http://www.ashemaletube.com/tranny-models/a-1.html tossa on aika hyvä sivu shemale malleista aakkosjärjestyksessä.mun suosikit ehdottomasti on.Alejandra,Alexia Nogueira,Anastasia 2,,Angelique 2,Ariel Everitts,Bee Armitage,Bianca Soares,Candy Cream,Carol 2,Carolina Storaro,Cassy Cassard,Danielle Foxxx,Delia DeLions,Denise 3,Duda Little,Gia Darling,Greta,Ingrid Paladiny,Jamie Coxx,Joanie,Joanna JeJordaKimberly Devine,n,t,Joyce Hulsten,Kim Segal,Kourtney,Leah Chase,Lusci,Mia Isabella,Mariana Cordoba,Olivia Love,Patricia 2,Sarah Sinn,Sylvia Boots,Tara Emory,TS Tonya,Vicki Richter,Zoe Fuckpuppet.oho repes vähän käsistä toi lista.piti laittaa muutama,mutta ku noita alkaa kattomaan nii tuntuu,että ei voi lopettaa olis kiva tietää muitten suosikkeja tai mielipiteitä mun listasta.
shemale,trans,crossdressing mallit
3
643
Vastaukset
- Parempia
Tuolla Leikeissä ja fetisseissä on paljon parempia linkkejä.
- Parempia
m40cdlover kirjoitti:
kyselinkin muitten mielipiteitä noista malleista.
Mutta et sanonut, että et kaivannut minun mielipidettä.
Pilvilinnat ovat pilvilinnoja, vaikka aurinko kuinka niiden reunoja kultaisi.
Niistä linkeistä avautuu ruudulle paljon paremman näköisiä kohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577280Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7313503Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491807Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621768- 841405
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841371- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144