Olin vastikään kassaeroneuvottelussa melkein neljä kuukautta sitten tapahtuneesta suhteellisen suuresta kassaerosta erittäin kiireellisenä päivänä. Tavallisesti en tee kassatyössä virheitä ja kassaero olikin ensimmäinen koko työsuhteeni aikana.
Ennen neuvotteluun menemistä luin minulle vuokratyöfirmani antamasta kassatyöohjeistuksesta, että poikkeuksellisen kiireellisten olosuhteiden takia olisin korvausvelvollinen vain 25% syntyneestä kassaerosta. Kuitenkin neuvottelussa minulle sanottiin, että kiire kuuluu kassatyöhön, ja lievennettyyn korvaukseen ovat oikeutettuja vain uudet työntekijät tai jos kassakone tekee virheen. Lisäksi soitin kauppaan missä kassaero oli tapahtunut, eikä sielläkään osattu sanoa syytä. Neuvottelija yritti vain tyrkyttää minulle 50% korvausvelvollisuutta, minkä takia pyysin häntä soittamaan minulle uudestaan ja ottamaan selvää kiireen lieventävästä tekijästä.
Ensinnäkin mielestäni on omituista, että neuvottelija ei tuonut kiirettä esiin, vaikka kyseinen päivä oli todella kiireinen perjantai, jolloin kaupat olivat auki 12-18 ennen pyhäpäivää jolloin kaupat olivat kiinni, eikä kertonut kireen olevan lieventävä tekijä.
Toiseksi ihmettelen miksi minulle ilmoitetaan asiasta melkein neljä kuukautta sen tapahtumahetkestä, jolloin syyn selvittäminen on mahdotonta kun muistan päivästä ainoastaan kiireen. Mainittakoon lisäksi, että olen vuokratyöfirman kautta töissä HOK-Elannolla.
Olenko siis hyvät kassatyöntekijät/asiantuntijat oikeutettu lievennettyyn korvaukseen tai oletteko törmänneet vastaavaan omissa kassaeroneuvotteluissanne?
Lievennetty kassaero?
Mustaa valkoiselle.
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175