onko koneistajien työtilanne mikä?
koneistajaksi
8
338
Vastaukset
- yksinkertaista, eikö
Työtilanne on sama kuin muillakin aloilla: jos osaa, on töitä.
- kakka69lolebin
Töitä jos olet valmis muuttamaan töiden perässä. Palkka perustuu osaamiseen.
- ItsekinVoisinOsata
Kuinka paljon osaamista vihreän napin painamiseen tarvitaan?
- lenkiloonkij
ItsekinVoisinOsata kirjoitti:
Kuinka paljon osaamista vihreän napin painamiseen tarvitaan?
valitettavasti en voi vastata kysymykseen koska en ole vielä löytänyt mastercamista tätä vihreää nappia.
- vihreä mies
lenkiloonkij kirjoitti:
valitettavasti en voi vastata kysymykseen koska en ole vielä löytänyt mastercamista tätä vihreää nappia.
Kovin pitkälle et sitten ole ehtinyt kyseisen ohjelman opiskelussa, koska vihreällä napilla kuitataan valinta esim. pintojen, solidien ym. manipuloinnissa..
- lenkiloonkij
vihreä mies kirjoitti:
Kovin pitkälle et sitten ole ehtinyt kyseisen ohjelman opiskelussa, koska vihreällä napilla kuitataan valinta esim. pintojen, solidien ym. manipuloinnissa..
Väärin arvasit. Tosin vain aloittelija ei käytä kustomoituja näppäinoikoteitä, niin ymmärrän kyllä riippuvuutesi kömpelöstä graafisesta liittymästä. Ehkä jo ensi vuonna osaat.
- vihreä mies
lenkiloonkij kirjoitti:
Väärin arvasit. Tosin vain aloittelija ei käytä kustomoituja näppäinoikoteitä, niin ymmärrän kyllä riippuvuutesi kömpelöstä graafisesta liittymästä. Ehkä jo ensi vuonna osaat.
Pidä vaan hyvänäsi koko masterkämmi "upeine" käyttöliittymineen, itse en siihen enää pitkällä tikullakaan koskisi kun olen päässyt camworksin makuun.
- Rautajätti
Www.Rautajätti.Fi
Tarjoaa Suomen edullisimmin laadukkaat metallintyöstökoneet, sekä puuntyöstökoneet kattavalla varaosa-palvelulla.
Takaamme Sinulle, että ystävällinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelumme jatkuu pitkään myös tuotteen oston jälkeenkin !
Tutustu ja pyydä tarjous !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635