Pyöriessä maailmalla, kiinnittää huomiota näiden pikkukuntien elinvoimaisuuteen, mikä näkyy esimerkiksi yritysten määrässä ja muuttotilastoissa, noin karkeasti sanoen.
Kangasniemellä olen asunut nyt vajaat 6 vuotta ja paikka on varsin vireä ja virkeä.
Mietin asiaa kerran kun ajelin Mäntässä. Tyhjät liiketilat loistavat ammottavina ikkunoina. Kangasniemellä en nää yhtään tyhjää liiketilaa, paitsi remontissa olevassa talosssa.
Kolmekymppisenä perheenisänä ; suosittelen !
Kangasniemi on virkeä kunta
13
691
Vastaukset
- Taina P-H
Nelikymppinen paluumuuttaja ; suosittelen myös. Ei ole mitään sellaista mitä näiltä ihmisiltä täällä ei voisi kysyä. Aivan ihanaa väkeä ja vieraskoreeta.
- iloinen ihminen
Kangasniemi on sijainniltaan hyvä; kahden suuremman kaupungin välissä. Palvelu pelaa liikkeessä kuin liikkeessä ja aitoja hymyjä tosiaan näkee paljon, toisin kuin esim Jyväskylässä.
Puula ja Synsiö ovat kalastukselle ja muulle järvitoiminnalle "sopivasti " Kangasniemen "sylissä". Asuntoja löytyy kohtuuhintaan, niin uusia kuin vanhoja ja työpaikkoja järjestyy, kun kehitetään lisää yrittäjyyttä ja sitä näköjään aloitetaan jo lapaskankaan tien risteyksessä ja hoiva-alalla. Että kangasniemelle vaan. Ei tule tehtaansavut naamalle : ) - kaipuu jäi
Kyllä Kangasniemi on tuttu, siellä tuli 22 vuotta vietettettyä mökki elämää
tiiviisti. Kaunis paikkakunta, joten suosittelen.
Nyt puhaltaa uudet tuulet muualla, mutta ikävä jäi, tosin pääseehän
siellä käymään. - turuust1
No joo, on tuossa paratiisissa kääntöpuolensa kuten kaikissa muissa paikoissa. Hyvä veli järjestelmä rullaa hallintopuolella ja voi sitä kateuden ja juoruamisen määrää paikkakunnalla, itse asiassa pahimpia juorukelloja löytyy kunnanvaltuustosta asti. Itse asuin siellä riittävän pitkään ja elämäni paras ratkaisu oli muuttaa sieltä pois. eipä ole ollut ikävä muuta kuin muutamia sinne jääneitä ystäviä.
- Kaalevi Käki
En ihmettele, että sinulta jäi vain muutama ystävä. Tunnut olevan katkera ja kateellinen itse. Valitettavasti.
Kyllä se vaan on niin, että ole sellainen toisille kuin tahoisit muiden olevan itsellesi.
Näin minä olen yrittänyt elää ja Kangasniemellä viihtynyt kauan.
Turha tänne mitään politiikan " jäännöskateuksiasi" kirjoitella. Politiikka ei aina ole "kaunista". Mutta se ken siihen leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön.
Jos olet antanut itse negatiivista aihetta juoruta, niin ethän viihdy missään paikkakunnalla ?? Pyri positiivisuuteen. sitä on paljon kangasniemellä.
Tervetuloa takaisin, mutta ei tuo asenne "naamalla" pärjää missään.
- Kössikkä
Meillä on ollut Kangasniemellä mökki yli 10v ja hyvin ollaan viihdytty. Kaunis kunta ja hyvät palvelut!!!
- kaupungissa talvet
Vietämme ystävien kanssa usein aikaa kesäisin Kangasniemellä. meillä on mökki ja vene siellä. Ihmiset ja ystävällisyys -aito sellainen on kangasniemeläisten "logo" ! Vain jossain Pohjoisen kunnissa on samanlaista ystävällisyyttä.
Tori on hienolla paikalla ja palvelu pelaa liikkeessä kuin liikkeessä. Jos jotain ei ole, niin kerrotaan mistä löytyy.
Viime kesänä uudet mökkinaapurimme toivat meille kalaa ja saimme monet hyvät keitot. Kylältä löysimme uusia tuttavia tanssiravintolasta ja Syvälahdesta. Nyt olemme menossa yhdessä Sulkavan soutuihin.
Aivan ihana paikka !
- kyyvesi
Hyvät kangasniemeläiset kertokaa mitä Lapaskankaan risteyksessä on tapahtunut talven aikaan. Onko siihen rakennettu kauppoja, kuten suunitelmissa oli, sillä kesä asukas on viimeksi ajanut siitä viime Lokakuussa, ja kohta alkaa uusi kevät rumba sinnepäin.
- sählä
Lapaskankaan liikerakennuksen seinät on saatu pystyyn, rakennustyöt jatkuu, ei vielä liiketoimintaa.
- vitsi
Eikä vieläkään ole kuin ikkunaton halli ja Kummallislehdessä Harvellit elvistelivät, että keväällä 2015 avataan. Kunnan takuuttamilla liiketoimilla ei näytä olevan niin kiirettä.
- mökkiläinen
Kiitos Kangasniemeläiset taas mukavasta kesästä. =)
- einaroinen
Kangasniemi on kahden kaupungin välissä ihan niin kuin on jotain kahden pakaran välissä: haiseva reikä. Jos nättiä tyttöä pussaat (katselet järvimaisemaa), mietipä mitä putken toisessa päässä on...
- Onko kuulunut
Mikäs siellä Puulan Golffissa jäytää, ristiriitoja taitaa olla henkilösuhteissa. En sitä ihmettele yhtään, varsinkaan kun tiedän tyypin, joka siellä touhuaa, tyypin touhut kun ovat juuri noita nurkan takaisia touhuja. Mitähän nyt juonii, sillä katala on muissakin asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264250- 2563694
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j3831054Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053