Minulle tarjottiin äskettäin suht mielenkiintoistä työtä monkansallisessa cc-alan yrityksessa bulgariassa. Palkka on paikallisittain ihan mukava eli sillä elää suht leveästi. Työnantaja lupaa avustaa lentolipuissa asunto järjestetään sekä on kuulemma myös työnatajan taholta järjestettyä vapaa-ajan ohjelmaa........ ja tärkeä etuus on tietysti työnatajan tarjoama yksityinen sairausvakuutus.
Kysyisinkin siis onko tällä palstalla sellaisia henkilöita, jotka ovat olleet bulgariassa töissä, erityisesti sofiassa. Millainen on siellä yksityisten terveyspalveluiden taso,ts löytyykö siis lääkäreitä, jotka osaavat englantia? Kysyn vain siksi, koska suunnittelen lähtöä sinne ja tarvitsen säännöllistä lääkitystä ja luonnollisesti haluaisin varmistaa terveyspalveluiden saatavuuden.
Olen jo reilu kolmekymppinen ja työskennellyt cc:ssä suomessa ja aspassa muutenkin. Kansainvälistä kokemusta minulla on jo aikaisemmilta vuosilta, joten en nyt jaksais veettuilua lukea. Suurkiitos, jos joku vaivautuu ASIALLISESTI vastaamaan.
contact centeriin sofiaan bulgariaan...............
diz33
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657