Kaksi suloista rottapoikaa etsii itselleen kotia. Sijaitsevat lahdessa. Mukaan tulee häkki ja muut tarvikkeet. Molemmat käsikesyjä ja kilttejä. Toinen poika ollut tulostaan asti arka, mutta kiltti kuitenkin. Toinen on kova durasel ja on erittäin seurallinen. Seurallisempi saanut olla valvotusti vapaana, arka jättää jälkeensä jännäkakkoja. Myyn haikeana pois pahentuneen allergiani takia. Hinnaksi ajattelin 70€, mukana poikien lisäksi tulee siis kaikki tarvittavat roippeetkin. Yhteydenotot mieluiten s-postiin, kerrothan itsestäsi jotain samalla. :) kuvia laitan s-postiin, saa tulla myös tutustumaan poikiin paikan päälle.
Hinta: 70€
Yhteystiedot: iqwa@hotmail.fi
040 5032084 - laitathan ensin tekstarin, muuten en vastaa puheluihin. S-postia seuraan jatkuvasti.
Hinta on neuvoteltavissa, asialla on jo kiire.
Kaksi suloistakesyä n.1-w rottapoikaa + tarvikkeet lahti. Kiire!
rottaliini1
1
156
Vastaukset
- harminpaikka:(
harmi kun noin kaukana:( itse asun turussa:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647