En tiiä jos tää kuuluu tähän osioon, kun ei oo varmaa tietoa onko mulla migreeni. Päätä särkee koko ajan, joka päivä. Menin kerran lääkärille valittaa tästä, ja se määräs mulle 600mg buranan (ibuprofen) ja 1000mg para-tabsin (paracetamol) otettavaks samaan aikaan. oon napsinu nuita monta kertaa päivässä, eikä auta mitään!! Ei kai tuo terveellistä ole nuita lääkkeita ottaa edes montaa kertaa päivässä niinkuin itse teen? Mitä siitä voi tulla? Ikäähän mulla on 18v. Sit syön viel kaikennäkösii vitamiinei ja allergia lääkkeitä (ei nyt kyllä liity tähän).
Pitäs varmaa mennä lääkäriin, mut asun toistaseks Jenkeissä ni ei oo nii helppoo...
Jatkuva päänsärky, liikaa kipulääkkeitä ?
3
160
Vastaukset
- lopeta nappailu
Googlaa särkylääkepäänsärky. Sinulla on se.
- mirzzi1
niinpäs varmaan onkin... eikö auta sit muu kuin jättää ottamatta lääkkeet ? ku oikeesti ei pääse aina ees sängystä ylös, ja pitäs kouluunki mennä...
hmm. no niin se kai pitää tehdä. kiitos avusta - jhcnrttd
mirzzi1 kirjoitti:
niinpäs varmaan onkin... eikö auta sit muu kuin jättää ottamatta lääkkeet ? ku oikeesti ei pääse aina ees sängystä ylös, ja pitäs kouluunki mennä...
hmm. no niin se kai pitää tehdä. kiitos avustaPyydä , että lääkäri kirjoittais sulle kokeeksi triptaaneja eli migreenin täsmälääkkeitä , ja jätät ottamatta ibubrofeinit ja paracetamolit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635