Joo, eli meill on tuommone 97-vuoden neoni, jossa on tuo käynnistyksen esto lukkiutunut. Kysymys: Missä tässtä autossa on se käynnistyksen esto?
Chrysler Neonin käynnistysen esto
7
182
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Jos käynnistyksenesto on lukkutunut, ainoa keino saada auto toimivaksi on käyttää se valtuutetussa merkkihuollossa.
- Pollo el
Lukkiunut? Siis muuten vain rikki tai jossakin väärän koodinen osa...
- tarp. elektroniikka
Tämä on tätä nykyaikaa, merkkihuoltoon vaan ja maksamalla hyvän summan tulee tälläset turhanpäiväiset asiat kuntoon.
- Mane
No onko siitä mitään tietoa missä päin se käynnistyksen esto siellä moottorissa on?
- nii on neo
Onko haikuakaan, miksi käynnistyksen esto menee päälle?
- vastaan myöhään
mun dodgessa ainaki se moduuli on kojelaudan alla kuskin puolella. Vastaanotinyksikkö, missä on antenni, sijaitsee takakontissa kuskin puolen takavalon lähellä verhoilujen alla. Auto on muuttoautona tuotu ja jo ameriikassa varusteltu kyseisellä cobran vehkeellä, joka sisältää käynnistykseneneston lisäksi kekskuslukituksen kaukosäädön, varashälyttimen ja lisäksi se lukitsee ovet, kun nopeus nousee yli 20 mph. Toistaiseksi on toiminut, mutta olen aikonut purkaa systeemin pois jos alkaa kränään.
- ajokkiesto
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11500460
Käyppä lukasee toi.. Jos uutta ajonestolaitetta tarviit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625