Mitä teen väärin. Viime mullanvaihdon jälkeen saintpauliani on jöpöttänyt lehdet pystyssä eikä ne siitä laskeudu. Iso chilini kuivatti kaikki lehdet ja pudotti pois..koko runko on kuivanut ontoksi ja jäljellä on yksi pieni oksa enää. Ja nyt kun vaihdoin mullat kukkiin niin juuripaakut ovat mielestäni hävinneet? syökö joku ötökkä ne vai onko kyseessä joku sieni?
Kukissa pörrää pientä kärpästä ja jossain mullissa oli pieniä valkoisia matoja. Olen suihkuttanut mäntysuopa-vesi liuoksella,mutta ei näytä auttavan. ikkunalaudalla on nyt noin 30 euron edestä taimia kasvihuoneeseen..miten saisin edes ne pelastettua?
Saintpaulia jöpöttää pystyssä..ja muut kuolee.
kädetön puutarhuri
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647