Hei!
Osaisikohan joku auttaa? Työkoneeni on ennen toiminut loistavasti, mutta nyt yhtäkkiä temppuilee...
Tulostus ei nimittäin onnistu enää open officesta (pdf:t, selaimen ja s.postin sisällöt kyllä tulee), vaan tulostettaessa tulee virhesanoma: "Oletustulostinta ei ole. Valitse tulostin ja yritä uudelleen" Kun painaa ok:ta pääsee tulostusikkunaan kyllä, mutta tulostusikkunasta ei pysty painamaan OK-näppäintä.. Ei edes, vaikka tulostinta vaihtaisi. Missähän mahtaa olla vika?
Virhesanoma "Oletustulostinta ei ole. Valitse tulostin ja yri.."
Epätietoinen12
1
192
Vastaukset
OpenOffice foorumilta löytyi joitakin ehdotuksia ratkaisuksi:
- asenna tulostin uudestaan
- palomuuri (varsinkin Comodo) saattaa estää OO:n yhteyden tulostimeen, tarkista asetukset ja käynnistä kone uudelleen
- OO profiili voi olla korruptoitunut, resetoi se
http://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?t=12426#p58403
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431