Kauanko olet ollut yksin?

yksinäinen..

sinkkuna siis. Montako aloitetta olet tehnyt viimeisen vuoden aikana. Naiset vois ainakin vastata?

55

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwww1

Olen nainen.Ja sinkkuna puhtaasti vähän aikaa.Enkä ole varsinaisesti tehnyt aloitteita.

• YksinNainen

Oon nainen ja ollut sinkkuna 2007 puolestavälin. Aloitteita tehnyt tuon jälkeen varmaan satoja! :/ ei ole helppoa miehen löytäminen :(

• Nainen, 37

Sinkkuna reilu 2v. Shokkivaiheen (1v.) jälkeen etsin aktiivisesti seuraa, kävin treffeillä, tein aloitteita. Kunnes päätin, että se on loppu tältä elämältä. Viimeiset puoli vuotta ovat olleet erittäin tuottoisia (harrastus puolella) ja olen jotenki rentoutuneempi ja vapautuneempi.

Yhden yön jutut eikä puliukot kiinnosta. Mukavia on niin vähän.
      Jos se oikea tulee vastaan niin sitten tulee, otan vastaan. Mutta en hae enää aktiivisesti, enkä tee enää aloitteita....ainakaan näillä näkymin.

• 60 vuotta sink.jälje

hmmm,jos lasketaan että 16 vuotiaana voi alkaa puhumaan olevansa sinkku niin viimeiset 11 vuotta ja 9kk:ta.On se vaan HIENOA tämä sinkku miehen elämä!Tämä kun ei tunnu päättyvän ikinä... ;D

• Olen ikisinkku, eli en ole koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa. Olen tehnyt yhden aloitteen, aika tarkalleen vuosi sitten.

• uus koitos

" Olen tehnyt yhden aloitteen, aika tarkalleen vuosi sitten. "

Uskoit jo kerrasta, että peli on selvä..kö ? Etsivä löytänee vieläkin..

• EiNeMuutVaanSinäItse

Hei, tollasen asian "myöntäminen" on jees!!

Se että osaa elää itsensä kanssa eikä ole ikään kuin pakkoa tarrautua kehenkään on oikeasti tosi äijämäinen teko.

Tajusin tuon itse vasta parin pitän suhteen ja yhde avioliiton jälkeen että en mä astu minkään "standardin mukaan" seuraavaan juttuun jollei se miellytä mua.

Nyt yli 40 vuotiaana mä en enää pakoile kysymyksiä vaimoista jne. vaan sanon suoraan että erosin en mene uudelleen naimisiin. Mikä mun kohdalla lieneekin noin.

• uus koitos kirjoitti:

" Olen tehnyt yhden aloitteen, aika tarkalleen vuosi sitten. "

Uskoit jo kerrasta, että peli on selvä..kö ? Etsivä löytänee vieläkin..

Se oli ainoa nettiftreffisivustolla näkemäni nainen (yli 10 vuoden hiljaisen seurailun jälkeen), joka oli tarpeeksi kiinnostava, etten voinut olla lähestymättä ja vedota ujouteen. Harmi että jäi kolmiin treffeihin.

• EiNeMuutVaanSinäItse kirjoitti:

Hei, tollasen asian "myöntäminen" on jees!!

Se että osaa elää itsensä kanssa eikä ole ikään kuin pakkoa tarrautua kehenkään on oikeasti tosi äijämäinen teko.

Tajusin tuon itse vasta parin pitän suhteen ja yhde avioliiton jälkeen että en mä astu minkään "standardin mukaan" seuraavaan juttuun jollei se miellytä mua.

Nyt yli 40 vuotiaana mä en enää pakoile kysymyksiä vaimoista jne. vaan sanon suoraan että erosin en mene uudelleen naimisiin. Mikä mun kohdalla lieneekin noin.

Mutta siinä ei ole mitään äijämäistä ettei uskalla lähestyä ketään.

• Keep going
        wlfwd kirjoitti:

Se oli ainoa nettiftreffisivustolla näkemäni nainen (yli 10 vuoden hiljaisen seurailun jälkeen), joka oli tarpeeksi kiinnostava, etten voinut olla lähestymättä ja vedota ujouteen. Harmi että jäi kolmiin treffeihin.

Kolmet treffit on paljon, rohkea teko muutenkin eli lisää tuollaista vaan...

• wwww1

Ei onni varsinaisesti etsien tule,se tulee silloin kun siihen luulee vähiten törmäävänsä(ainakin itsellä)

• LapsSuomen.AnnanPois

Onni ei etsien tule - kyllä, se pitää paikkansa.
        ISO MUTTA - kun toisille se ei tule lainkaan.

Se ei tietenkään ole sinun vikasi, mutta kannattaa huomioida ne jotka elävät vastoin tahtoaan koko elämänsä ja yksin!

Kaikille ei suoda elämässä sitä onnea joka jokaiselle ihmiselle on tarpeen.
        Siksi heitän kaikki jehovan todistajat jne aina oveltani ulos.

Heillä tuskin, pääosin on mitään tietämystä näistä asioista.

• onnetonko?

Valitettavasti en voi kompata tuota. Ite oon oppinut siihen, että mitään ei saa jonsei ite tee asioille jotain ja aika usein ei myös silloinkaan. Odottamalla ei saa mitään...

• nettihiirulainen
        onnetonko? kirjoitti:

Valitettavasti en voi kompata tuota. Ite oon oppinut siihen, että mitään ei saa jonsei ite tee asioille jotain ja aika usein ei myös silloinkaan. Odottamalla ei saa mitään...

Vanha sananlasku sanoo ettei mitään saa jos ei yritä. No, helppohan se on näin naisena sanoa, kun ei ole tarvinnut hirveästi yrittää...

• Agu Angga
        nettihiirulainen kirjoitti:

Vanha sananlasku sanoo ettei mitään saa jos ei yritä. No, helppohan se on näin naisena sanoa, kun ei ole tarvinnut hirveästi yrittää...

Itse olen yrittänyt, mutta en ole siltikään saanut mitään.

• turha mies

Olen ollut sinkku 16 vuotta. Ruma ei vaan kelpaa kenellekkään.

• ilmansuapiolla

Olen 29 vuotias mies. Sinkkuna 1.5v ja saman ajan ilman seksiä. Aloitteita taitaa sinä aikana tullut tehtyä n. 10 kertaa.. Naiset tulleet iskemään kolmesti.. Mutta mikään niistä ei ole johtanut yhtään mihinkään.

• iski paniikki

7 vuotta, siis hirveetä. Nyt kun olen jotenkin tottunut tähän oma tupa/lupa
      systeemiin, niin mitenkähän sitä kestäisi toisen sekaantumista tapoihini.

Oli mulla profiili parivuotta sitten ja jonkinlaista säpinääkin, mutta yhtä
      junnaamista koko touhu. Näin kun asiaa oikeen miettii, niin ei hittolainen,
      jotain täytyis tehdä asialle.

• Ikisinkku M

Viime kesästä täysin sinkkuna, siinä syksyn aikana tuolla treffeissä jokusen (alle 10) aloitteen tein, ei oikein natsannut, sitten annoin vaan olla profiilin mutta ei ollut hirveästi tungosta siellä niin pistin sen sitten piiloon kun ei oikein nappaa alkaa kerjäämään huomiota. Antaapa toistaiseksi seuranhaun olla, maksulliset treffipalvelut ei kiinnosta, maksullisia naisia pitänee jossain vaiheessa alkaa harkitsemaan kun tuskinpa tällä aktiivisuudella mieleistä naista muuten löytyy.

• Outsider-2013

Toi pitää valitettavasti totta.

Ei Suomi ole sellainen maa josta meille jokaiselle löytyy rakkaus ja onnellinen elämä. Onhan se TV:stä "mukava" katella sarjoja jossa on aina onnellinen loppu... mutta sehän on parodiaa oikealle elämälle.

Maksullisista naisita en oikein tiedä, mutta rajojen ulkopuolelta löytyy myös naisia :)
        Eli minulle, valitettavasti, Suomi ei ole välttämättä se kotimaa josta onneni löydän.

• Reilut kuusi vuotta sinkkuna. Muutaman kerran olen laittanut profiilini nettiin ja silloin myös laittanut viestiä kaikille sopiville miehille (noin puolikymmentä kerrallaan). Saamani vastaukset voi laskea yhden käden sormilla ja nekin ovat olleet joko tyyliin "kiitos mutta ei kiitos" tai sitten mies on vastannut kerran-kaksi ja sen jälkeen kadonnut.

En enää yritäkään netin kautta löytää.

• Tuskin aloitit

Muistan sinun valitelleen huonoja nettitreffikokemuksia täällä jo vuosikaudet. Näin miehen näkökulmasta voin sanoa noista sinun luvuistasi, että ethän sinä ole vielä edes yrittänyt? Vasta kun olet lähettänyt oikeasti vähintään sadalle eri ihmiselle huolella kirjoitetun viestin siten, että osa vastaanottajien profiileista on ulkopuolella tärkeistäkin kriteereistäsi, voit alkaa puhua, kuinka netistä ei löydy.

• Et vastannut edes

Se että viestissä lukee ''moi mitä kuuluu :)'' on varsin turhauttava viesti miehellekin, ja sitten jos vastaa lyhyesti avaamatta koko elämäänsä ja kysyy vastaavaa niin mitään ei saa vastaukseksi.

Olisiko liian suuret vaatimukset? toiseksi puolikymmentä on äärettömän vähä (jopa naisen laittamiksi) Itse olen huomannut että alle kappaleen mittaisia viestejä on turha lähettää, niihin ei naisilta saa vastausta. Kappaleen tai kahden kun jaksaa kirjoittaa niin vastauksen saa noin viisi kertaa sadasta, ja näissä yksi on ollut pidempi vastaus. muut pelkkiä ''kiitos mutta ei''.

Ja kyllä, olen massapostittelija nykyään, sillä erotuksella että luen aina naisen profiilin ja yritän etsiä jotakin keskustelun aihetta. Viestejä olen tilastojen mukaan lähettänyt 143 kappaletta viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana, vastauksia yhteensä 11 joista 3n kanssa keskustelimme pidempäänkin. Yksi näistä lopetti yhtäkkiä vastaamisen kun ehdotin tapaamista kuukauden viestittelyn jälkeen. Toinen esitti treffeillä olevansa kiinnostunut ja yrittäessäni sopia toista tapaamista pari päivää myöhemmin sanoi että on seurustellut jo pari viikkoa jonkun kanssa. Halusi kuulemma ''vain tutustua muihinkin miehiin'' ennen kuin tekee päätöksen.. Kolmannen kanssa treffit olivat painajainen, keskustelusta ei tullut mitään kun kaikkiin jutun avauksiin tuli lyhyt mitäänsanomaton vastaus ja itse jouduin pitämään keskustelua yllä ilman mitään kunnollista reaktiota naiselta kiinnostaako aihe vai ei!?! kaikkeen vaan vastasi että olen harkinnut, ihan mukavaa (harrastuksesta/koulusta)

Enpä tainnut sulta saada viestiä koskaan, normaali vartaloinen työssäkäyvä 180 senttinen mies ei ansainnut edes vastausta viestiinsä.

• Daami69

Vappuna tulee 3 v täyteen.

En ole kirjannut ylös kuinka moneen mieheen olen itse ottanut yhteyttä, mutta onhan niitä jokunen aina silloin tällöin ollut. Aina vaan vähemmän ja vähemmän, joten en muista koska viimeksi olen itseäni tyrkyttänyt sellaiselle jonka kriteereihin jotenkuten sovin, mutta joka ei itse ole ottanut minuun yhteyttä.

Ja eihän ne yleensä vastaa, tai tulee kohtelias kiitos ei. Juuri tällainen panee miettimään että oma-aloitteinen yhteydenotto on yhtä tyhjän kanssa.

Nettideitti-ilmojani en silti hävitä koskaan täysin niin kauan kuin en löydä ketään. Ei ole mitään muutakaan paikkaa mistä etsiä, joten täytyy vain jatkaa vaikka hammasta purren.

• yxmies

Daami69 ,olen jonkun verran lukenut mielipiteitäsi ja pidän niistä ; )

Tosin olen 50 mies joista et taida oikein välitää ; )

Toivotavasti joku ikäisesi , tai vähän nuorempi osaa arvostaa mielipiteitäsi

• Daami69
        yxmies kirjoitti:

Daami69 ,olen jonkun verran lukenut mielipiteitäsi ja pidän niistä ; )

Tosin olen 50 mies joista et taida oikein välitää ; )

Toivotavasti joku ikäisesi , tai vähän nuorempi osaa arvostaa mielipiteitäsi

Kiitos. :) Kaikkihan ei tykkää, mutta minkäs teet. Omana itsenäänhän sitä joku pitäisi löytää, eikä jotain muuta esittäen.

• älä tyrkytä itseäsi

En varsinaisesti yksinäinen mutta sinkku neljä vuotta ja yhdeksän kuukautta. Ei aloitteita.

• ikisinkkumiekkonen78

Olen 35-vuotias mies ja minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista suhdetta.
      En ole koskaan tehnyt aloitetta, koska en tiedä miten naista lähestytään, myöskään yksikään nainen ei ole koskaan osoittanut minua kohtaan mitään mielenkiintoa.

Kiitos kysymästä, kyllähän se syö miestä.

• M-77

Ditto, terveiset toiselta samanlaiselta!

• yksi elämän turisti

njaa..muutaman vuoden nyt sinkkuna (mitä se nyt sitten tarkoittaakaan)
      Pidempiä parisuhteita takana yhden käden sormilla laskien, niin tulee tasaraha.
      Ei aloitteita koskaan omasta toimestani, joten kaipa ne naisetkin joskus niitä aloitteita
      tekee..tiedä sitten miten tulevaisuudessa ;)

• erakko

Sinkkuna syksystä 2008. Alkuun etsin vuoden verran vimmalla uutta mutta ei oikein natsannut. Lapset jo aikuisia.

Nyt en enää etsi enkä tee aloitteita, alan tykätä tästä olostani yksin. Harrastan omia juttuja ja matkustelen, lyöttäydyn vaellusporukoihin, remontoin ja sisustan kotia. Seksiin on kyllä kaveri mutta harvemmin tulee käytettyä kun hän ei sitten taas ymmärrä, että minulle todellakin riittää tapaaminen kerran vuodessa ;)

• turha mies38

olen ollut aina sinkku. Olen kyllä pussaillut ja päässyt panemaan mutta seurustellut en ole ikinä. Naiset ei vaan tykkää minusta eivätkä halua tutustua jos ei kännipanoja oteta huomioon.

• hööh

Jos vaikka yrittäisit tutustua hiukan, ennen panoja, siis siihen toiseenkin päähän.

• turha mies38
        hööh kirjoitti:

Jos vaikka yrittäisit tutustua hiukan, ennen panoja, siis siihen toiseenkin päähän.

En minä ole seksiin tehnyt aloitetta. Minä just haluaisin tutustua kunnolla mut naiset katsoo et jos ei pane niin ei halua edes tutustua ja nainen ei ole mielestään viehättävä jos mies ei ole kiinnostunut seksistä.

• Halentia

Vuoden ollut "yksin" eron jälkeen.. Ikää jo 44v ja täysin mennyt usko tänne netti tutustumisiin.. Tarjolla on kyllä pelkkää ala-arvoista miestä (voi olla hyviäkin kun näitä lukee, mutta mun kohdalle ei ole osunut..)

• laker

En ole koskaan seurustellut elämäni aikana, 28v mies reilu 190cm 86kg :)

• cvcvcvvcvcvccv

Noin 4 vuotta. Siinä välillä säätöjä. Naiset ei oikeen vaan enää kiinnosta. Liikaa ongelmia suhteissa. Ikää 27 vuotta ja taidan jatkaa sinkkuilua loppuun saakka.

• yyyyyyyyyykkkkkkkk

olen mies 16v yksin

• ei tunnu missään

Yli kymmenen vuotta. En ole tehnyt aloitteita koko aikana.

• swordfin89

Mä oon ollu sinkkuna koko elämäni eli yli 23-vuotta. Aloitteita en ole tehny kovinkaan montaa in real life, mutta nettideittailun saralla on tullu tehtyä useampia.

• Ai sinkkuna

Viimeiset 13 vuotta naimissa ja yksin siitä viitisen vuotta.. sinkkuelämä vasta alkamassa.

• 2007 elokuun alusta lähtien. Aloitteita olen muutamia tehnyt, mutta naiset haluavat olla minun kanssani "vain kavereita". Eli jotain minusta puuttuu. Karu kohtalo, ja kauppojen kassajonoissakaan ei käy flaksi :-)

• TomWaits

Miten j-lauta on mahdollista, ettet ole saanut itsellesi naista?
        Itse olen sinua vähän vanhempi ja nyt elän avoliitossa 42v. naisen kanssa.
        Tuo ikä on ihan sama, yhtä hyvin voisin elää ikäiseni naisen kanssa, jos eteen olisi tullut hyvä ehdokas. Nyt vain kävi näin. Tekstari tapaamalleni naiselle, ja se oli siinä.
        Mies kuin mies saa itselleen naisen. Ja jopa sellaisen, jonka kanssa elämä on helppoa, jopa mukavaa.

Mainitset "karusta kohtalosta" jotain. Ei se ole "karu kohtalo". Sinussa täytyy olla jotain" vikaa"...Mikä se "vika" on? Normaali mies saa naisia. Eikä se ole edes naamasta kiinni. Kaikesta muusta kyllä.

Toisaalta...Joskus vain menee aikaa, ennekuin kohdalle osuu joku.
        Varmasti sinäkin kohtaat jonkun naisen, joka on Se. Ja luultavasti se tapahtuu juuri silloin, kun vähiten sitä odotat.

• Ab Normal
        TomWaits kirjoitti:

Tuo ikä on ihan sama, yhtä hyvin voisin elää ikäiseni naisen kanssa, jos eteen olisi tullut hyvä ehdokas. Nyt vain kävi näin. Tekstari tapaamalleni naiselle, ja se oli siinä.
        Mies kuin mies saa itselleen naisen. Ja jopa sellaisen, jonka kanssa elämä on helppoa, jopa mukavaa.

Mainitset "karusta kohtalosta" jotain. Ei se ole "karu kohtalo". Sinussa täytyy olla jotain" vikaa"...Mikä se "vika" on? Normaali mies saa naisia. Eikä se ole edes naamasta kiinni. Kaikesta muusta kyllä.

Varmasti sinäkin kohtaat jonkun naisen, joka on Se. Ja luultavasti se tapahtuu juuri silloin, kun vähiten sitä odotat.

Höpö höpö. Tiedän normaaleita miehiä jotka eivät vaan "saa" naista. Eihän väkisin pysty alkaa seurustelemaan jos ei vain ole sitä keskinäistä viehätystä. Ja mistä sen voi tietää missä olisi juuri se ihminen jonka kanssa sitä olisi? Jos hän ei vaan osu kohdalle, niin ei sitä väkisin voi mistään pusertaa esiin.

Ette tekään jotka kerrotte siitä miten helppoa teille oli löytää joku voi mitenkään väittää etteikö teillä olisi ollut ONNI matkassa, vai onko se rakas kumppani teille muka tosiaan niin yhdentekevä että kuka tahansa ihminen olisi käynyt?!

Jos lopetettaisiin nuo iänikuisen vika-jankutukset. Huono-onnisilla on ihan tarpeeksi paha olo muutenkin.

• TomWaits kirjoitti:

Olen itsekin miettinyt, mikä minussa johtaa tilanteen tuonne kaveri-lokeroon. Näinä vuosina olen siihen törmännyt useampia kertoja (taitaa olla nyt neljä tai viisi kertaa). Naiset ovat sanoneet viihtyvänsä seurassani, olen kuulema mukava, fiksu, ajatteleva, puhuva... mutta vaan kaverina. Kaveriainesta siis, dammit :-) Kaveruus sinänsä on ihan hieno juttu, mutta kun sitä tämänkin ikäinen mies vielä kaipaa jotain vähän syvempää yhteenkuuluvuutta, eikä fyysinen läheisyyskään ole mitenkään vastenmielistä :-)

Ehkä jonain päivänä elämään sattuu nainen, joka sekä viehättää että viehättyy. Kai sitä on elämän varjopuoliakin kokeneena tullut jonkin verran varovaiseksi suhteiden kanssa, mutta en minä ole silti uskoani naisiin ja toimivaan parisuhteeseen silti menettänyt :-)

• aloite kuin aloite

se on meikäläiselläki ihan sama teenkö aloitteen nettideittipalvelussa vai kentällä, vittuiksi menee aina. mutta kuten työkaverin kans mietittiin etelä-lapin ja pohjois-pohjanmaan naisissa on jotain vikaa tai ne muten vaan on kehareita..

• Maailmassa on virhe

ei oo etelässä sen kummempia valitettavasti

• rumamies

Kauan. Tällä naamalla ei vaan saa naista kiinnostumaan.

• N42

5v. Olen käynyt sinä aikana noin 50 nettitreffillä, ja todennut sen olevan aivan turhaa. Nyt ihmetyttää, miten jaksoin niin kauan yrittää. Todennäköisyys, että kysyntä ja tarjonta kohtais kohdallani keski-ikäisten sinkkumarkkinoilla on niin pieni, että kannattaa laittaa energia ihan muuhun kuin kumppanin etsintään.

• infinity2

Olen nainen. Aloitteita olen tehnyt kymmeniä vuoden aikana.
      Olen ihan hyvännäköinen, mutta jostain syystä ei pure.

• yh49

Vuodesta 2005 sinkkuna. Lapsen kanssa elelen. Pari viestiä saanut panoseuraa kaipaavilta. No ei iske, joten sinkkuus siis jatkuu....

• Hevonkakka

Ikää 46, sinkkuna viimeiset 7 vuotta. Aloitteita tehnyt useita. Nettitreffejä ollut ehkä 80!!!! Jos kiinnostun miehestä, hän ei ole kiinnostunut minusta. Minusta kiinnostuvat vain ne, jotka yrittävät varmasti jokaista naista epätoivoisena (mielenterveysongelmaiset tai juopot). Itsetunto kertakaikkiaan maassa. Nyt profiili veks ja suunta kohti ikisinkkuutta. Piste.

• ikisinkku36

Sinkkuna 17 vuotta. Teininä seurustelin muutaman vuoden mut ei sitä lasketa.

• Asiaa naisille

Minulle koulutetulle ja kohteliaalle miehelle kyllä kelpaisi nainen, mutta en jaksa sitä suurta työtä mitä se tuo mukanaan, ellei kyse ole heti syvemmästä:

- vanhempien tapaaminen ja heistä väkisinvälittäminen
      - hänen kavereiden tapaaminen
      - mahdollinen sen toisen elättäminen, ellei hän osallistu millään lailla kustannuksiin
      - jos koulutus/työuran ero on suuri niin sen esittäminen, että puolisoni on ihan fiksu
      - jos naisella on lapsi niin se kiemuroittaa sata lasissa yhteiselämää, en jaksa perhe-elämää toisten lapsien kanssa

Mutta jos nainen laittaa samat likoon kuin itse:
      - ei lapsia
      - 150 000 euroa minun kanssa puoliksi 300 000 euron omakotitaloon
      - koulutus kunnossa
      - fiksu
      - yliopistokoulutus
      . halukkuus haluta itselle kunnon tulevaisuuden

• Suomesta ei löydy

Mies, 27 vuotta. Yhdeksän vuotta sinkkuna. Alotteita teen vuodessa muutaman livenä, nettideitissä lähes joka päivä, nettideittiä jo pari vuotta takana. Korkeakoulutus on, samoin urheilullinen kroppa. En edes etsi unelmien parisuhdetta, kunhan jotain läheistä seuraa saisi. Ei ole löytynyt. Aloitteita olen saanut yhden, sekin ulkomailla. Suominaisia ei voi tajuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7040
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      704
      3138
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      102
      1332
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1320
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1305
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1149
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      78
      1069
    Aihe