Pyöriikö tällä palstalla Oululaisia tai Oulussa opiskelevia ja opiskelleita? Mimmoinen on opiskelupaikkakuntana? Riittääkö opiskelijaelämää?
Oulu opiskelupaikkana?
4
278
Vastaukset
- 213
Oulu on Suomen turku, välttäisin viimeiseen asti. Kylmä ilmasto, juntti väestö ja metsäläinen sivistytaso aiheuttavat kaipuun etelään ensimmäsen viikon aikana. Lisäksi taso ei taida päätä huimata.
- Prtds
Oulu ei ole hassumpi kaupunki, ihmiset ovat mukavampia kuin Helsingissä ja kyllä siellä tekemistä (opiskelijabileitä ym.) riittää. Itse vain en pystyisi muuttamaan noin pohjoiseen, näin koko ikäni etelärannikolla asustettuani. Ja voihan sieltä aina muuttaa pois kunhan olet saanut opinnot suoritettua!
- Etelän erinomaisuus
Aivan totta, kukapa sitä pohjoiseen junttilaan. Samaa mieltä olivat nirppanokkaopiskelijat Roomassakin, kun ehdottelin heille vaihtolukukautta Helsingissä.
- Savoon
Paskat Oulussa mitään mukavaa ole. Onneksi pääsin sieltä pois nuoruusvuosien jälkeen. Ahistaa satunnaiset visiititkin siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595