Olen jostain lukenut, että Kap Verdellä voisi jonnekin lahjoittaa pieniä vaatteita lapsille tai viedä leluja, piirrustusvälineitä tms. Olisi kiva tuoda iloa paikallisille lapsille, jotka eivät tästä meidän yltäkylläisyydestä pääse nauttimaan. Olisiko siis jollain tietoa, minne näitä voisi lahjoittaa. Olemme menossa Salin saarelle.
Minne voi lahjoittaa Salilla lapsille vaatteita?
1
281
Vastaukset
- sal13
Salilla Santa Mariassa toimii vapaaehtoisvoimin ylläpidetty koulu / toimintakeskus vähävaraisille ja orvoille lapsille. He ottavat mielellään vastaan sekä tavara- että rahalahjoituksia. Kävimme viime viikolla tutustumassa toimintaan ja veimme kouluvihkoja ja kyniä ym. Sekä meidät että tavarat otettiin ilolla vastaan.
Koulutarvikkeet ovat Salilla melko kalliita, joten kannattaa ottaa jo Suomesta mukaan jos laukkuun mahtuu.
Koulun yhteystiedot:
Name: Associacao Castelos do Sal
Address: Travessa da Fabrica, Santa Maria, Ilha do Sal, Cabo Verde
Email: castelodosal@hotmail.com
Kysykää rohkeasti paikallisilta, voi olla muuten vaikea löytää. On kuitenkin ihan Santa Marian keskustassa.
Auttamisen iloa ja hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657