Löytyykö Joensuusta autokorjaamoa joka saa Nissanin vaihdelootan kuntoon?
Autokorjaamoa haen
12
494
Vastaukset
Riippuu mallista/viasta mutta yleensä ei kannata korjata, usein tulee halvemmaksi ostaa käytetty laatikko purkaamolta tms..
- Japsirapsi
En tarvitse aihetta sivuavia vastauksia. Ainoastaan vastauksen tuohon esittämääni kysymykseen. - NoteBabe
Japsirapsi kirjoitti:
En tarvitse aihetta sivuavia vastauksia. Ainoastaan vastauksen tuohon esittämääni kysymykseen.Adhuolto. Siellä saa Nissanin kuin Nissanin kuntoon!!
- Mitsubishin ratissa
Autoasi korjaamo Romppanen - löytyy ammattitaitoa. Sinne minä vien omani. Jarin autopalvelu oli hyvä, mut ku loppu :(
- Törkeän kallis
En kyllä suosittele autoasi Romppanen -korjaamoa jos ei halua päästä rahoistaan eroon! Epäilen jopa merkkikorjaamoa kalliimmaksi korjaamoksi!!!
Ilmankos sinne saa ajan aina lähestulkoon seuraavaksi päiväksi!
Nimim. Nyt riitti...
- Eiköhän löytyne.
http://www.autokorjaamohypponen.fi/
Siinä on mies josta en milloinkaan ole kulluut moitetta.
On aikoinaan toiminut Hartikaisella ja sittemmin yksityisyrittäjänä.- Törkeän kallis
Hienoa. Kiitoksia tiedosta. Pitänee viedä pirssi seuraavan kerran Romppasen sijaan tuonne Hyppöselle.
- nissanisti33
Karjalan purkupojat
Hyppönen ei tosin korjaile kuin saabeja...
- eikö?
...autoilun kaikilla osa-alueilla...
- Vai ei..
Olen ollut näkevinäni siellä asenneltavan monen merkkisiä kulkineita ja itsekin kävin korjauttamassa Toyotan kuin myös laitattamassa toisella kertaa siihen kuluvia osia.
- Hondamiekkonen
Vatasen Sami on varmaankin yksi pätevimpiä korjaamon pitäjiä. Vaihtoi juuri Kuurnankadulle (samassa rakennuksessa kuin luonasravintola Kuurnankulma).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917