Mulla poikarotat alkaa olla ehtoopuolella... Jos annan ne jollekin Madventures-henkiselle syötäväksi, niin tuleeko hänelle haittavaikutuksia, esim. ripulia? Onko rotissa aina loisia?
Rottien syöminen
A28
3
154
Vastaukset
- 12+6
Pöpöt kuolee kun elukan kypsentää hyvin. Mutta maha saattaa mennä sekaisin
- minäää
Älä nyt herranjestas anna syödä omia rottias, eihän kukaan eläinrakas niin tee. :( Mielummin eläinlääkärin lopetettavaksi.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
''eihän kukaan eläinrakas niin tee''
Ja mihinköhän tää perustuu? Kun elukka on kuollut, se on kuollut. Ei sitä kiinnosta mitä sillä sen jälkeen tehdään, eikä syötäväksi antaminen tarkoita, ettei olis rotastaan välittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657