Naapuri opettaa lapsensa pummeiksi!

Pummin naapuri

Naapurin monikulttuurisen perheen äiti opettaa 12 ja 10 vuotiaille lapsillensa bussissa, että tekeytyvät pieniksi ja kyykistelemällä menevät kuskin ohi sillä välin kun äiti maksaa itsensä.
Minua asia raivostuttaa tosi paljon, koska lapsillansa ja minun 11 v lapsellani on yhteinen harrastus, ja joutuvat menemään "yhdessä" samalla bussilla.
Tyttöni on tosi nolo, kun kerran kuski suuttui ja möykkäsi moku-äidille, ja äiti joutui silläkertaa maksamaan lapsensa, esitti, että voivoi, pitääkö maksaa, nehän ovat pieniä lapsia vaan...oma lapseni kyllä osaa bussilla kulkea normaalisti bussikortin kanssa, mutta täytyykö lopettaa harrastus tämän takia, kun oma lapsiparkani häpeää niin kovasti.
Yleensä kuulemma pääsevät livahtamaan kyykistelemällä maksamatta!!!
Aivan sietämätöntä, että joku voi opettaa omat lapsensa pummeiksi tuolla tavalla!
Tyttöni pelkää heitä, ja pyytää, että en puutu asiaan, koska sitten he suuttuvat hänelle, koska hän kertoi.
Mitä teen?

4

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simppeliä

Mee eri bussilla

• fhdjsk

Helppo ratkaisu. Rupeatte kuljettamaan lastanne itse. Siitäkös se napuri riemastuu :D. Ette ota kyytiin pummeja

• Pummin naapuri

Meillä ei ole autoa. Busseja kulkee sunnuntaisin harvoin, ja juuri siihen samaan bussiin on mentävä, että ovat sopivaan aikaan harrastuksessa.
      Kun ei ole lunta, pyöräilemme, mutta näillä keleillä ei uskalla, ettei lapsi liukastu.
      Naapurin skidit tulivat mukaan samaan harrastukseen, jossa tyttöni oli, koska heillä ei juurikaan ole muita kavereita, eikä muuta harrastusta...osittain arvaan kyllä miksi...
      säälittää ja suututtaa...en tiedä mitä tekisin.
      Tietty se on naapurin rouvan vastuulla, jos pummeiksi lapsensakin opettaa, mutta en voi hyväksyä tuollaista, ja oma lapseni häpeää heitä...
      Kivaa harrastusta ei lapsonen haluaisi jättää...

• n.24.hki

Sinä et kontolloi universumia pahoja asioita tapahtuu hyvillekin ihmisille. Tuo muiden pummilla matkustaminen nyt vaan on yksi elämän väistämättömyyksistä pahuuksista jolle ei yksinkertaisesti mahda mitään, hyvä kun lapsesikin oppii sen nuorena ettei hän vanhempana järkyty. Ainakin noilla lapsilla on harrastus ja enemmän sosiaalisia kontakteja sitä kautta. Ehkä perheen äiti on kamalassa taloudellisessa ahdingossa ja viimeisetkin rahat menevät harrastukseen, ehkä ei. Mutta asia ei sinulle kuulu. Et ole bussikuski tai lipuntarkastaja tai vartija. Olet nainen jolla on liian vähän oikeita ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60