Miten voisin lähestyä erästä poikaa? Haluaisin kovasti tutustua häneen, ottaa selvää onko hän kenties vähän ihastunut minuun, sillä minä olen häneen. En vain saa itseäni niskasta kiinni tämän asian suhteen, sillä minua on kiusattu aiemmin, niin uusiin ihmisiin tutustuminen on aina vähän vaikeaa.
Hankala tilanne, miten edetä?
3
119
Vastaukset
- Poika 16
Yritä vain mennä juttelemaan tai sitten tee sille selväksi että tykkäät siitä, jolloin hän saattaa tulla juttelemaan sinulle:) Jos sinulla on sen numero niin laita vaan viestiä niin se tajuaa aika nopeasti että tykkäät siitä.
Moikka nimimerkki yksi tyttö täältä!
Olisikohan teillä yhteisiä kiinnostuksen kohteita, harrastuksia, ajanviettopaikkoja, ystäviä tms. Jos näet häntä usein, voit saada paremmin selville, millainen hän on, ja tutustuminen voi olla hitaastikin etenevää. Niin ei tarvitse yrittää olla toisenlainen kuin mikä itsestä tuntuu. Sitten kun tunnet hänet paremmin, osaat myös tulkita hänen tunteitaan paremmin. Kiinnostuksen osoittaminen on tapauskohtaista. Jos yrittäisit jollain tapaa lähestyä tätä ihmistä ja antaa tilanteen edetä.
Ikävä kuulla, että sua on kiusattu. Oot arvokas. Myöskään ihmisiin tutustumisessa sun ei tarvii yrittää kävellä omien tuntemusten yli. Anna itsellesi aikaa. Kirjoita kokemuksistasi, voit puhua niistä turvallisille aikuisille, jos hyvältä tuntuu. Ajan myötä pääset kiusaamiskokemuksistasi yli.
Me toivotaan sulle kaikkee hyvää!
NettiSaappaasta Ilari, Sami ja Rosa- lifemocker
2 vaihtoehtoa:
1) otat poikaan yhteyttä. joko livenä face-to-face menet juttelemaan sopivan tilaisuuden tullen, kun hän ei ole kaverilaumassa tai sitten netin kautta
2) jos 1. kohtaa et pysty tekemään, lopeta valittaminen ja siirry elämässäsi eteenpäin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773