Löytyisikö ketään kuka haluaisi mieluiten ylä-selkään hiukan isompaa tatuointia?
Sekä tatuointi tulisi olemaan musta/harmaa varjostettu...
Uhri ei saa olla pilkunviilaaja vaan antaa aikalailla vapaat kädet tehdä, tietysti aiheen saapi itse päättää ja mieluustikkin kuvan tuoda mukanaan:)
En todellakaan ole ammattilainen mutta monille ystävilleni tehnyt kuvia satunnaisesti kotonani noin 7 vuoden ajan ja olen lopen kyllästynyt tekemään yksinkertaisia pieniä tatuointeja esim. kiinalaisia japanilaisia liibalaaba jne :D
Tarkoituksena olisi tehdä hieno kuva jota voisin ylpeänä katsella/esitellä kansiostani :)
Puhtaat välineet(kertakäyttöiset)
Jos kiinnostuit niin saapi ottaa yhteyttä tän kautta ja laittaa kuvaehdotuksia..ja jos siltä rupeaa tuntumaan niin s.postin laitan sitten niin ruvetaanpi suunnittelemaan että milloin :)
pirkanmaalla sijaitsen mutta tarvittaessa voin pakata kamat ja tulla myöskin jonnekkin tekemään. myös juna kulkee tuossa vieressä joten silläkin pääsee.
enkä kaipaa tänne minkään vinku-intiaanien valitteluja joten kiitos...olkaa hiljaa:D
etsitään uhria :D
väriäjakipua
4
225
Vastaukset
- MAXXXXXXXX
kyl se vaan onnistuis,laitahan meiliä tuleen maketheboss@hotmail.com
- joojoo
Moi!
Tuuha mulle tekee :)
Saisit samal reissata ku oulus asun :)
majoituski löytyy kuha et asumaa jää!
jappinen.janne@gmail.com - kuvia ihoon
onko sähkö postia mihin vois lähettää kuvan sulle? tulis selkään ja käsiin
- karoll1
muakin kiinnostais, :)
karoll@hotmail.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144