Minkälaisia kokemuksia teillä on Pinnacle Studio Ultimate 16 editointi ohjelmasta ?
Kokemuksia Pinnacle Studio Ultimate 16
3
897
Vastaukset
Pari viikkoa sitten ostin kyseisen ohelman, Pinnaclen aikaisempiin versioihin verrattun 16 versio on huomattavasti monipuolisempi. Raitojakin 16 versiossa on rajattomasti, tai alkujaan raitoja on viisi, mutta niitä voi lisätä tavitsemansa määrän. Käyttöliittymä on myös mennyt uusiksi aikaisempiin versioihin verrattuna, joten aluksi on hieman opeteltavaa, kun toiminnot on eri paikoissa.
64 bittisen järjestelmän tuki on myös plussaa.- i7 3.6 GHz 16 GB
Pinnacle Studio Ultimate 16 on,
Luulen että on turhan raskas ainakin kaikkiin läppäreihin, toki pyörii, mutta jos ja kun alkaa kaatuilemaan kaatuilu vie elokuvantekoinnon.
Ei kannata hankkia jos tietokone juuri ja juuri täyttää minimiarvot, jos jotain erityisominaisuutta ei välttämättä tarvitse.
itellä vakituiseen vain hd 14, kertaakaan ei ole kaatunut 1v aikana, enkä tiedä kuinka saisi ongelmia, vaikka laittaa useita satoja pätkiä, tai leikaa ja liittää satojen osien kokonaisuuksia, aina toimii.
Teen vaativammat, erikoiset pikku osat monella muulla ohjelmalla myös HD 15 ja liitän ne elokuvaan jonka aina teen valmiiksi HD 14. - Mäkikyrö
Kiitos vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164