Elikkäs olen 14-vuotias tyttönen, joka kaipaa juttuseuraa. Mese, maili tai vaikka etana posti käy. Olisi kiva, jos olisit suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, sukupuolella ei ole väliä. Jos vähääkään kiinnostaa niin vastaile rohkeesti! :D
Juttuseuraa 14-v tytölle
8
249
Vastaukset
- sallavain
Mooi! mä oon 14.v tyttö!
oon kiinnostunut Lana del reyn musiikista toosi paljon ja oon aika iloinen ja huumorintajuinen gööörl! ;)
oon luottamuksellinen.- *-*
Voisikko meilailla mun kaa? Rakastan Lanan musaa ja ettisin luottamuksellista tyttöä s postitteluun. Oon vielä 13 mutta kohta 14 v. (en ehkä oo hirveen ilonen mutta huumorintajuu löytyy aikaki) joten laita viestii tähän keskusteluun niin laitan mun s postin. Jos kiinnostais ollenkaan
- *-*
*-* kirjoitti:
Voisikko meilailla mun kaa? Rakastan Lanan musaa ja ettisin luottamuksellista tyttöä s postitteluun. Oon vielä 13 mutta kohta 14 v. (en ehkä oo hirveen ilonen mutta huumorintajuu löytyy aikaki) joten laita viestii tähän keskusteluun niin laitan mun s postin. Jos kiinnostais ollenkaan
Ja oon muuten tyttö=D
- ans1
antska@outlook.com
Lisäile skypeen/meseen oon 96m :) - lonely14v
Mä oon kans 14v tyttö. Laita vaan sähköpostii osoitteeseen girlsecrect99@gmail.com
- kikkeli97
lisää kikis kikkeli97 (: muutki saa lisää :D
moikkaa tässä sullee maili seuraa mun maili janne38v@luukku.com, hyvää syksyyy juu käy etana posti kans tykkeen kirjotella kirjeitä,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667