, he ovat miesten keskuudessa tunnettuja nk. helppoina naisina, joilta saa aina. Voi raukkoja, menkää katsomaan itse miten he käyttäytyvät lähiöbaarissa.

• joooo,aikas kinkine tilanne...mut se ukko myös kusetti sua eli se bastardio.
      jätä äijä nyt jos koskaan..oikeesti.

• dfgbnm

Hyvin tämä ylläpidon avaama provo on kerännyt viestejä. Heh.

• muslimnam89222

Ryhmäpari avioliittoon. Siis 2 miestä ja yksi nainen. Sitten saa mitä haluaa, ainakin munaa tarpeeksi, jos miehet ovat miehiä.

• miss Y.

Uhkaat kertoa hänen vaimolleen jos ei tule kunon kymmenyksiä elatusapuna. Jasamalla uhkaat kertoa jos äijä jättää sinut.

Etkä suostu yhteishuoltajuuteen.

Helppoa.

• Älyhoi!9

Me naiset päätämme synnytämmekö lapsia vai emme ja myös kuinka monta.Minä ainakin olen niin tehnyt.Itse ne on elätettävä ja hoidettava ei niitästä yhteiskunnan elättejä kannata tehdä jo ennen syntymäänsä.Eikä miestä kiinni pidetä raskauksilla se on hölmönhommaa.Minä päätän kenenkanssa lapsia laitan en ainakan toisten aviomiehien kanssa.Teiniikäisten hommilta kuulostaa!

• inhoan sua, niin-

inhoaa kaikki muutki.

alotuksen tekijälle voi olla vain vihanen,

olet tehny maailan typerimmän tyhmyyden,

kyllä EHKÄISY kuuluu AINA naiselle, joten olet syyllinen yksin tapahtumaan,

ilmeisesti teit sen sittenki aivan tahallasi koska olet rakastunu häneen,

yrität tälläkonstilla sita hänet itseesi,

nyt ainaki olet saanu hirvittävän ihmis - suhteitten SOTKUN aikaan ,

olet tyypillinen typerys,

anteeksi sulle ei voi kukaan antaa, vain jumala jos sekään

• Vikaa molemmissa perkele, jos äijä tahtoo vierasta pillua niin pitäköön huoli ettei toinen nasahda paksuksi kun lapset on viattomia aikuisten töppäilyihin ja lapsia saadaan ei tehdä ja naiselle vaan et turha kitistä kun paskat on housussa, nyt mietit loppu elämän mitä tuli tehtyä sen kivan munan kans kun pikkunen temmeltää olkkarissa ja muistuttaa " hoitoasi "

• Tiina.

Minullekin on lapsi tulossa ja mies on naimisissa. Onneksi minun kanssani.

• meizic

Tsemppiä vaan sinulle,kyllä asioilla on tapana järjestyä..ja mies on aikanaan valintansa tehnyt,kun aloitti suhteen sinun kanssa,kaipa hän myös kantaa vastuun,kummastakin puoliskostaan. Nauti vaan tulevasta lapsesta,elämällä on paljon meille antaa,kun vaan uskallamme ottaa sen vastaan.

• hahahahahahaha11

Se siitä saa kun alkaa holtittomasti poikimaan. HAHAH. Hajoa siihen ja äpärääsi.

• Tuossa tilanteessa..

...ainoa järkevä teko on lopettaa tuo typerä provoilu!!!!!!!!

• Tuossa tilanteessa 2

...ainoa järkevä teko on lopettaa tuo typerä provoilu!!!!!!!!

• myötätuntoinen

Hei! Sinuna eroaisin tuosta miehestä, tulee pettämään sinuakin myöhemmin, pelkkiä sydänsuruja on siis joka tapauksessa tiedossa. Keskity nyt lapseen; hän ansaitsee tietää kuka hänen isänsä on, eli isyyden tunnustaminen ja elatustuki. Ulkopuolisten pahat puheet voit unohtaa, jokainen meistä voi tehdä erehdyksiä ja sinua on kohdeltu todella huonosti kun suhde on alkanut valheella. Neuvolan kautta saat varmasti jotain keskusteluapuakin.
      Voimia Sinulle!

• Työhanskat käteen...

En voi antaa kuin yhden neuvon tai toteamuksen. Itse kovan koulun käyneenä opein että tuon luokan jutut on vain urakoitava itse läpi. Netin palstoilta et apua saa, se on varmaan tullut jo selväksi. Nyt on tullut se hetki sun elämässä kun jööti on väännettävä tai sitten nouset pois pöntöltä. Tätä et voi ulkoistaa, ite se on hoidettava. Teit sitten minkä päätöksen hyvänsä, niin pärjäät kyllä. Usko itseesi!

• ansassa...

Mies kertoi vaimolleen asiasta ja vaimo ei ollut tyytyväinen... Vaimo soitti, että jos synnytän lapsen enkä ota aborttia lapsi kuolee muuten!! En uskalla edes lähteä talostani enään, en tiedä mitä tehdä??!

• Lähestymiskielto....

Ota yhteys viranomaisiin. Kerro uhkauksesta.
        Kysy mitä voit tehdä.

• Yksi uhkaus ei riitä
        Lähestymiskielto.... kirjoitti:

Ota yhteys viranomaisiin. Kerro uhkauksesta.
        Kysy mitä voit tehdä.

Mitään ei voi tehdä, jos oli vain yksi, sanallinen uhkaus. Jos jatkuisi pitkäaikaisena, sitten vasta voi saada viranomaisapua.

• parisuhde???

Miksi ihimeessä asiasta ei ole puhuttu? Aikaahan on ollut sen 2 vuotta... Minä ainakin oman seurustelukaverini tiesin jo alusta lähtien, ja itseni, ettei kumpikaan halua- minä enää, koska aiemmasta liitosta on jo aikuiset...
      En itse vakiavokkina tai ihan aviovaimonakaan ilahtuisi, jos siippa tekisi lapsen jollekulle, ylipäätään pettäisi.
      Nythän itse valitset. Abortti tai nyytti ilman miestä- älä luule että takiasi eroaa, lapsenkaan takia.
      Minä tilanteessasi olisin hyvilläni, muksu jonka saa yksin kasvattaa. Etkö ole huomannut että miehet on vähän semmosia, passattavia?

Toivotan onnea kummin sit valitset. Ajattele kumminkin ensin... Mistä kaikesta muksusi joutuu tappelemaan sitten kun isästään aika jättää. että onko se sen arvoista.
      Vai kieltäydytkö ilmoittamasta isän nimeä- se olisi helpoin, jos ongelmia muuten tulisi. Kyllä sitä selviytyy.

• nää on näitä taas!

Pelkkä feikki koko tarina.

• aviovaimo eka

Kyllä sen mies itse päättää.Olit vain hetken humaus.Eroon menee kokonainen vuosi.Sinä aikana sinä olet jo synnyttänyt.Sitten tulee isyyden tunnustaminen.Sitä ei välttämättä mies tee.Elatusmaksuja et sitten häneltä saa.Saat sen kyllä sossusta mutta se on paljonpienempi rahamäärä kun oikeuden määräämä isältä. Jos miehellä on elatusvelvollisia lapsia oikean aviopuolisonsa kanssa on elatusmaksu äpärälle sitäkin pienempi koska hänen täytyy avioliiton lapset ensin elättää. Voi tyttö parka eikö niitä vapaita miehiä enää ollut? Nyt soppa on sinun yksin selvitettävä.Toivon että kannat nyt vastuun kun et ole sitä vielä tehnyt. Yksinhuoltajilla on kyllä paljon etuja jos nyt sitten satut esim. lapsen ja maineesi takia saamaan sellaisen asunnon että vuokranantaja myös hyväksyy lapsen..Yksin jäit ongelmien kanssa pienestä ilottelusta huolimatta.

• hyssyntyssyn

Tää on kuin joku Niskavuori elokuva. Hahhaa.

• annh1

niinkuin petaa saa myös makaa!

• God bless me

sanoinhan, vankiloiden ja nuorten ja asiaa ymmärtämättömien puolesta sanoisin ne usein ja eri muodoissaa, eri ajankohtaan, tarkoittaa, tutkittuakin, mitä tarkoittaen ne sanat ... Ne terveellisen olemassaolon puolesta, en Jaakobin puolesta, enkä Israelin puolesta, en Jeesus eri ilmiöissä puolesta, ........ siis, sanoisinko esim. ismaelilaisten puolesta ... siunaus on Jumala ja Herra, ei yksikään kirjallinen mailmanhistoriassa nyt esllä oleva, varokaa ... ja esim. ottaa nyt opiksi esim. Korealaisista ... terveellinen sikiäminen on mailman vaihtoehto ei mikään vaihto ehtoliike ......... vieraisiin naisiin ja naimattomiinkin ryhtyminen on ja sitä tapahtuu, säilyy raiskattavaksikin, soisin ... oi, jo oisin, ........ tulee pahaa jälkeä .... pahemmin kuin kukaan aikaisemmin ..........

• name of yeshua

THE GOD BLESS ME? SANOISIN osaltani, puolestani, argumentti, kommentti ASIAA UUDELLEEN JA UUDESTAAN PUITUANI - ei islamilaisten muhamettilaisten ei ismaelilaisten, vaan Israel /vain israelille itsensä ilmoittanut jumala minua siunata/ Jumala minua siunatkoon, israelille itsensä Jumala minua siunatkoon, joten Jumala abramille - aabrahamille ja iisakille ja jaakobille ja minulle ja ismaelille ja minulle ..., uskontoa tieteenä ja elämäntapana puolesta, /asiansa ajajana Herra/ asiaa tarkasti, voisiko hän ja nämä kolme miestä Herra minua siunata, poikkeuksena kaikista asiaansa jos jotakin vaahdonneitten silmien alla

• suomi yksin jumalan
        name of yeshua kirjoitti:

THE GOD BLESS ME? SANOISIN osaltani, puolestani, argumentti, kommentti ASIAA UUDELLEEN JA UUDESTAAN PUITUANI - ei islamilaisten muhamettilaisten ei ismaelilaisten, vaan Israel /vain israelille itsensä ilmoittanut jumala minua siunata/ Jumala minua siunatkoon, israelille itsensä Jumala minua siunatkoon, joten Jumala abramille - aabrahamille ja iisakille ja jaakobille ja minulle ja ismaelille ja minulle ..., uskontoa tieteenä ja elämäntapana puolesta, /asiansa ajajana Herra/ asiaa tarkasti, voisiko hän ja nämä kolme miestä Herra minua siunata, poikkeuksena kaikista asiaansa jos jotakin vaahdonneitten silmien alla

osaltani olen alkanut katselee sillä vanhalla silmällä mailman naisia jo erotukseksi sillä ........... naisetkin on alkanu katselee minua sillä, alan uskomaan ja sitten on vain ajan kysymys saako näistä roomalais-katolisista ja kreikkalais-katolisista ja muistakin, meitähän on pian jo ainakin useampiakin miljardeja huolimatta minun kyvykkyyttä/kyvyttömyyttä heittää spermaa oikeaan paikkaan, uskontoa-asioissa ei kannata mennä naimaan, rakastamaan, raiskattavaksi raiskaamaan, mutta sopivaa ajatellen on vaihto-ehtoisia muotoja saada lapsia moniin eri verrokki ryhmiin, riippumatta mikä tarkoitus on, useammillehan naiminen ja sikiäminen on pelkkää temppua, tempun perään, on näitä yllättäviä muutoksia populaatioissa ennenkin nähty, viimeksi arvellaan elämää kuussakin kokeiltu, vaan olisipa se temppu ja sitten mutaatioita ihmisen viiveen täsimuotoiseksi selviytyjäksi, no sivilisaation säilymiseksi Jumalani, missä minun olisi naida ja heittää spermat - "sinä käännät minun sydämeni minun sukuni puoleen" ei aiemmin kirjallisuudessa esillä, sitäkin oikeampaa viedä asiani Herran eteen, siunatkoon

• [simson]
        suomi yksin jumalan kirjoitti:

osaltani olen alkanut katselee sillä vanhalla silmällä mailman naisia jo erotukseksi sillä ........... naisetkin on alkanu katselee minua sillä, alan uskomaan ja sitten on vain ajan kysymys saako näistä roomalais-katolisista ja kreikkalais-katolisista ja muistakin, meitähän on pian jo ainakin useampiakin miljardeja huolimatta minun kyvykkyyttä/kyvyttömyyttä heittää spermaa oikeaan paikkaan, uskontoa-asioissa ei kannata mennä naimaan, rakastamaan, raiskattavaksi raiskaamaan, mutta sopivaa ajatellen on vaihto-ehtoisia muotoja saada lapsia moniin eri verrokki ryhmiin, riippumatta mikä tarkoitus on, useammillehan naiminen ja sikiäminen on pelkkää temppua, tempun perään, on näitä yllättäviä muutoksia populaatioissa ennenkin nähty, viimeksi arvellaan elämää kuussakin kokeiltu, vaan olisipa se temppu ja sitten mutaatioita ihmisen viiveen täsimuotoiseksi selviytyjäksi, no sivilisaation säilymiseksi Jumalani, missä minun olisi naida ja heittää spermat - "sinä käännät minun sydämeni minun sukuni puoleen" ei aiemmin kirjallisuudessa esillä, sitäkin oikeampaa viedä asiani Herran eteen, siunatkoon

God bless me - name of yeshua - suomi yksin jumalan

• naimahaaaiaa
        [simson] kirjoitti:

God bless me - name of yeshua - suomi yksin jumalan

ahaa takaan jokaiselle suomalaiselle suomalaisia nämä kaikki ovat juuri anttilan kassalle tuli sellainen ettei vedä ulkomaanmatkatkaan mitään yhtään vertaisia ilmestyksestä, olen suomalaisena erittäin ylpeä mahdollisuudesta päästä kauan kaipamiiini naimisiin ja sillälailla ettei aurinkorannikon hihhuli vili pedilläkään yllä siinä vertaillaan suomalaisia sexuaalitaitoja, niin, kyllä kansan keskellä Jumalan ihmeissä olisi oltava sijaa seurakunnissa saada selkeää Jumalan käden opetusta ettei kiinnostaisi naida jokaisen toisen naisen ja toisen miehenkään ruiskeita, olemme oikeassa, ruiskeista on kysymys, ei muuten olisi opittu valmistamaaan suonensisäisiäkään syytä syytä syystä seuraa seurausta kotoutujalle afrikasta vähänkin viiveellä seuraa niin ja sitten minä tarjoan ja sitten minä tarjoan ja sitten minä tarjoan ahaa ahaa ahaa

• tumpputtaja

pelastit päiväni.

• odydeus

noita vahinkoja sattuu ja on sattunut kautta aikojen jalkavaimojen kanssa
      Kun se vaki suhde alkanut puuduttaa,on upea saada vierasta pillua
      Ehkä jota rietaampaa upeaa seksiä usein ja pitkään

• orgasmin dilemma

me kiitämme korealaisten havainnosta tehdä selvää isoista ja pienistä, on muitakin pelittäjiä ja pelaajia

• Pirjo Ps.

Synnytä lapsi ja anna adoptioon. Näin hän tulee saamaan kunnolliset vanhemmat eikä tarvitse kantaa äpärän leimaa koko pienen ikänsä siveettömän äidin hoivissa.

Ikävä ettei Suomessa ole kuin vanhan hyvän ajan Irlannissa, missä tuollaiset langenneet naiset toimitettiin luostariin raskautensa ajaksi pyykkejä pesemään ja katumusta harjoittamaan ja sen jälkeen lapsi OTETTIIN! näiltä pois. Ei ihme, että se maa on nyt vararikossa.

ONNEKSI! Suomella on edelleen toivoa kun puolueemme puheenjohtajasta, roomalaiskatolista uskoa tunnustavasta TIMO SOINISTA! tulee presidentti, niin voimme alkaa perustamaan luostareita muun muassa näiden porttojen oikaisemiseksi. Samalla poistuu abortin häpeä kotimaamme päältä.

• just niin

Soinista ei ikinä tuu pressaa...nykyään me kaikki ollaan äpäriä.

• just niin

Soinista ei ikinä tuu pressaa...nykyään me kaikki ollaan äpäriä.

• Shebialibassa

Käänny islamiin. Voit jatkaa miehen jalkavaimona.

• yks äiti

Nyt vaan mietit, onko sinusta yksinhuoltajaksi. Eli jos haluat pitää lapsen, pidät ja kasvatat ihan itse.
      Pärjäät kyllä...kokemuksesta ja muidenkin kokemuksista tiedän, että lastaan rakastava äiti pystyy yksinkin kasvattamaan lapsensa.
      Jos mies ei ole jo vaimoaan jättänyt, ei todennäköisesti jätä tämänkään jälkeen.

Siis unohda mies ja kanna yksin vastuu.

• huiskista

heh..sitä saa mitä tilaa. pelkkä sexisuhde on aina tuomittu kuolemaan ja nainen kärsii...aina ,,pelkän sexin varaan täysin turha unelmoida muusta..seksi on aina vain pelkkää HIMOA JA EI OLLENKAAN rakkautta, vaikka moni niin kuvittelee ja luulee!!!

• Itse pedattu...

Hah, ihan olet kuin piikatyttö ennen vanhaan. Köyhä yksinhuoltajan elämä odottaa sinua, etkä varmasti nää äijästä enää vilaustakaan. Et kai vaan jättänyt ehkäisyä miehen kontolle? Jos jätit niin se on sama kuin hankkiutua tahallaan raskaaksi. Miehiin EI VAAN VOI luottaa.

• yhäippä

Aloittajalle sanoisin että jätä mies elämään epärehellistä suhdettaan vaimonsa kanssa ja hoida lapsesi yksin jos olet vastuuntuntoinen ihminen!

Oma lapseni sai alkunsa 3vuotta sitten tilanteessa jossa mies oli valehdellut siviilisäätynsä ja asia paljastui kun kerroin raskaudesta. Tosin ehkäisyäkin oli käytetty, mies vain ei kertonut kumin hajonneen.. Epäilin silloin asiaa ja kysyinkin heti yhdynnän päätteeksi sitä mutta hän valehteli. Mies vaati aborttia ja uhkaili minua mutta totesin hänelle suoraa etten halua kuulla enkä nähdä häntä enää ikinä. Pakkasin omaisuuteni ja muutin pois hänen läheisyydestään (500kilsan päähän) ja nautin raskaus ajasta ja olen erittäin tyytyväinen yksinhuoltajana. Lapselleni isä on kuollut raskauden alkuaikaan. Lapsi on sosiaalinen, terve ja hyvin tulee toimeen ilman isäänsä :)

• hoh hoh

Tuo niin ilmiselvä trolli ettei rajaa tai muuten kyse olisi todella vajakista ämmästä.

• toimittaja7

Hei "ansassa..."!

Etsin Olivia-lehteen haastateltavaa teemasta "Elämä toisena naisena". Olisi mielenkiintoista kuulla tarinasi jutussamme. Voisitko lähteä anonyymisti juttuun mukaan? Mikäli kiinnostuit, voit laittaa minulle sähköpostilla yhteystietosi:

toimittaja(at)yahoo.com

• LidlHidlö

Siitä voi tulla vaikka pikkuHitler, joka laittaa kaikki tälle palstalle kirjoittaneet piikkilangan taa nuolemaan aidanseipäitä.

• Ha haa..

Odotti se eräs "lääkärinkin" pari vuotta nelosia..

On varmaa rankkaa olla yksin huoltaja ja vielä rankempaa jos sen tekee suhteeseen kykenettomän ja keskenkasvuisen miehen kanssa.

• Koroppi 7

Tästäkin ketjusta ilmenee että ns. 'normaalit' nykyämmät ovat kaikkea muuta kuin normaaleja. Eli ovat päästään täysin sekaisin.

Ei tullut jumaliste mieleen erota ensin ja alkaa vasta sitten säätämään lisää? No eipä tietenkään. Tyhmille aaseille ei tule mieleen olla suoria ja rehtejä teoissaan.

Toinen asia on että te nykajan kalkkunat teette uudelleen ja uudelleen samat virheet. Teille ei kelpaa tervejärkiset miehet, vaan kierot vesipäät joiden kanssa sitten saatte ko. ongelmia. Se taas on teille lampaille aivan oikein - kun ei järki toimi on vain hyvä että ongelmia tulee.

• sosiaaliset taidot?!

Eipä omakaan elämäsi aivan helppoa liene, kun noin rumasti tapaat ihmisistä puhua.

• Hohhoijaaaa...

Mistä näitä bimboja riittää???

Kaikista eniten huolestuttaa tämä LAPSI, koska hänellä on niin huonot lähtökohdat elämään jo tässä vaiheessa, vaikka ei ole edes syntynytkään.
      Lapsiraukka :(

• tango = 2

"Mistä näitä bimboja riittää???"

Yksinkö hän raskaaksi tuli? Kaappasi ukkomiehen kerta toisensa jälkeen kotiinsa ja raiskasi?! Kyllä tähän tilanteeseen on kaksi osallista, kaksi vastuullista. Ja oletteko kukaan edes pienen hetken ajan miettineet, että ehkä tilanne ei ole yhtään niin likainen kuin millaisena sen haluatte nähdä?!

• Tyhmästä

kärsii myös jälkipolvi.
      Mitä kummaa, leikittekö lääkärikeikkejä ja mies yksin leikki ehkäisyllä? Sinähän olet toki vain se väärinymmärretty ja kaltoin kohdeltu, etkö vaan.
      Mistä teitä tonopäitä aina sikiää? Ei,,,kukaan muu ei ole koskaan kokenut vastaavaa tilannetta.
      Ei sitten juolahtanut mieleen ettet kuitenkaan ole panoa suuremmassa roolissa tuon "sankarisi" asteikolla? Jos alkuun valehtelee siviilisäätynsä ja siitä käryttyään pitää vielä pitää kotipään kulisseja pystyssä pari vuotta ja huorata pitkin maakuntia, niin ehkäpä sinä et todellakaan ole hänelle se oikea. Eihän sitä eroa ole kuulunut kun se luottopakkisi ei ole kotipäätä asiasta infonnut. Saattaa rakastava vaimo olla autuaan tietämätön edelleen miehensä matkaharrastuksista. Onnea teille:)).

• Axe63

Luultavasti suhteenne päättyy tähän. Hoidat asianmukaiset elatusmaksut kuntoon - miehelle ne kustantavat keskimäärin 200 e/kk eli noin 60.000 euroa. Vaimoa saattaa hieman harmittaa, että nämä rahat ovat taloudesta pois.

• salarrakas40

Missä asuu siis tämä mies???
      Itsellä samanlainen kokemus että mies valehteli ....
      raskaaksi en tullut mutta
      vaimo oli ja lapsia vaikka piti olla eronnut ja lapseton.
      Tosin aion ottaa tämän miehen omakseni sorry vaan vaimo....!!!

• ehehehehhhehh

Onnea sulle. Saat pettävän miehen. Ihana tulevaisuus sulla edessä. Toivottavasti vaimo luopuu hänestä taistelutta ja pääsee elämään onnellista elämää ilman kpäätä rinnallaan. Mä uskon, että kun aikaa kuluu, niin vaimo vielä kiittää sua.

• 131225
        ehehehehhhehh kirjoitti:

Onnea sulle. Saat pettävän miehen. Ihana tulevaisuus sulla edessä. Toivottavasti vaimo luopuu hänestä taistelutta ja pääsee elämään onnellista elämää ilman kpäätä rinnallaan. Mä uskon, että kun aikaa kuluu, niin vaimo vielä kiittää sua.

Olisin todella kiittänyt jos joku niistä naisista olisi sen äijän vienyt. Raskaana tai ei.
        Yleensä ne vain eivät halua lähteä, mulkut.

• sorryvaan

Sorry vaan "salarrakas40"... Luuletko, että mies muuttuu sinun takiasi??
      Hahhah! Jossain vaiheessa tämä petturi-ukkeli jättää sinut uuden salarakkaan takia. Pilkka sattuu silloin omaan nilkkaan ;)

• ei mene läpi

Mä en kyllä tajua noin vastuuttomia naisia. Mies leikki ehkäisyn kanssa ja sä läksit leikkiin mukaan. Missä sun järki oli? Vai uskoiko aikuinen nainen, että esim. keskeytetty yhdyntä on loistava ehkäisykeino? Jos sä olisit halunnut, olisit pitänyt ehkäisystä itse huolta. Eikös vaan? Tahallasi teit, tuo selitys ei uppoa kehenkään, että mies leikki ja on yksin syyllinen tilanteeseesi.

• .....

Sen siitä saa kun aikansa vehtaa varatun miehen kanssa...onnea vaan se oli oma valintasi. Taas saadaan 1 yh lisää tähän maahan tai sitten yksi parisuhde jälleen rikottua. V*ttu että on ylevää...

• mies_v86_

Ois varmaan kannattanut käyttää kumia. Se on kuitenki sitten nainen joka synnyttää ja hoitaa sen lapsen jos mies päättää olla puuttumatta asiaan mitenkään. Miehenhän on helppo käydä panemassa naista kuin naista, noni karrikoidusti ja se on täysin naisen vastuulla käyttää kumia jos ei halua raskaaksi. EI mies siitä panemisesta raskaaksi tule. Toki toimivassa parisuhteessa se on molempien asia huolehtiä ehkäisystä, mutta tässä ei nyt mitä ilmeisemmin ole sellaisesta kyse ollut.

• tyhmäpää kroppa kärs

Alat varautua yksinhuoltajan arkeen. Se ei mitään tavatonta ole. Voi olla että siipallasi on siellä toisella paikkakunnalla kokonainen perhe, eikä vain "vieraantunut" vaimo. Parhaassa tapauksessa hänellä on vielä kolmas muija jossain muualla.

Lapsi on halunnut nyt maailmaan tulla ja tulee.
      Painostamalla et tuollaista häntäheikkiä saa kuin hetkeksi sitoutumaan, sitten alkaa "vieraantuminen" sinusta. Nyt aluksi on tärkeintä, että isukki tunnustaa omansa, ja sopia elatuksesta ja mahdollisista isällisistä oikeuksista ja velvotteista. Ymmärräthän, ettei se ole helppoa hänellekään mennä kertomaan kolmelle muksulle ja siipalle, että kuulkaas, tässä teidän pikkuveli/sisko, sanokaa moi!

• nammamiaiinn

alottaja on TROLI .

ihan selvä troli.

ÄLKÄÄ PLIIIISSS antako aina NARRAT itseenne pliiiiiisss

• mlpr1

Mielipiteeni ei ole mitään moralisointia, mutta minusta tilanne on yksinkertaisesti tämä: kyllä aikuisen ihmisen pitää ihan itse tajuta tekojensa seuraukset. Sinä menit ihan tieten tahtoen jakamaan tavaraasi varatulle ja tulit raskaaksi, haikaran nokassako luulit lasten maailmaan ilmestyvän?

Jos todella haluaisit tehdä asiassa oikein, tapaisit miesystäväsi vaimon rehdisti kasvotusten ja tunnustaisit totuuden. Mutta tuskin sinusta siihen on, joten se lienee jää miesystäväsi asiaksi tunnustaa asia ja sitten on jälleen yksi avioliitto särkynyt. Se on sitten sinun ja miesystäväsi asia kantaa omallatunnollaan tämä asia, tokihan tangoon tarvitaan aina kaksi.

• voi että

Miks helvetissä sen pitää sanoa sen vaimolle haloo!!! Onko miehen vaimo sen kaveri??? No ei.

• mlpr1
        voi että kirjoitti:

Miks helvetissä sen pitää sanoa sen vaimolle haloo!!! Onko miehen vaimo sen kaveri??? No ei.

No jos on pokkaa pitää vuosien salasuhdetta varattuun mieheen ja odottaa hänelle vielä lasta, niin eiköhän sitten ole myös kanttia näyttää naamansa ja tunnustaakin ihan itse. Tottakai mies on tässä tilanteessa tasan tarkkaan yhtä syyllinen kuin tämä toinen nainenkin, mutta minun mielestäni tällaiset ihmiset eivät ansaitse mitään myötätuntoista mussuttamista, kantakoot vaan vastuun tekemisistään.

• ärsyyntyny

Ääliö! Huor.....!

• VASTUU MOLEMPIEN

Vastuu lapsen huoltamisesta on sekä isällä että äidillä. Jos mies on kunnollinen ja luotat häneen isänä, voit muitta mutkitta hakea yhteishuoltajuutta, jossa sinä itse olet lähihuoltaja ja saat näin ollen päättää, missä asut jne. Näin mies myös osallistuu siittämänsä lapsen hoitoon.

Miksi ihmeessä yksinhuoltajia aina syyllistetään!!! Miksi kukaan ei keksi syyllistää niitä lukemattomia miehiä, jotka eivät osallistu lapsensa hoitoon kuin minimaalisesti!

• Joskus petetty

Mitäs jatkoit suhdetta varattuun mieheen????? Olisit ilmiantanut petturin vaimolle ja etsinyt oman rakkaan!!!!

• Mieti mieti!

Se sanotna pitää paikanssa, "jos joku varastaa miehesi, ei ole parempaa kostoa kuin antaa hänen olla miehen kanssa. Sillä tosimiestä ei voi varastaa"
      Mutta sano vaimolle että olet hänen miehelleen raskaana, ja sano se myös miehelle. Et voi nyt tehdä mitään muuta, vaikka kuina huonosti menisi sen jälkeen. Älä tee abortia, minä tein ja en voi unohtaa sitä! :'( En voi saada lapsia enään, minulla oli anoregsia, ja bulimia. Koska masenuin :( Olen nyt vain reilu 27 vuotiassa, olen paljon paremmassa kunnossa kuin ennen mutta joka yö itken itseni uneen :'( Ikävä sitä pikkuista...

• yksinhuoltajaksi..

Ansa tai ei, mutta ryhdistäydy jätä mies, joka on toisen kanssa aviossa.
      Muuta niin kauas, että et enää tapaa häntä.
      Naimisissa olevasta miehestä ei ole sinulle muuta, kun harmia.
      Ikinä, et voi luottaa häneen, onhan hän pettäjä.

Valheelle ei voi mitään rakentaa.
      Ei muuta, kun elet vauvasi kanssa kahden ja etsit tukiverkot muualta. Elatusmaksut tietysti mieheltä, mutta muuten annat hänen elää omaa elämäänsä. Tässä tapauksessa ei ole edes isän kanssa tapaamiset välttämättömiä, vasta sitten voit kertoa isästä, kun lapsi kyslee.

Toivotaan, että lapsesi saa kunnon isän mallin jostain muualta.

• aikuisen neuvoja

Onpa inhottavaa nähdä kuinka paljon tänne on tullut täysin asiattomia kirjoituksia. Haukutaan ilmeisen nuorta ja epätoivoista aloittajaa vaikka miten. Tässä taas nähdään kuinka seksistinen tämä muka tasa-arvoinen maammekin on, haukutaan naista ja unohdetaan täysin että MIES on tässä huijannut sekä vaimoaan pettämällä tätä että aloittajaa antamalla tämän ymmärtää että mies on sinkku. Joten kumpikohan se tässä haukut ansaitsee, aloittaja vai kyseinen ukko?

Mies on vastuussa teoistaan ihan siinä missä nainenkin. Ei voi olla niin että mies voi p*neskella pitkin maailmaa ja siittää siinä lapsia ties kuinka paljon ja olla täysin vailla vastuuta tekemisistään.

Aloittaja, sinua on käytetty hyväksi. Jos mies olisi jättämässä vaimonsa hän olisi kyllä tehnyt sen jo. Ja vaikka mies tosiaan nyt eroaisikin vaimostaan ja alkaisi olla sinun kanssasi niin todennäköisesti sinä olisit jossain vaiheessa se petetty vaimo. Tuo on hyvin yleinen tilanne, ja suureen pettymykseen nämä päättyvät, nimenomaan naisen pettymykseen. Sanoit että abortti ei ole vaihtoehto, joten älä anna kenenkään muun sanella sinulle että sinun tulee se tehdä vaan mieti itse mitä todella haluat. Jos näin isossa asiassa tekee vastoin sitä mitä oma sydän sanoo niin se päätös tulee vaivaamaan mahdollisesti loppuelämän ajan. Ihan ensiksi, mitä sitten raskauden suhteen päätätkään tehdä, niin jätä tuollainen mies. Älä anna miehen enää lirkutella päätäsi pyörälle, pelkkää surua tuollaisesta ukosta tulet saamaan jos vielä hänelle mahdollisuuden annat. Oletan että olet vielä varsin nuori joten jos lapsen aiot pitää niin sinun olisi tärkeää saada lapsen kanssa tukea ja apua. Ota selvää millaista tukea paikkakunnallasi on nuorille perheille tarjolla. Entä omat vanhempasi, onko sinulla hyvät välit heihin? Se oma äiti kun olisi tällaisessa tilanteessa hyvin tärkeä apu ja tuki. Suosittelisin myös että kävisit jonkun ihan ammattilaisen kanssa juttelemassa jotta saisit selkiytettyä ajatuksiasi ja käymään läpi kokemaasi.

• Iloitse lapsestasi

Jananniina alkupuolella ja edellinen ovat hyviä kirjoituksia. Jos haluat pitää lapsen etkä anna sitä esimerkiksi adoptoitavaksi, niin ole niin kuin toivotun lapsen odottajat. Ole ylpeä lapsestasi. Vaikka lähtökohta on hankala, niin lapsi on sinulle annettu, Jumalan ihme on tapahtunut. Luovu siitä, että monet haluavat häpäistä sinut. Ole vahva tuleva äiti lapsille. Puhu ongelmista ystävillesi, älä häpeä. Lapsi on ihan samanlainen kuin kauan odotettu. Väärä valintasi ei pilaa elämääsi, kun otat siitä kaiken ilon ja onnen irti.

Jos ja kun tiellesi tulee myöhemmin hyviä miehiä, ajattele heitä ensin ihan itsenäsi ja toiseksi lapsesi isäpuolena. Älä päästä sänkyysi onnen onkijoita. Tuo kotiisi vain sellaisen miehen, jonka sinä itse voisit hyväksyä puolisona ja joka haluaa sinut ja lapsesi isäpuolena. Jos sinulla on kovin miehen nälkä, niin älä laske rimaa. Tee kaikki muu mahdollinen, itsensä tyydyttäminenkin on käyttökelpoinen keino suurinta tai pienempääkin poltetta rauhoittamaan.

Toivon sinulle ja rakastamallesi lapselle Jumalan siunausta, siis sellaista iloista siunausta.

• 71623

Eli pihtaa pillua kunne löytyy se oikea mies..Mitähän muuta sängystä ongitaan kuin onnea? ja käyhän se paneminen ja siittäminen seistenkin, jopa takaapäin. Siinähän Jumalasi siunaa kun on vähintään neljälle ihmiselle tehty väärin, mies, vaimo, jalkavaimo, ja syntymätön lapsi, mahdollisesti vielä miehen perheen lapset. Yksinhuoltajuus sinänsä on ok, mutta mietin montako miestä siinä vielä tapaat. Onkin vähän hankalampi löytää, osa ei halua muiden lapsia. Ensin sanot miehelle, että keskustelee vaimonsa kanssa, jos ei uskalla, menet tapaamaan itse. Katso siinä sitten tekosi jälkiä. Pyydä mies paikalle myös. Voitte vaikka muuttaa kaikki yhteen. Kaikki pillut saman katon alle, reilu peli. Jos mies haluaa leikkiö kanssani kotia, muista nyt kuitenkin, että on hormooni toimintansa ohjaamana, tai elimensä johdolla, unohtanut että on sopimussuhteessa ja rikkonut sitä. Naiminen ei vielä sitä riko mutta noin 100,000e kulut ja perintökaaren muutokset rikkoo.
      Käy myös tapaamassa niitä yksinhuoltaja äitejä jotka tunnet. Tulee arki tutummaksi. Ja miksi ei muka abortti. Lapsellisuus ja moraalittomuus? Sikiösi on parempi kuin ne jotka ovat jo syntyneet?

• Notänks

Miksi ihmeessä synnyttää lapsi umpikierolle pettäjälle?Ehkä joku haluaa sitten sellaistakin.
      Ite en kuuna kullan valkeana suostuisi moiseen.Lapsi tehdään rakkaudesta.

• Nväp

Tämä onkin varmaan se ainua foorumi, missä varatun miehen äpärä saa huomiota.

• fsadgs565656

JOs tykkäät lapsista ja haluat lapsia, tekisin sinuna lapsen, pitaisin sen, jattaisin miehen, en antaisin hanen enka hanen vaimon kuulla enaa teista mitaan. Miesta et varmaankaan saa, mutta nyt lapsen takia, katoa ja keskity vauvaan ja etsi sitten myohemmin teille mies ja isä taloon. Ei aborttia kannata tehda, jos haluat lapsia, mutta ala vedata silla vauvalla miesta. Sinuna katoaisin vaan ja keskittyisin lapseen ja nostaisin elarit valtiolta. Ei ole hapea olla yh. Jos rakastat lapsia, ota vauva yksin vastaan, yksinhuollossa. Nauti siita ja ota opiksi.

• etw564678568568

Se mies itse työnsi kikkelinsa sinuun vaikka oli naimisissa, joten ei ole ihme jos lapsia tulee. KYlla han itse on ottanut riskin. ALa kuvittele, että saat vauvalla miehen. Katoa vauvan kanssa ja nauti vauvasta. Isona lapselle ei tarvitse kertoa muuta kuin, että äiti seurusteli vahan aikaa sellaisen miehen kanssa ja erosimme ja ei ole enaa yhteystietojakaan ja etta se mies ei itse halunnut olla yhteydessä. Jos itse rakastat lasta, se tieto ei lasta isompana vahingoita häntä.

• säälistä :(

Sisko muista ,jos toi Mies pettää sen entisen vaimonsa! Jossain vaiheessa suakin se pettää , mieti vielä mitä halut tehdä ! Tuo mies on varmasti käyttänyt sua hyväks! Olet huomenna samalla tasolla kuin sen vanha vaimo !

• kdjhfsiugfhjvcxusyef

Valitettavasti kaveri ei tule eromaan vaimostaan. Kaks ivaihtoehtoa: joko jätät tai alennut kohtaloosi..mutta ihminen mikä vähäänkään arvostaa itseään ei moiseen suostu.Onne matkaan ja jos et aborttiin päädy niin ajattele edes lastasi ja hieman siinä sivussa itseäsi. Ollut aika kätevä järjestely äijälle meinaa....

• Lukekaa tarkemmin

Onko ihmiset puolisokeita vai mitä?
        Ketju on jo vuoden vanha ja nämä eräät antavat neuvoja, kuin niillä olisi enää mitään merkitystä.

• 42324323432

Vaikka kaveri tulisikin eroamaan vaimostaan, niin se nyt on vaan tosijuttu, että ajan mittaan se pettää myös sinua, koska petti edellistään sinun kanssasi.

Mieti nyt, miltä lapsistasi ja sinusta tulee tuntumaan, kun te tulette olemaan seuraavat "vaimo ja lapset" joiden seläntakana mies vehtaa taas uuden kanssa ja kertoo, kuinka on eroamassa.

Etkai oikeasti luule, ettei mukamas tekisi uudestaan? Varmasti, kun kaltaisiasi naisia on olemassa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe