Mä oon melkein 12v tyttö ja mulla on tämmönen treeni ohjelma:
" Aamu:
10x yleisliike
10x kyykky
10x punnerrus
10x vatsa
10x askel ja painot
venyttely
Ilta:
10x yleisliike
10x punnerrus
10x kyykky
10x vatsa
10x dippi ja painot
venytttely
väh. 3x viikossa n. 30min lenkki "
Kuulostako tämä hyvältä?
Teinin treeni ohjelma.
4
469
Vastaukset
- yleisliike
Mikä on yleisliike?
- 4kertaa12
Kuulostaa tosi hyvältä, varsinkin jos todella olet melkein 12 -vuoitias.
Kuka sitten on ohjelman kehittänytkin, on tiennyt asiansa.
Kasvuiässä on hyvä totutella harjoitteluun. Siihenhän tulee vielä päälle ainakin koululiikunta. - hikihiski
Ei muuta kuin luistelulauta, joka tehdään liukkaasta vanerista 200 x 70 senttiä molempiin päihin pehmustetut stopparit ja sukkasillaan harjoittelemaan luisteluliikkeitä vahvistamaan reisilihaksia. Youtubista "luistelulauta".
MM-kisoissa näki suomalaishiihtäjien heikon luistelupotkun vapaassa hiihdossa kun vertaa vaikka norjalaishiihtäjiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647