mistä firmasta ja mitä merkkiä proteiiniinne ovat

halvinta ei kts

eli mistä hankitte.

22

282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saaaaaaaaaaaaaaaaaaa

marketista fast

• Järki käteen

Suomen ehkä huonoin proteiini: Fast hera 80 kaakao. prot. vain n.75% ja rasvaa melkein 10%! Ja kilohinta silti yli 20e!!!

• hojohojoho

hct hera ravinnetukusta, 10€/kg

• aina tilannut

star nutritionin tuotteet fitnesstukusta

• SimoSRS

Meille tulee kaikki: www.sporttimekka.fi
      Liki kaikki järjestään edullisempaa kuin muualla, paketti aina tullu nopeasti ja jokakerta reilusti näytteitä ja kylkiäisiä.

• PersSimon

Hoho, kaikki iha *elvetin kallista teidän *askapuljussanne. Menkää muualle mainostamaan huarat!

• dw3t2

ravinnetukku fitnesstukku mitä vielä ? UFC vai ufs mikä onkaan ENIWEI MAITOHERA paras?

• hellurei_herkät

onko sitä muunkinlaista?

• omnimössöx

EN enää ikinä osta SELFin heraa..ällöttävä steviasuklaan maksu eikä sekoitu vaan klimppiintyy kun vanhenee tuo pöperö.

• LarissaReis
    • omnimössöx

No tuo nyt oli juuri se 4 kg katkeran ällöttävä jauho, joka ei tahdo sekoittuakaan , huonointa mitä olen maistanut.

Optimum ja Cytosport taitavat olla kunnon tavaraa.

• LarissaReis

:D jaha itellä kyllä oo tommosta ongelmaa näkyny. ja maku on omaan mieleen :)

• rwr

selittääkää edes mitä eroa niissä on? samaa jauhoo rasvojen heitellessä ja pakkaukset erilaisia? onko testattu tms? eikö o sama ostaa halvinta jo tekstitkin about samat?

• 537

justha siinä purkin mianokses kehutaan että se sekottuu. larissan linkin firmassa ovh muka yli 90e ja 10 muussa putiikissa toi 65 on normihinta... epäilyttää... mitähän paskaa noi oikeesti on kaukana raakaravinnosta? tiä vaikka kulkuset tippuu 20v päästä pois?

• larissareis
        537 kirjoitti:

justha siinä purkin mianokses kehutaan että se sekottuu. larissan linkin firmassa ovh muka yli 90e ja 10 muussa putiikissa toi 65 on normihinta... epäilyttää... mitähän paskaa noi oikeesti on kaukana raakaravinnosta? tiä vaikka kulkuset tippuu 20v päästä pois?

no onneksi ei ole sitä huolta :')

• Sivusta katsoja

FX whey on oikeasti laadukas ja suht edullinen merkki.

• amerigo vespucci

American wheyta tulee joskus Prismasta kanniskeltua.

• Tommy 21

Self, Halvin isolaatti 64€ 4kg

• 626326

Ihme liplattelijoita.

"Mitä rotskuuu te tilaatte ja mistä??!? Mikä on paras rotsku haballe?!??"

Kuka sitä mitään jaksaa mistään tilaa. Kaikenmaailman mässblastmusclepump-proteiineja.

Sitä heraa mitä nyt kaupoista saa. Fastin heraa.

• werui
        626326 kirjoitti:

Ihme liplattelijoita.

"Mitä rotskuuu te tilaatte ja mistä??!? Mikä on paras rotsku haballe?!??"

Kuka sitä mitään jaksaa mistään tilaa. Kaikenmaailman mässblastmusclepump-proteiineja.

Sitä heraa mitä nyt kaupoista saa. Fastin heraa.

niin no sinä köyhä pistätkin raha tuplasti niinhin mitä minä. säästöillä saa oikeeta ruokaa..

• 12312312321312

Protskuista en tiedä mutta, tänne kannattaa todellisen treenaajan heittää meilillä:)

diamond81@hushmail.com

• nf0i+w

onse kummaa ie tosta 4kg pusrksita tuu massaa yhtää. liiikunko liikaa vai voiko mulla olla imeytymishäriööö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50