Oletko kyllästynyt valmiisiin einesruokiin,joiden sisätämistä raaka-aineista et voi olla varma.Valmistan asiakkaan kotona ateriat ja ateriakokonaisuudet arkeen ja juhlaan,siivoan kotisi,pesen myös ikkunat ja tarpeen vaatiessa hoidan pienokaiset sekä toimin mökkihuoltajana Itä-Uudellamaalla.Tarvittaessa myös asiointipalvelua.37
Yhteystiedot: kirsti.pekkala1@luukku.com
O: KOTIAPUA
Apua arkeen
4
130
Vastaukset
- Liisa
Hyvä että mainostat!Missä päin teet näitä töitä?Työpäivät on pitkiä ja perhe odottaa illalla kotona ruokaa...4 teini ikäistä poikaa ja mies.
- Ruokaa pöytään!
Hei Liisa!Asun Porvoossa,mutta töitä teen myös Loviisassa ja Sipoossa.laita meiliä niin kerron lisää!!
terveisin KP
- lihapullia
Miten tämä ruoan valmistus käytännössä toimii.Tuotko ruokiin tarvittavat raaka-aineet tai hankkiiko asiakas,kuinka moneksi päiväksi teet ruokaa,voinko valita mitä ruokia teet.
- Valmiit ateriat
Hei!Asiakas hankkii tarvittavat raaka-aineet,voit itse päättää mitä ruokia teille teen ja kuinka moneksi päiväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144