Hei,
en löytänyt suoraa vastausta verkosta, joten kysyn täältä.
Jos hakee opiskelemaan esmes HY ympäristötieteitä, onko mahdollista, että voi vaihtaa pääaineen vaikkapa mikrobiologiaan?
Pääaineen vaihtaminen
5
329
Vastaukset
- nii in
Tämä kiinnostaisi itseänikin tietää, kun olen tällä hetkellä kahdenvaiheilla.
- lisäselvityspyyntö
No juuri tuossa on se kysymys, että kun joissain aloilla se(pääaineen vaihtaminen) on suht yksinkertaista, mutta omassa esimerkissäni olevaan kysymykseen ei tunnu löytyvän mistään vastausta.
- Tsemiä
Pääaineen vaihtoa hakeneiden joukossa saattaa olla todella kovatasoisia opiskelijoita. He ovat suorittaneet tulevasta pääaineestaan 80 op erinomaisin arvosanoin. Voit vain arvata, kenet silloin valitaan...
Lukekaa hyvin pääsykokeeseen, suosittelen! - pääainetta vaihtanut
En tiedä onko tiedekuntien välillä eroja, mutta ainakin humanistisessa pääaineen vaihto onnistuu täyttämällä pari paperia. Ainoa vaatimus on, että pääsykokeissa saadun pääaineen ja pääaineeksi vaihdettavan aineen perusopinnot (ja joissain tapauksissa uuden pääaineen aineopinnot) on suoritettu. Pääaineen vaihto tuntuu olevan aika yleistä meidän tiedekunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605