Oletko kyllästynyt valmiisiin einesruokiin,joiden sisätämistä raaka-aineista et voi olla varma.Valmistan asiakkaan kotona ateriat ja ateriakokonaisuudet arkeen ja juhlaan,siivoan kotisi,pesen myös ikkunat ja tarpeen vaatiessa hoidan pienokaiset sekä toimin mökkihuoltajana Itä-Uudellamaalla.Tarvittaessa myös asiointipalvelua.37
Yhteystiedot: kirsti.pekkala1@luukku.com
O: KOTIAPUA
Apua arkeen
4
150
Vastaukset
- Liisa
Hyvä että mainostat!Missä päin teet näitä töitä?Työpäivät on pitkiä ja perhe odottaa illalla kotona ruokaa...4 teini ikäistä poikaa ja mies.
- Ruokaa pöytään!
Hei Liisa!Asun Porvoossa,mutta töitä teen myös Loviisassa ja Sipoossa.laita meiliä niin kerron lisää!!
terveisin KP
- lihapullia
Miten tämä ruoan valmistus käytännössä toimii.Tuotko ruokiin tarvittavat raaka-aineet tai hankkiiko asiakas,kuinka moneksi päiväksi teet ruokaa,voinko valita mitä ruokia teet.
- Valmiit ateriat
Hei!Asiakas hankkii tarvittavat raaka-aineet,voit itse päättää mitä ruokia teille teen ja kuinka moneksi päiväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850